Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

's Nachts uit bed en kamer komen

+23
Lonely Goatherd
RiLiJu
Sun88
Purpleflower
PapillonRose
Linda
Pruim
Pien
Xanna
_Lana_
Jasmine
Floor
Theeleut
Sylvana
xxjojootjexx
Sterrin_
Twellie
Coco
Fortissimo
Fiwen
Susan
Printje
Parisienne
27 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

's Nachts uit bed en kamer komen - Pagina 3 Empty Re: 's Nachts uit bed en kamer komen

Bericht  Bolleke wo 6 feb 2013 - 8:04

studiebol schreef:
Bolleke schreef:Ja moeilijk. Ik kan mij voorstellen dat het je vriend ook pijn doet als jij het op jouw manier doet want "hij is er toch niet". Ik ben het wel met mijn voorganger eens, dat je misschien 2 keer naar haar toe moet gaan en daarna komt papa.

Heel raar vind ik het niet dat parisienne het op haar manier doet. Zij staat er voor 90% alleen voor dan snap ik dat zij heel veel doet en probeert zoals zij denkt dat het het beste is. Ik lees ook dat zij op sommige momenten haar vriend tegemoet komt. Ergens kan ik niet snappen dat het haar vriend (misschien)pijn doet, hij is er toch ook gewoon niet, het komt toch ook voor 90% op haar neer dan vind ik ook echt dat zij zoveel mogelijk op haar manier zou moeten kunnen doen.

Mijn vriend is er ook 90% van de tijd niet en sorry hoor maar ik zou het belachelijk vinden als hij van een afstand gaat zeggen hoe ik het hier allemaal moet aanpakken terwijl hij niet eens weet hoe het echt is omdat hij er niet is. En ja als hij thuis is leg ik hem altijd uit hoe ik dingen heb aangepakt en waarom ik het zo doe en daar mag hij anders over denken en als hij goede argumenten heeft wil ik het best proberen of het anders aanpakken, maar als het voor mij niet werkt en ik er toch weer alleen voor sta doe ik het toch op mijn eigen manier.
Klopt, je hebt gelijk. Ik zou het inderdaad ook op mijn manier doen, dus ik neem het terug dat ik dat gezegd heb, maar ik bedoelde het ook meer van zijn kant uit, dat hij dat wellicht zo voelt.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

's Nachts uit bed en kamer komen - Pagina 3 Empty Re: 's Nachts uit bed en kamer komen

Bericht  PapillonRose wo 6 feb 2013 - 8:27

Misschien nog een tipje, aangezien alle mogelijke tips vast welkom zijn.. Ik ben nu het boek 'The no cry sleep solution - for toddlers and preschoolers' van Elizabeth Pantley aan het lezen. Heb hem nog niet uit, dus of er echt geweldige tips in staan kan ik nog niet zo goed beoordelen. En omdat N. op sommige gebieden voorloopt/ 'anders' is weet ik ook niet of het wat is, maar ik dacht wie weet kan je er iets aan hebben. Je mag hem trouwens ook van me lenen, heb hem alleen nu nog niet uit.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Steep vr 8 feb 2013 - 23:07

Ik had laatst een gesprek met een collega over het slapen van kinderen en dingen die daarbij konden helpen. Zij gaf aan dat zij een kindercd had met rustige klasieke muziek en zij die zachtjes aanzette (de cd op repeat). Haar zoontje werd 's nachts ook heel vaak wakker en dit hielp hem wel om verder te slapen (wakker worden, muziekjes luisteren en weer in slaap vallen). Misschien is dat een optie? Dan kan ze in bed blijven en luisteren naar de muziek?
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: