Voor op school - laptop of tablet?
+14
Tiana
Zwerver
M@niek
sonly
Penny Blossom
Gympie
Toet
Rovine
Monte
Susan
Caroow
TukTuk
mzcharlotte
JD
18 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Voor op school - laptop of tablet?
Oh, nee, zeker geen steek onder water. Meer dat ik zoiets had van je ouders hoeven nu niet de helft van de huur te betalen, dus ging ik er eigenlijk min of meer vanuit dat ze dan wel mee wilden betalen aan een laptop, dat je dat al besproken had ofzo.
Als je laptop 10 jaar oud is zou ik idd wel kijken voor een nieuwe.
Als je laptop 10 jaar oud is zou ik idd wel kijken voor een nieuwe.
Gast- Gast
Tablet zou ik niet doen voor schoolwerk, om de redenen die hier al genoemd zijn. Ik heb drie jaar, twee dagen in de week een laptop mee naar school moeten sjouwen, ik vond dat persoonlijk geen probleem. En anders een mini laptop zoals een aantal zeggen, al ben ik daar persoonlijk niet zo weg van.
Gast- Gast
Stylegirl schreef:JaneDoe, ik heb hier een mini laptopje staan die ik vorig jaar had aangeschaft i.v.m. school. Echter heb ik nu geen lessen meer en ligt de laptop hier maar te liggen. Als je er interesse in hebt, mag je me een priveberichtje sturen.
Wat lief van jou. Als ik JD was, zou ik van je aanbod gebruik maken.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Het scheelt toch weer geld als je zoiets van iemand over kan kopen ipv het nieuw te moeten kopen. Ik hoef er uiteraard niet de hoofdprijs voor.mzcharlotte schreef:Stylegirl schreef:JaneDoe, ik heb hier een mini laptopje staan die ik vorig jaar had aangeschaft i.v.m. school. Echter heb ik nu geen lessen meer en ligt de laptop hier maar te liggen. Als je er interesse in hebt, mag je me een priveberichtje sturen.
Wat lief van jou. Als ik JD was, zou ik van je aanbod gebruik maken.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Lennox schreef:Ik dacht, ik zeg het niet, maar ik dacht het idd ook. Maar ik denk dat haar moeder wel wil betalen.Monte schreef:Sorry dat ik het zeg, maar je geeft overal aan geen geld te hebben. Dan zou ik gewoon kiezen voor iets wat goed is en het goedkoopst, een minilaptop.
Wat een %}~opmerking is dat Lennox, godsamme zeg.
Je kan niet in iemand anders zijn portemonnee kijken, ze vraagt puur naar ervaringen, maakt het uit wie er betaald? Al betaald Willem Alexander het, of ik, boeiend.
Natuurlijk zou ik, daar ben ik het met monte over eens, gaan voor het goedkoopste en beste alternatief, een laptop werkt veel handiger met word en alles. Veel software kan je tegenwoordig op USB zetten, dan is een cd reader niet eens nodig.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ik heb beiden, en voor school zou ik zeker voor de laptop gaan. Mijn tablet is heel fijn hoor, maar meer voor een beetje surfen, mailen, apps, etc. Aantekeningen maken, verslagen en dat soort dingen heb je al gauw software bij nodig die je niet op je tablet kunt zetten, zoals office. Ik heb trouwens een minilaptop en heb een externe cd/dvd brander. Als je die via USB aansluit kun je toch software installeren. Beetje omslachtig misschien, maar voor mij ideaal. Ik wilde een klein laptopje, en kon voor een prikkie zo'n extern ding van iemand overnemen en het werkt al 3 jaar prima zo.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
JaneDoe heeft er ook al naar gevraagd, ik heb 'm al uitgelegd. Zie nu ook wel in dat dat de niet meest handige manier van verwoorden was.Parel schreef:Lennox schreef:Ik dacht, ik zeg het niet, maar ik dacht het idd ook. Maar ik denk dat haar moeder wel wil betalen.Monte schreef:Sorry dat ik het zeg, maar je geeft overal aan geen geld te hebben. Dan zou ik gewoon kiezen voor iets wat goed is en het goedkoopst, een minilaptop.
Wat een %}~opmerking is dat Lennox, godsamme zeg.
Je kan niet in iemand anders zijn portemonnee kijken, ze vraagt puur naar ervaringen, maakt het uit wie er betaald? Al betaald Willem Alexander het, of ik, boeiend.
Natuurlijk zou ik, daar ben ik het met monte over eens, gaan voor het goedkoopste en beste alternatief, een laptop werkt veel handiger met word en alles. Veel software kan je tegenwoordig op USB zetten, dan is een cd reader niet eens nodig.
Gast- Gast
Laptop!
Bijv deze van 220 euro de eee pc werkt prima
http://www.bol.com/nl/p/asus-eee-pc-1015bx-blk040s-netbook/9000000011784937/
Bijv deze van 220 euro de eee pc werkt prima
http://www.bol.com/nl/p/asus-eee-pc-1015bx-blk040s-netbook/9000000011784937/
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb voor school een laptop aangeschaft. Ik had er een van 17 inch maar dat ding was veel te zwaar om mee te nemen. Heb er nu een van 13 inch en ben er super blij mee. Mijn vader heeft een tablet maar die zou ik niet voor school willen gebruiken.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Minilaptop voor school
» Tablet, voor en nadelen
» Wat voor tablet hoes heb jij?
» Hoofdsteun-houder voor tablet
» Ontspanningstips voor school
» Tablet, voor en nadelen