Manden Ikea
+4
Tazz
madam
Curious
Tania
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Manden Ikea
Ik wil bakken in onze boekenkast zetten om speelgoed in te doen. Ik zag op de site van Ikea deze manden, die passen als het goed is precies. Weet iemand of ze een beetje stevig zijn? Ik wil er bijvoorbeeld Duplo in doen, zou dat kunnen?
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Manden Ikea
Stevig genoeg, misschien niet voor jaren, maar zeker voor een hele tijd denk ik!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Ik heb deze manden ik mijn kledingkast staan, ze zijn redelijk stevig vind ik.
Voor duplo speelgoed kan het ook goed te pas komen.
Voor duplo speelgoed kan het ook goed te pas komen.
madam- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11
Ok dank je! Dan rij ik in ieder geval niet voor niks heen en weer. Ze hoeven inderdaad geen 10 jaar mee te gaan, we willen nog een andere oplossing voor het speelgoed maar voorlopig lijkt dit me wel handig.
Tania- Ratel
Ze zijn steviger dan de bakken die ik in de speelgoedkast heb staan dus het kan prima. Ze zijn ook een mooi groot formaat vind ik.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb voor een paar weken terug de gebloemde versie hier gekocht, en tot nu toe houden ze het prima, bomvol autootjes en ander zooi. En dat voor nog geen 4 euro! Hiervoor had ik die gevlochten manden, die zijn 12 euro nog wat, die zitten met nietjes in elkaar, maar vielen hier al heel snel uit elkaar, dus dat is geen aanrader.
En nu, voor zo weinig geld, ben ik tevreden hoor!
O, zie nu dat ik andere heb. Ik heb deze, maar dan gebloemd, die zie ik niet online staan: (foto bovenaan) Deze zijn dus 4 euro per stuk en ook echt heel tevreden over.
Laatst aangepast door Sterrin_ op do 29 nov 2012 - 7:28; in totaal 2 keer bewerkt
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Ik heb ze in het zwart, vind ze echt fijn. Ze zitten bomvol spullen, maar houden het prima.
Gast- Gast
Zelfde als pippa haha
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik heb ze vanavond gehaald dus ik kan ze morgen volproppen met speelgoed
Tania- Ratel
wij hebben ze ook, ideaal! elk soort speelgoed heeft een eigen mandje en vakje in de kast en D. weet precies in welke mand wat zit.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Hier hebben we ook zulke manden ( en een aantal van Zeegras).
Ze zijn erg stevig. Eentjevzit propvol auto's en blijft stevig genoeg. Ze worden (de witte) wel vrij snel viezig door het schuiven over de vloer tijdens het spelen. Maar voor 4 euro koop ik dan desnoods wel een keer weer nieuwe.
Ze zijn erg stevig. Eentjevzit propvol auto's en blijft stevig genoeg. Ze worden (de witte) wel vrij snel viezig door het schuiven over de vloer tijdens het spelen. Maar voor 4 euro koop ik dan desnoods wel een keer weer nieuwe.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: