Ikea tafeltje en stoeltjes
+4
Linda
Tiara
Liadan
_Lana_
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ikea tafeltje en stoeltjes
Heeft iemand ervaring met het kindertafeltje en stoeltjes van de Ikea?
Ik kan even geen plaatje plakken vanaf mijn telefoon. Maar het gaat om de stoeltjes met het dierprintje erin gegraveerd zeg maar.
De reden dat ik dit vraag, is dat mijn kindjes deze hebben gekregen voor hun verjaardag en meteen dezelfde avond bladderde het verf er al af.
Het komt wel omdat mijn zoontje er met zijn mondje aanzat, maar dit moet toch niet kunnen?
Hij had helemaal verf aan zijn mondje.
Ik vraag me af of het toevallig een slecht geverfd setje is, of dat meer mensen dit hebben.
Ik kan even geen plaatje plakken vanaf mijn telefoon. Maar het gaat om de stoeltjes met het dierprintje erin gegraveerd zeg maar.
De reden dat ik dit vraag, is dat mijn kindjes deze hebben gekregen voor hun verjaardag en meteen dezelfde avond bladderde het verf er al af.
Het komt wel omdat mijn zoontje er met zijn mondje aanzat, maar dit moet toch niet kunnen?
Hij had helemaal verf aan zijn mondje.
Ik vraag me af of het toevallig een slecht geverfd setje is, of dat meer mensen dit hebben.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Re: Ikea tafeltje en stoeltjes
Hier geen afbladderende verf, maar er komen wel snel krassen op de tafel en ook op de stoeltjes zitten wat krassen.
Ik zou ermee teruggaan naar Ikea of ze even bellen/mailen.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
[img][/img]
Ik heb er een foto van gemaakt. Aan de bovenkant en de achterkant. En het andere stoeltje heeft het ook.
Ik heb er een foto van gemaakt. Aan de bovenkant en de achterkant. En het andere stoeltje heeft het ook.
_Lana_- Ratel
Niet met dat de verf er op die manier afgaat, maar ik vind dat het wel snel beschadigd hoor. Zo lang hebben wij het ook nog niet staan.
Zo van jou foto zo herken ik het niet nee, bij mij is het er onder donkerder bij een beschadiging zeg maar.
Zo van jou foto zo herken ik het niet nee, bij mij is het er onder donkerder bij een beschadiging zeg maar.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Zulke plekken van de verf af heb ik hier niet. Nou hebben mijn kinderen er ook niet op gebeten, maar dan zou dat toch ook niet moeten kunnen vind ik.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Liadan schreef:Hier geen afbladderende verf, maar er komen wel snel krassen op de tafel en ook op de stoeltjes zitten wat krassen.
Ja dat had ik wel verwacht. Het is ook niet een heel duur setje en een paar krassen is prima. Maar jij hebt dus geen last van de verf.
Maar hier is het verf helemaal afgegaan en dat terwijl ze 'm net een uurtje in gebruik hadden.
Ik zal ze andere eerst wel even bellen.
_Lana_- Ratel
Liadan schreef:Zulke plekken van de verf af heb ik hier niet. Nou hebben mijn kinderen er ook niet op gebeten, maar dan zou dat toch ook niet moeten kunnen vind ik.
Dat wilde ik net vragen inderdaad. Maar ze hadden 'm net, dus hij heeft niet eens veel kans gehad om erop te 'bijten' of krassen.
Zeker met kindermeubeltjes zou dat toch niet moeten kunnen.
_Lana_- Ratel
Volgens mij krijg je dat soort plekken heel snel door geknabbel.
Mijn dochter heeft een stoeltje en speelgoedkist van Lief! en zij zat er met haar mond ook aan, er zitten exact dezelfde plekken op als bij jou.
Mijn dochter heeft een stoeltje en speelgoedkist van Lief! en zij zat er met haar mond ook aan, er zitten exact dezelfde plekken op als bij jou.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Linda schreef:Volgens mij krijg je dat soort plekken heel snel door geknabbel.
+1
Wij hadden het bij de box.
Als er de tanden in gezet worden dan krijg je verf er zo vanaf.
Gast- Gast
wij hebben het ikea setje ook. Eerste keer dat L erop zat met zijn spijkerbroek waar gewoon normale zakken op zitten (met in de hoeken van die metalen rondjes, weet even niet hoe dat heet)...allemaal krassen op het stoeltje.
Wij hebben ook de witte overigens.
Hier bladert de verf er niet af..dan zou ik zeker teruggaan.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Mijn dochter was een tijdje lang een klein spechtje ;-) en knaagde steeds aan de box en haar bedje. Het was/is wel wat beschadigd, maar niet dat er hele stukken verf af zijn. En zeker niet van 1 keertje.
Ik verwacht niet de beste kwaliteit, maar dit is wel heel snel.
Ik ga sowieso wel even bellen, kijken wat ze kunnen doen.
Ik verwacht niet de beste kwaliteit, maar dit is wel heel snel.
Ik ga sowieso wel even bellen, kijken wat ze kunnen doen.
_Lana_- Ratel
Flower_L schreef:wij hebben het ikea setje ook. Eerste keer dat L erop zat met zijn spijkerbroek waar gewoon normale zakken op zitten (met in de hoeken van die metalen rondjes, weet even niet hoe dat heet)...allemaal krassen op het stoeltje.
Volgens mij is dit gewoon een verkeerd setje ook. Want krassen kan ik me wel voorstellen ( wel heel erg zonde natuurlijk ), maar er zit echt een verflaag van niets op dus.
_Lana_- Ratel
Ik heb tot een maand geleden bij de klantenservice gewerkt en ik zou gewoon even teruggaan naar een van de vestigingen. Grote kans dat je een tegoedpas krijgt om een nieuw setje te gaan kopen (liefst met bon, anders bankafschrift).
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Siamsa schreef:Ik heb tot een maand geleden bij de klantenservice gewerkt en ik zou gewoon even teruggaan naar een van de vestigingen. Grote kans dat je een tegoedpas krijgt om een nieuw setje te gaan kopen (liefst met bon, anders bankafschrift).
Oh dank je wel! Heb je wel eens eerder 'klachten' gehad over dit setje?
Weet je zeker dat je een tegoed krijgt? Of zal ik voor de zekerheid eerst bellen?
We wonen niet echt in de buurt namelijk.
_Lana_- Ratel
Bij ons is hetzelfde gbeurd bij de box door geknaag, dus vindt het niet heel vreemd.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
teletascha schreef:Bij ons is hetzelfde gbeurd bij de box door geknaag, dus vindt het niet heel vreemd.
Na 1x 'knagen'?
Ik vind dat niet kunnen hoor.
Beschadigen prima, maar hele stukken verf eraf is toch een ander verhaal.
Nou ja ik bel morgen gewoon even en dan hoor ik het wel.
_Lana_- Ratel
_Lana_ schreef:Siamsa schreef:Ik heb tot een maand geleden bij de klantenservice gewerkt en ik zou gewoon even teruggaan naar een van de vestigingen. Grote kans dat je een tegoedpas krijgt om een nieuw setje te gaan kopen (liefst met bon, anders bankafschrift).
Oh dank je wel! Heb je wel eens eerder 'klachten' gehad over dit setje?
Weet je zeker dat je een tegoed krijgt? Of zal ik voor de zekerheid eerst bellen?
We wonen niet echt in de buurt namelijk.
Nee ik heb er zelf nog nooit klachten over gehad, maar misschien collega's wel. Ik weet niet 100% zeker of je een tegoedpas krijgt, maar gezien je het setje nog maar kort hebt, is de kans wel groot. Je zou inderdaad even kunnen bellen als je er niet voor niets naartoe wilt rijden. Je krijgt dan geen vestiging aan de telefoon, maar een soort landelijke telefonische klantenservice. Als zij vinden dat je recht hebt op een nieuw setje, zullen er dat in het systeem zetten, geven jou een referentienummer, en dat referentienummer kun je dan geven bij de klantenservice van een vestiging. Er is dan ook geen discussie meer mogelijk, want in dat systeem staat dan dat jij recht hebt op het setje. Je gaat dan dus niet voor niets naar een vestiging toe =)
Niet quoten graag.
Laatst aangepast door Siamsa op zo 3 feb 2013 - 4:03; in totaal 1 keer bewerkt
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Oh geweldig Siamsa, heel erg bedankt.
Ik zal morgen wel even bellen.
Ik zal morgen wel even bellen.
_Lana_- Ratel
_Lana_ schreef:teletascha schreef:Bij ons is hetzelfde gbeurd bij de box door geknaag, dus vindt het niet heel vreemd.
Na 1x 'knagen'?
Ik vind dat niet kunnen hoor.
Beschadigen prima, maar hele stukken verf eraf is toch een ander verhaal.
Nou ja ik bel morgen gewoon even en dan hoor ik het wel.
Ja, was bij ons ook na 1x knagen... Ik denk dat weinig materiaal echt er tegen kan als je daar echt scherpe tandjes inzet. Wij hebben dus geen actie ondernomen met de winkel waar we de box hebben gekocht, omdat zij er ook niet echt wat aan kunnen doen en het waarschijnlijk met een volgende box ook zou gebeuren.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Wij hebben het gelukkig helemaal niet met de box. Terwijl er toch wel aardig aan geknaagd is.
En het is alleen een beetje beschadigd gelukkig.
Ik ga het gewoon proberen. Als het niet kan, dan is het gewoon jammer.
En het is alleen een beetje beschadigd gelukkig.
Ik ga het gewoon proberen. Als het niet kan, dan is het gewoon jammer.
_Lana_- Ratel
Nog even een kleine update.
Ik heb meteen nieuwe stoeltjes gekregen.
Dus hele goede service!
Ik heb meteen nieuwe stoeltjes gekregen.
Dus hele goede service!
_Lana_- Ratel
Netjes opgelost.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel verf nodig voor 2 houten stoeltjes?
» Welke site was dat ook alweer (dozen en stoeltjes met naam)
» Ledikant Ikea
» Manden Ikea
» Ikea = fotolijstjes
» Welke site was dat ook alweer (dozen en stoeltjes met naam)
» Ledikant Ikea
» Manden Ikea
» Ikea = fotolijstjes
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: