Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Flow: mini cursus Mindful Analysis

3 plaatsers

Ga naar beneden

Flow: mini cursus Mindful Analysis Empty Flow: mini cursus Mindful Analysis

Bericht  Lot ma 4 feb 2013 - 0:39

Wie heeft er toevallig de Flow? Daar zit nu een boekje in (30 dagen schrijfschrift), waarin je dus 30 dagen lang een vraag moet beantwoorden. De vragen gaan over wat je belangrijk vind, wat je voelt, wat je denkt, wat je wilt etc. Het is dus een soort minicursus mindfullness. Is er nog iemand die dit boekje aan het invullen is/ingevuld heeft?

Misschien leuk om er hier over te praten!
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Flow: mini cursus Mindful Analysis Empty Re: Flow: mini cursus Mindful Analysis

Bericht  Penny Blossom ma 4 feb 2013 - 0:44

Zit die in de nieuwste flow?
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Flow: mini cursus Mindful Analysis Empty Re: Flow: mini cursus Mindful Analysis

Bericht  Lot ma 4 feb 2013 - 0:51

Nummer 1 van 2013
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Flow: mini cursus Mindful Analysis Empty Re: Flow: mini cursus Mindful Analysis

Bericht  PeperMunt ma 4 feb 2013 - 4:21

Dat lijkt mij heel interessant!

Morgen maar eens op zoek naar de flow smile
PeperMunt
PeperMunt
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 255
Punten : 287
Registratiedatum : 26-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Flow: mini cursus Mindful Analysis Empty Re: Flow: mini cursus Mindful Analysis

Bericht  Lot ma 4 feb 2013 - 4:24

De bedoeling is dus dat je elke dag iets schrijft, nu had ik het gisteren niet gedaan dus heb ik vandaag twee (nee zelfs drie) vragen ingevuld. Daarna ben ik wel gestopt, het lijkt mij ook juist wel goed dat je er iedere dag, of in ieder geval voor langere tijd, mee bezig bent. Ik merk al dat ik het heel prettig vind om op te schrijven wat ik altijd al denk (net alsof ik het dan kan loslaten omdat het op papier staat), en om ook nieuwe dingen te ontdekken die ik dus blijkbaar zo zie als ik het opschrijf. Dat is dat weer vernieuwend.
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Flow: mini cursus Mindful Analysis Empty Re: Flow: mini cursus Mindful Analysis

Bericht  PeperMunt ma 4 feb 2013 - 4:26

Lot schreef:De bedoeling is dus dat je elke dag iets schrijft, nu had ik het gisteren niet gedaan dus heb ik vandaag twee (nee zelfs drie) vragen ingevuld. Daarna ben ik wel gestopt, het lijkt mij ook juist wel goed dat je er iedere dag, of in ieder geval voor langere tijd, mee bezig bent. Ik merk al dat ik het heel prettig vind om op te schrijven wat ik altijd al denk (net alsof ik het dan kan loslaten omdat het op papier staat), en om ook nieuwe dingen te ontdekken die ik dus blijkbaar zo zie als ik het opschrijf. Dat is dat weer vernieuwend.

Wat voor soort vragen word er gesteld?
En laat je dit ook aan anderen lezen?
Ik denk dat als ik dit ga doen, dat mijn vriend dan erg geinteresseerd is in wat ik opschrijf. (en dan word hij heel vervelend :P)
PeperMunt
PeperMunt
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 255
Punten : 287
Registratiedatum : 26-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Flow: mini cursus Mindful Analysis Empty Re: Flow: mini cursus Mindful Analysis

Bericht  Lot ma 4 feb 2013 - 4:26

Zo moest ik bijvoorbeeld net mijn ergernissen opschrijven, dat was best fijn:). En moest ik opschrijven wie voor mij de meest belangrijke mensen in mijn leven zijn, toen kwam ik ook op mijn oma uit, en bedacht ik me ineens dat ze nu heel belangrijk voor mij is omdat mijn opa er niet meer is. Dus dat ik haar belangrijk vind, omdat ik graag voor haar wil zorgen. Terwijl ik mijn ouders bijvoorbeeld belangrijk vind, omdat zij ook voor mij zorgen. Klinkt dit vaag? Dat was in ieder geval een ontdekking.
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Flow: mini cursus Mindful Analysis Empty Re: Flow: mini cursus Mindful Analysis

Bericht  Lot ma 4 feb 2013 - 4:27

Nee ik wil het niemand laten lezen. Misschien ooit wel, ik verstop het boekje nu steeds weer in mijn Flow, ik heb wel tegen mijn vriend gezegd dat er iets in de Flow zat en dat ik dat boekje nu ga invullen. Dus als hij heel nieuwsgierig is zou hij het in principe kunnen gaan zoeken. Maar ik denk dat hij wel snapt dat ik dat niet fijn vind, en anders zeg ik dat nog wel een keer tegen hem.
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Flow: mini cursus Mindful Analysis Empty Re: Flow: mini cursus Mindful Analysis

Bericht  PeperMunt ma 4 feb 2013 - 4:30

Lot schreef:Nee ik wil het niemand laten lezen. Misschien ooit wel, ik verstop het boekje nu steeds weer in mijn Flow, ik heb wel tegen mijn vriend gezegd dat er iets in de Flow zat en dat ik dat boekje nu ga invullen. Dus als hij heel nieuwsgierig is zou hij het in principe kunnen gaan zoeken. Maar ik denk dat hij wel snapt dat ik dat niet fijn vind, en anders zeg ik dat nog wel een keer tegen hem.

Ja als ik zeg tegen mijn vriend dat ik elke dag dingen op ga schrijven dan wil hij weten wat ik opschrijf. (en anders word hij vervelend haha)
Dus ik denk dat ik mij dan toch in ga houden met opschrijven.

Misschien kan ik inderdaad beter niet uitleggen wat het inhoud, of het gewoon op momenten invullen dat hij niet thuis is smile
PeperMunt
PeperMunt
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 255
Punten : 287
Registratiedatum : 26-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Flow: mini cursus Mindful Analysis Empty Re: Flow: mini cursus Mindful Analysis

Bericht  Lot ma 4 feb 2013 - 4:31

Ja dat zou ik dan zeker niet doen, dan is het hele effect weg van de mindfullness Wink .
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Flow: mini cursus Mindful Analysis Empty Re: Flow: mini cursus Mindful Analysis

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum