Tablet, voor en nadelen
+8
Blair
Niene
kwebbeltje
Vanilla Queen
Atelier Madame
Pompoen
Linnie1985
Red Velvet
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tablet, voor en nadelen
Sorry voor het zoveelste Tablet-topic.... Maar ik twijfel heel erg of ik een Tablet zal nemen...
Wie kan mij de voor en nadelen vertellen?
En wat voor jou de doorslaggevende reden om het wel/niet aan te schaffen?
Red Velvet- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 390
Registratiedatum : 25-05-11
Re: Tablet, voor en nadelen
Ik wilde een tablet omdat ik iets wilde voor 'snel op de bank' en onderweg in de trein enzo. Ik heb voor een Samsung 7" tablet gekozen en uiteindelijk vind ik die toch te klein en merk ik dat ik vooral het tikken op een tablet irritant vind. Nu heb ik een netbook gekocht en dat vind ik al een stuk fijner. Hoewel een iPad me ook nog altijd trekt....
Gast- Gast
Wij hebben de samsung 10.1.
Ik vind het ideaal. En aangezien het in italie ruim 60 euro scheelde, hebben we hem daar gekocht. En in 1e instantie wilden we er geen .
Ik vind het ook ideaal, sneller dan n laptop, en als de film n beetje eng wordt heb je hem zo gepakt .
Alleen baal ik ervan dat de camera het ineens niet meer doet, ik krijg alleen zwart beeld, en de knopjes doen het niet meer van de camera... En net startte hij terwijl ik dit berichtje typte ineens opnieuw op .
Ik vind het ideaal. En aangezien het in italie ruim 60 euro scheelde, hebben we hem daar gekocht. En in 1e instantie wilden we er geen .
Ik vind het ook ideaal, sneller dan n laptop, en als de film n beetje eng wordt heb je hem zo gepakt .
Alleen baal ik ervan dat de camera het ineens niet meer doet, ik krijg alleen zwart beeld, en de knopjes doen het niet meer van de camera... En net startte hij terwijl ik dit berichtje typte ineens opnieuw op .
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Red Velvet schreef:Sorry voor het zoveelste Tablet-topic.... Maar ik twijfel heel erg of ik een Tablet zal nemen...
Ik ben verliefd op mijn ipad, vind het een geweldige gadget. Maar om eerlijk te zijn had ik 'm niet echt nodig, ik wilde 'm gewoon graag. En ik gebruik 'm best veel. Ik lees er boeken op, speel er spelletjes op, internet er op, maar dan meer het lezen en kijken dan het typen, daarvoor kruip ik liever achter mijn Imac.
De doorslaggevende reden was geloof ik toentertijd dat ik vond dat ik hem wel verdiend had, bovendien wilde ik het al zo lang. Kon het dus eigenlijk gewoon niet laten en zocht naar een goede reden .
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ik heb een iPad, ja volkomen nutteloos qua aanvulling maar oh zo leuk! Voor spelletjes, internetten, tv kijken, films kijken, muziek luisteren, boeken lezen, simpele notities maken.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Linnie1985 schreef:Wij hebben de samsung 10.1.
heb je de tab1 wifi 10.1? Als je de nieuwe firmware erop zet (ice cream sandwich) moet het opgelost zijn. Als je engels kan lezen, ken je dit ook http://wikiclouded.com/galaxy-tab-10-1-p7510-official-firmware-android-4-0-nluk/
Vanilla Queen- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10
Vanilla Queen schreef:Linnie1985 schreef:Wij hebben de samsung 10.1.
heb je de tab1 wifi 10.1? Als je de nieuwe firmware erop zet (ice cream sandwich) moet het opgelost zijn. Als je engels kan lezen, ken je dit ook http://wikiclouded.com/galaxy-tab-10-1-p7510-official-firmware-android-4-0-nluk/
Nee is de tab 2, wel de wifi 10.1
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Wij hebben hier een ipad, iedereen in ons gezin gebruikt dat ding iedere dag. Zou hem zo opnieuw kopen.
kwebbeltje- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12
Hier ook een tablet,leek mij zo handig voor boeken lezen en even snel internetten. Maar vind het 10x niks en het ding ligt na 1 avond gebruikt te zijn weer in de doos in de kast te wachten op een nieuwe eigenaar.
Hier een Yarvik 7" tablet.
Hier een Yarvik 7" tablet.
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Ik wil ook graag een Ipad, niet omdat ik hem nodig heb. Maar het is echt z´n hebbeh, hebbeh, hebbeh ding.
Ow heb trouwens wel een goede reden voor aanschaf. Mijn laptop gaat naar de studeerkamer i.p.v. in de woonkamer rond te slingeren.
Ow heb trouwens wel een goede reden voor aanschaf. Mijn laptop gaat naar de studeerkamer i.p.v. in de woonkamer rond te slingeren.
Gast- Gast
Voor het lezen heb ik het niet gedaan, heb een ereader en vind die toch veel fijner lezen dan mijn samsung tab 2. Ik reis bijna 2 en half uur op een dag naar mijn werk, dat was voor mij de doorslag om de tab aan te schaffen, thuis download ik al mn series (en eventueel films) en die kijk ik lekker in de trein. Dat zou ook op mn iphone kunnen, maar die batterij gaat niet lang mee, en ik vind dat grote beeld toch wel fijner.
Daarnaast ligt dat ding ook regelmatig bij mij in bed , lekker RTL gemist of wat anders kijken, ik ben er erg blij mee. Wilde ook eerst een ipad, maar daar blijk je geen torrents mee te kunnen downloaden.
Daarnaast ligt dat ding ook regelmatig bij mij in bed , lekker RTL gemist of wat anders kijken, ik ben er erg blij mee. Wilde ook eerst een ipad, maar daar blijk je geen torrents mee te kunnen downloaden.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Wij hebben een Samsung Tab 2 en ben er erg tevreden over. In eerste instantie gekocht voor de vakantie voor N., zodat ze op verveelde momenten een film kon kijken of een spelletje kon doen. Nu gebruiken we hem ook als we een wat langere tijd in de auto zitten, dan zit 'ie voor haar in een houder. Daarnaast lees ik er nu boeken op, doe wat spelletjes, zit ermee op internet, zet er (vakantie)foto's op om te laten zien, etc. Ook kijk ik er weleens gemiste programma's op terug.
Het was eigenlijk N.'s verjaardagscadeau voor met name films en spelletjes, maar we gebruiken hem nu allemaal.
Voordeel van de Samsung Tab is overigens dat hij wat makkelijker aansluit op de computer. Op een SD-kaart kan je heel snel allerlei gedownloade dingen zetten. Mijn vader heeft met zijn iPad (en dus alles via iTunes) wat meer moeite daarmee.
Het was eigenlijk N.'s verjaardagscadeau voor met name films en spelletjes, maar we gebruiken hem nu allemaal.
Voordeel van de Samsung Tab is overigens dat hij wat makkelijker aansluit op de computer. Op een SD-kaart kan je heel snel allerlei gedownloade dingen zetten. Mijn vader heeft met zijn iPad (en dus alles via iTunes) wat meer moeite daarmee.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
In het begin dacht ik er niet veel mee te doen maar nu gebruik ik 'm eigenlijk iedere dag wel en gebruik ik mijn laptop misschien 1x in de 2 weken voor foto's te bewerken, Word etc. We hebben een Apple iPad and I it. Echt onze beste koop van 2012!
Gast- Gast
Ik vind juist een laptop veel fijner omdat je daar zoveel handiger op kunt typen en meer mogelijkheden hebt, vind ik dan tenminste.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Maple schreef:Buh. Nu wil ik een iPad.
Ik weet nooit het verschil tussen een iPad/Ipod/Tablet en weet ik wat nog meer, meer mensen dat 'probleem'?
Printje- Lady Post-a-lot
Ook hier een iPad. Ik heb eigelijk geen nadelen. Ik vind hem super, lig er makkelijk mee op de bank. Het werkt verslavend dat wel. Soms moet ik uitkijken dat hij niet vast groeit aan mijn hand
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Printje schreef:Maple schreef:Buh. Nu wil ik een iPad.
Ik weet nooit het verschil tussen een iPad/Ipod/Tablet en weet ik wat nog meer, meer mensen dat 'probleem'?
Tablet is een verzamelnaam voor dat apparaat met een groot touchscreen, zeg maar. Ipad is een merknaam, dat is een tablet van Apple. Een ipod is om muziek mee te luisteren.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Zonnetje schreef:Printje schreef:Maple schreef:Buh. Nu wil ik een iPad.
Tablet is een verzamelnaam voor dat apparaat met een groot touchscreen, zeg maar. Ipad is een merknaam, dat is een tablet van Apple. Een ipod is om muziek mee te luisteren.
Dank je wel! Ik weet nooit wat wat is...
Printje- Lady Post-a-lot
Ik heb ook lang getwijfeld over het wel of niet kopen van een tablet. Mijn laptop was 5 jaar oud en moest per se altijd aan de adapter, anders deed ie niks. We konden toen voor weinig geld een ipad krijgen bij onze meubels en ik ben er echt blij mee. We gebruiken hem iedere dag: mail kijken, nu.nl, weeronline, buienradar, boeken lezen, forummen, filmpjes op You tube kijken, etc. Ik gebruik 'm ook wel eens om vrienden die op bezoek zijn even wat foto's te laten zien. Ook op de bank, op vakantie, in de trein en 's avonds in bed vind ik een tablet echt handig. Net wat groter dan een gsm en compacter dan een laptop en je zet hem binnen enkele seconden aan en uit.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Soortgelijke onderwerpen
» Voor- en nadelen voor mooie mensen
» Kat: Voor- en nadelen?
» Voor- en nadelen 'zweefparasol'
» Voor- en nadelen borstvoeding
» Welke camera heb jij en wat zijn de voor en nadelen?
» Kat: Voor- en nadelen?
» Voor- en nadelen 'zweefparasol'
» Voor- en nadelen borstvoeding
» Welke camera heb jij en wat zijn de voor en nadelen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: