ik heb sieraden advies/tips nodig!
+5
minoessepoes
Coco
Sam
Punk'd
Guus
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: ik heb sieraden advies/tips nodig!
@ jackie, niet heel vaak. Ongeveer per kledingseizoen. Ik zag op facebook langskomen dat ze hun nieuwe collectie vandaag ergens getoont hadden. Dus die zal binnekort wel online staan. Ik ben echt heel benieuwd waar ze mee komen.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Indigo schreef:@ jackie, niet heel vaak. Ongeveer per kledingseizoen. Ik zag op facebook langskomen dat ze hun nieuwe collectie vandaag ergens getoont hadden. Dus die zal binnekort wel online staan. Ik ben echt heel benieuwd waar ze mee komen.
Ik ga het eens in de gaten houden!
Overigens heb ik net op de site die Minoessepoes postte, een heel leuk kettinkje gevonden, die juist heel lief is. www.jewelzenmore.nl/heart-to-get-ketting-love-letters-silver
Echt het tegenovergestelde van de andere site
Gast- Gast
haha ja dat is weer heel schattig.
Ik zag net trouwens op facebook dat over 1 week de nieuwe collectie online komt. Op hun facebook kun je al wat nieuwe dingen zien. Ik heb een ketting en ring op het oog
Ik zag net trouwens op facebook dat over 1 week de nieuwe collectie online komt. Op hun facebook kun je al wat nieuwe dingen zien. Ik heb een ketting en ring op het oog
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Ik heb deze Breil ketting van mijn vriend gehad afgelopen zomer. Je kan deze op 3 manieren dragen, lang, dubbel en als armband:
En deze heb ik (ik dacht) 2 jaar geleden van hem gehad, deze kan je op 2 manieren dragen:
En deze heb ik (ik dacht) 2 jaar geleden van hem gehad, deze kan je op 2 manieren dragen:
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Is t niks?
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2