Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doen jullie om je zekerder te voelen?

+6
Kabouter
Cheesegirl
Zwoesj
Burn
Zwerver
sonly
10 plaatsers

Ga naar beneden

Wat doen jullie om je zekerder te voelen? Empty Wat doen jullie om je zekerder te voelen?

Bericht  sonly di 15 feb 2011 - 0:24

Tips?
Wat doen jullie om je zekerder te voelen als je merkt dat je in een heel onzekere bui zit?
Nou ben ik over het algemeen bijna altijd onzeker, maar soms doe je iets, of je hoort een nummer waardoor je je even wel heel zeker voelt. Wat werkt bij jullie?

Deels nieuwschierig, deels om zelf uit te proberen nerd
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie om je zekerder te voelen? Empty Re: Wat doen jullie om je zekerder te voelen?

Bericht  Zwerver di 15 feb 2011 - 0:27

Als ik lekker ga tutten en me leuk aankleed vol ik me al zoveel zekerder als wanneer ik in slobber kleren rondloop haha. Ook voel ik mij meteen veel fitter! Hahaha heel stom
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie om je zekerder te voelen? Empty Re: Wat doen jullie om je zekerder te voelen?

Bericht  sonly di 15 feb 2011 - 0:30

Nee, ik vind dat niet stom! Kan soms heel goed helpen inderdaad!!
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie om je zekerder te voelen? Empty Re: Wat doen jullie om je zekerder te voelen?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 0:30

Make uppen/lekker tutten..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie om je zekerder te voelen? Empty Re: Wat doen jullie om je zekerder te voelen?

Bericht  Burn di 15 feb 2011 - 4:32

Op hakken lopen, heb dan het gevoel dat ik veel meer van de wereld aan kan!
(Zo lijk ik ook wat groter bij mijn vriend. Ik ben 1.63 en hij 1.99)

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie om je zekerder te voelen? Empty Re: Wat doen jullie om je zekerder te voelen?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 4:40

Ehm, eigenlijk heel stom maar als ik heeeel erg onzeker ben dan luister ik een liedje waar ik heel erg mezelf in herken en dan schreeuw ik die mee en meestal moet ik dan ook heel erg huilen en daarna voel ik me opgelucht en een stuk beter.

Maar ook dat ik tegen mezelf praat, waar ik onzeker over ben en dat het niet nodig is enz.


(Moet wel zeggen dat het niet altijd wat oplevert hoor)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie om je zekerder te voelen? Empty Re: Wat doen jullie om je zekerder te voelen?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 4:59

wc-eend schreef:Als ik lekker ga tutten en me leuk aankleed vol ik me al zoveel zekerder als wanneer ik in slobber kleren rondloop haha. Ook voel ik mij meteen veel fitter! Hahaha heel stom

Jaa dit heb ik ook! Als ik tijd steek in mijn uiterlijk en mezelf leuk kleed dan voel ik me mooi. Ook zet ik vrolijke muziek op en ga daar lekker gek op dansen en zingen Embarassed Dat maakt mij dan weer blij. En combinatie van blij zijn en me mooi voelen geeft mij zelfvertrouwen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie om je zekerder te voelen? Empty Re: Wat doen jullie om je zekerder te voelen?

Bericht  Zwoesj di 15 feb 2011 - 5:05

Ik ga inderdaad ook vaak tutten, helpt goed! Je voelt je dan weer net iets mooier, verzorgder, waardoor je ook weer meer zelfvertrouwen krijgt
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie om je zekerder te voelen? Empty Re: Wat doen jullie om je zekerder te voelen?

Bericht  Cheesegirl di 15 feb 2011 - 6:20

Soms even lekkere muziek aanzetten die ik echt leuk vind of lekker tutten; in bad, maskertje etc.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie om je zekerder te voelen? Empty Re: Wat doen jullie om je zekerder te voelen?

Bericht  Kabouter di 15 feb 2011 - 6:49

Inderdaad heerlijk tutten! Heb ik vandaag nog gedaan om die reden. Heerlijk! Helemaal als ik dan meteen complimenten krijgt van mijn vriend dat ie me zo mooi vindt Very Happy.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie om je zekerder te voelen? Empty Re: Wat doen jullie om je zekerder te voelen?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 7:23

Haha, ik ga dan soms fantaseren dat ik actrice ben ofzo en de wereld aan m'n voeten ligt. Héél puberaal, maar soms oh zo fijn. In m'n puberteit heb ik in GTST, Baywatch en ik weet niet hoeveel films gespeeld. Lang leve mijn rijke fantasie. lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie om je zekerder te voelen? Empty Re: Wat doen jullie om je zekerder te voelen?

Bericht  Susan di 15 feb 2011 - 7:29

Maple schreef:Haha, ik ga dan soms fantaseren dat ik actrice ben ofzo en de wereld aan m'n voeten ligt. Héél puberaal, maar soms oh zo fijn. In m'n puberteit heb ik in GTST, Baywatch en ik weet niet hoeveel films gespeeld. Lang leve mijn rijke fantasie. lol!

Haha, ik fantaseerde in mijn puberteit altijd dat ik het nichtje van Jon Bon Jovi was en dat we een huis in Rome hadden, sloeg echt nergens op.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie om je zekerder te voelen? Empty Re: Wat doen jullie om je zekerder te voelen?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 7:30

Susan schreef:
Maple schreef:Haha, ik ga dan soms fantaseren dat ik actrice ben ofzo en de wereld aan m'n voeten ligt. Héél puberaal, maar soms oh zo fijn. In m'n puberteit heb ik in GTST, Baywatch en ik weet niet hoeveel films gespeeld. Lang leve mijn rijke fantasie. lol!

Haha, ik fantaseerde in mijn puberteit altijd dat ik het nichtje van Jon Bon Jovi was en dat we een huis in Rome hadden, sloeg echt nergens op.

Ohhhh, en wij hadden een enorme villa midden in de duinen, met een zwembad in de kelder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie om je zekerder te voelen? Empty Re: Wat doen jullie om je zekerder te voelen?

Bericht  Susan di 15 feb 2011 - 7:34

Ik heb later nog allerlei beroemde broers en zussen gehad in mijn fantasie. Tjeerd en Trijntje Oosterhuis, Dolores O'Riordan van The Cranberries, Liam en Noel Gallagher van Oasis. Uiteraard had ik in die fantasieën ook zoveel talent.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie om je zekerder te voelen? Empty Re: Wat doen jullie om je zekerder te voelen?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 7:38

Oh, en ik schnabbelde naast het acteren nog bij als zangeres en had een paar hits op m'n naam staan. En ja, toen was het fenomeen nog niet zo bekend, maar ik papte aan met voetballers (Kluivert vond ik zo'n schatje), dus ja, ik was een echte voetbalvrouw :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie om je zekerder te voelen? Empty Re: Wat doen jullie om je zekerder te voelen?

Bericht  Susan di 15 feb 2011 - 7:40

Ik brak met 17 jaar door als nieuwe literaire sensatie. Zingen kon ik inderdaad ook goed. Dat fantaseer ik nog steeds als ik muziek luister die door een vrouw wordt gezongen, dat ik dat ben en dat niemand van mij verwacht dat ik zo goed kan zingen, dus dat iedereen zwaar verbaasd is. En ik fantaseer ook nog steeds over een bestseller, en een boekverfilming.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie om je zekerder te voelen? Empty Re: Wat doen jullie om je zekerder te voelen?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 7:44

Susan schreef:Dat fantaseer ik nog steeds als ik muziek luister die door een vrouw wordt gezongen, dat ik dat ben en dat niemand van mij verwacht dat ik zo goed kan zingen, dus dat iedereen zwaar verbaasd is.
Haha, dat doe ik inderdaad ook. Ik fantaseer soms trouwens ook bij het zien van sommige films dat ik de vrouwelijke tegenspeelster ben van die oh zo leuke acteur.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie om je zekerder te voelen? Empty Re: Wat doen jullie om je zekerder te voelen?

Bericht  Susan di 15 feb 2011 - 7:47

Ik moet zeggen dat ik heel blij ben dat er nog geen Idols, X-factor, et cetera bestond toen ik 16 was. Was toen tijdens een vakantie op Kreta in een karaokebar beland en het was erg leuk, kon op zich ook best redelijk zingen, maar een auditie op televisie was waarschijnlijk echt uitgelopen op een drama. Ik denk dat ik tot op de laatste dag van het eindexamenjaar ermee zou zijn gepest op school.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie om je zekerder te voelen? Empty Re: Wat doen jullie om je zekerder te voelen?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 7:55

Bij mij scheelt het gelukkig dat ik echt niet kan zingen. Hoewel ik toendertijd ooit op een forum in een 'laat je stem horen'-topic een refrein van een nummer heb gezongen en vond dat het wel redelijk tot zelfs goed klonk. Achteraf klonk het echt nergens naar, natuurlijk, Henk-Jan had geen spaan van me heel gelaten :P

Kinderliedjes komen nog wel redelijk en lieflijk m'n keel uit, maar voor de rest kan ik maar beter niet zingen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie om je zekerder te voelen? Empty Re: Wat doen jullie om je zekerder te voelen?

Bericht  Pannetoet di 15 feb 2011 - 9:07

Ik voel mij 'gelukkig' de laatste tijd niet meer zo onzeker als vroeger smile Maar ik kan wel heel erg ergens tegenop zien...en meestal is het mijn vriend die mijn dan even dat duwtje geeft wat ik dan nodig heb haha en achteraf valt het dan hard mee!

Maar als ik mij nu onzeker voel ga ik afleiding zoeken! En dan het liefste ergens waar meerdere mensen zijn...bijv naar een vriendin, eventjes boodschappen halen smile
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie om je zekerder te voelen? Empty Re: Wat doen jullie om je zekerder te voelen?

Bericht  Alias di 15 feb 2011 - 11:52



Dit liedje hard op zetten, meezingen en dansen. Deze (en uiteraard ook nog andere liedjes ) helpt bij mij ook als ik iets in huis moet doen waar ik geen zin in heb. Ik krijg hier eigenlijk altijd wel lekker energie en een feel good humeur van.

De songtekst van het liedje:

All My Life I Dreamed In Colour
Every Rainbow Had A Meaning, I Discovered
Everyone Said I Wouldn't Last
They All Said That I A Was Thing Of The Past

They Try To Bring Me Down, Had To Swallow My Proud
Nobody Knew What I Knew, I Would Survive

For Every Tear I Cry, Every Wish Goes By
Every Dream I Kept Inside
For Every Mile I Walked, Every Race I Lost
Every Day That I Ran Out Of Time

Like Every Song I Sing, Everyone I've Known
Every Night I Spend Alone
Like Every Horizon, I'll Keep On Trying
Like The Sun I'll Be Risin'

Ooh Ooh

For Every Word That Has Been Spoken, Was It
Another Rule That Has Been Broken, The Door That Was Open


Don't Let Them Get In Your Head, Negative Words They Spread
The Truth Of It Is, I Still Believe

For Every Tear I Cry, Every Wish Goes By
Every Dream I Kept Inside
For Every Mile I Walked, Every Race I Lost
Every Day That I Ran Out Of Time

Like Every Song I Sung, Everyone I've Known
Every Night I Spend Alone
Like Every Horizon, I Keep On Trying
Like The Sun I'll Be Risin', Ooh Risin'



(Risin’, Risin’,…)
I'm Gonna Keep On
I'm Gonna Keep On Risin'
Ooh Risin'
Ooh Ooh Yeah

For Every Tear I Cry, Every Wish Goes By
Every Dream I Kept Inside
For Every Mile I Walked, Every Race I Lost
Every Day That I Ran Out Of Time

Like Every Song I Sing, Everyone I've Known
Every Night I Spend Alone
Like Every Horizon, I Keep On Trying
Like The Sun I'll Be Risin', Ooh Risin'

For Every Tear I Cry, For Every Wish Goes By
Every Dream I Kept Inside

For Every Mile I Walked, Every Race I Lost
Every Day That I Ran Out Of Time

Like Every Song I Sing, Everyone I've Known
Every Night I Spend Alone
Like Every Horizon, I Keep On Trying
Like The Sun I'll Be Risin', Ooh Risin'

Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie om je zekerder te voelen? Empty Re: Wat doen jullie om je zekerder te voelen?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 5:40

Ik ga me mooi maken en vervolgens dansen in huis.. (ik kan zo denken dat ik een of andere paaldanser ben en mannen mij geweldig vinden whahahahaha)

Of ik kruip lekker op de bank en ga sex and the city kijken en hopen dat de dag snel voorbij is :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie om je zekerder te voelen? Empty Re: Wat doen jullie om je zekerder te voelen?

Bericht  TGR wo 16 feb 2011 - 6:04

Mezelf leuk opdoffen, dingen doen die ik echt leuk vind. Met vrienden of vriendinnen afspreken. Ik ben eigenlijk niet echt onzeker, maar soms heb ik ff een bleh dag.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie om je zekerder te voelen? Empty Re: Wat doen jullie om je zekerder te voelen?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 6:52

Ja 'bleh' dagen heb ik ook. Wat bijna iedereen opnoemt, lekker tutten. Haar wassen, scheren, mooie kleding aan, me mooi opmaken. En mooie lingerie helpt bij mij ook! Niemand ziet het, maar ik heb meer zelfvertrouwen met mooie lingerie onder mijn kleding haha nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie om je zekerder te voelen? Empty Re: Wat doen jullie om je zekerder te voelen?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 7:37

Jen_ schreef:Ja 'bleh' dagen heb ik ook. Wat bijna iedereen opnoemt, lekker tutten. Haar wassen, scheren, mooie kleding aan, me mooi opmaken. En mooie lingerie helpt bij mij ook! Niemand ziet het, maar ik heb meer zelfvertrouwen met mooie lingerie onder mijn kleding haha nerd

Ik inderdaad ook, meer blehh.. Ik weet gewoon dat als ik zeker ben dat mijn uitstraling ten goede doet, dus dat hou ik altijd maar in mijn achterhoofd nerd .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie om je zekerder te voelen? Empty Re: Wat doen jullie om je zekerder te voelen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum