Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ervaring badmeubel 'Flow'?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Ervaring badmeubel 'Flow'?  Empty Ervaring badmeubel 'Flow'?

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 18:20

Ik zag bij de Karwei een badmeubel, nu €136. Omdat ik voor zo min mogelijk geld mn badkamer wil pimpen (moet ook sparen voor een nieuwe CV-ketel) leek me het wel wat. Maarja, ik wil natuurlijk niet iets dat na een jaar al uit elkaar valt. Heeft iemand ervaring met dit badmeubel?

Ervaring badmeubel 'Flow'?  4211_actieb_stickerproducten4

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring badmeubel 'Flow'?  Empty Re: Ervaring badmeubel 'Flow'?

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 20:31

Ik heb er geen ervaring mee. Maar als je er maar nooit een van de Ikea koopt want dat is echt flut kwaliteit. Na een half jaar kwamen er bij ons allemaal zwarte schimmel vlekken op terwijl dat ding ver van de inloop douche staat en dus niet nat wordt door het douchen. Dus echt géén Ikea meubel kopen !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring badmeubel 'Flow'?  Empty Re: Ervaring badmeubel 'Flow'?

Bericht  Kaat zo 16 okt 2011 - 20:33

Ik bestel op mijn werk altijd de badmeubels voor de klanten. Oa deze Flow, maar ook heel veel andere. Eigenlijk zijn er nooit klachten over de badmeubels.

Incidenteel is het wel eens voor gekomen dat bijvoorbeeld de fineer laag los liet van een meubel, maar dat is netjes opgelost door nieuwe onderdelen te bestellen.

Maar goed, het hangt er ook vanaf waar je hem plaatst in de badkamer. Als hij direct naast de douche komt te staan en als hij dan ook echt nat wordt door de douche, zullen er sneller problemen ontstaan.
Kaat
Kaat
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 290
Punten : 312
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring badmeubel 'Flow'?  Empty Re: Ervaring badmeubel 'Flow'?

Bericht  Happinaz zo 16 okt 2011 - 22:39

Vrienden van mij hebben volgens mij dit model en ik vind hem erg mooi. Ik denk dat ze hem nu ongeveer een half jaartje ofzo hebben hangen en ik heb er nog nooit iets over gehoord.

Ten aanzien van Ikea, zou het kunnen zijn dat er bij jullie iets verkeerds is geweest of een fabriek fout ofzo? Ik hoor juist alleen maar hele goede Ikea verhalen. Zelf heb ik al bijna 3 jaar een badkamer meubel van Ikea en ik ben heel erg tevreden erover. Niks mee aan de hand! Die ziet er serieus nog als nieuw uit.
Dus 1 slechte ervaring staat niet voor heel het bedrijf toch? nerd
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring badmeubel 'Flow'?  Empty Re: Ervaring badmeubel 'Flow'?

Bericht  Bay ma 17 okt 2011 - 22:57

Vaak worden deze badmeubels speciaal ingekocht als actiemodel.
Er is niets mis mee maar omdat er in een keer een grote partij besteld wordt, verkrijgbaar is in 1 maat,
hij niet vast in het assortiment komt kan de prijs ook flink naar beneden.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring badmeubel 'Flow'?  Empty Re: Ervaring badmeubel 'Flow'?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum