Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vraag over peuterspeelzaal en kdv

+8
Happydobby
Susan
Aimee
PapillonRose
studiebol
Liadan
Fearie
Floor
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

vraag over peuterspeelzaal en kdv - Pagina 2 Empty Re: vraag over peuterspeelzaal en kdv

Bericht  Floor zo 3 feb 2013 - 20:10

Ayla, veel meer kindjes als E en N komen er niet over de vloer. 1 kindje meer en dat was het wel.

EDC wat fijn dat het wenochtendje zo goed ging.

Twellie, ik heb ook het idee dat hij zich meer verveelt omdat hij bij mij thuis is. Het is elke dag hetzelfde.

We zijn er nog steeds niet uit wat we willen.
Bedankt voor jullie reacties.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vraag over peuterspeelzaal en kdv - Pagina 2 Empty Re: vraag over peuterspeelzaal en kdv

Bericht  SarahKey zo 3 feb 2013 - 20:22

S ging 1 dag naar het kdv (wel noodzaak) en dat ging heel goed. Ook al was hij er maar 1 dag in de week, hij heeft het er altijd naar zijn zin gehad en lag goed in de groep. Nu is hij maar 9 maanden heen gegaan, maar toch. Ik zou hem gerust nog eens maar 1 dagje laten heen gaan. Ik vond het zelf ook fijn. Maar 1 dag vroeg opstaan LaughingWink

En over de toeslag. Ik werk bv 10 uur en krijg 14 uur vergoed. Alles waar ik boven zou komen moet ik dan de volle mep voor betalen. Nu zaten wij met 1 dag mooi binnen de uren, maar het scheelde dat wij de andere middag dat ik werk het anders op konden lossen. Anders was ik echt veel geld kwijt als ik 2 hele dagen kdv zou moeten betalen. Dus de aantal dagen maakt niet uit, het aantal uur wel.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 20:33

Waar gaat hij nu dan heen Sarahkey?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: