Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik ben blij! En jij?

+52
BlackPoint
Paper Crown
Rouxxxe
Viva
SarahKey
Ragazza
SDL
ExpressoB
Minx
Parel
Green_Pepper
JD
Suus
Bosjesvrouw
Carra
Burn
Vino
Marin
Jeanette
Mizz_S
Sorrento
Pompoen
LDJ
SoGood
Gympie
Alex
mzcharlotte
Krullebol
Prosecco
Fortissimo
Plien84
Atelier Madame
Rose
Dennenappel
Lady4
Mystique
Charles
Kowalski
_Summer
Rush
Mari
Lilypie
TukTuk
Slakje
VeryCherry
Mamsie
Highway
loura
Manderijn
Sarah1985
Bazinga
Caroow
56 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Ik ben blij! En jij? - Pagina 3 Empty Re: Ik ben blij! En jij?

Bericht  Gympie za 16 feb 2013 - 3:35

mzcharlotte schreef:Even up voor mijn eigen blijheid. Mijn beste vriendin is mijn nieuwe heldin. Na eindeloos gedoe om trouw foto's heeft ze eindelijk veilig kunnen stellen aangezien de fotograaf continu niet thuis gaf. Ik ben nu de foto's aan het downloaden en ben zo benieuwd!

Woo, dat is echt fijn! Dus nu heb je alle foto's?
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij! En jij? - Pagina 3 Empty Re: Ik ben blij! En jij?

Bericht  mzcharlotte za 16 feb 2013 - 3:40

Ja alles! En er zitten echt hele leuke foto's tussen, ik realiseer me nu weer hoe een bijzondere dag het eigenlijk was I love you
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij! En jij? - Pagina 3 Empty Re: Ik ben blij! En jij?

Bericht  SoGood za 16 feb 2013 - 3:46

Ik ben ook blij. Gisteren een heerlijke avond gehad. We gingen eten met familie, om half 7 zaten we aan tafel en om half 1 gingen we pas van tafel om naar huis te gaan. Tijd vloog voorbij! Gewoon gezellig kletsen met je dierbaren en met lekker eten en een borreltje.. Daar word ik nou echt gelukkig van!

En vanavond weer met vriendinnen uit eten en borrelen. Ik ben blij! En jij? - Pagina 3 561177

Morgen de hele dag samen met m'n liefste en 's avonds hebben we een private pizza party @ our home. Wink

Ik ben blij! En jij? - Pagina 3 281626781
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij! En jij? - Pagina 3 Empty Re: Ik ben blij! En jij?

Bericht  Gympie za 16 feb 2013 - 3:49

Klinkt goed, SoGood. Ik word ook blij van etentjes, borrelen en goede/leuke gesprekken.

Ik ben wel blij, maar ik ben pas echt blij als ik het tentamencijfer terugkrijg waar ik ongeduldig op wacht en als dat voldoende is. Dan ga ik dansjes doen.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij! En jij? - Pagina 3 Empty Re: Ik ben blij! En jij?

Bericht  Kowalski za 16 feb 2013 - 3:55

Klinkt dat ff lekker Sogood! Dat zijn ook de dingen waar ik gelukkig van word, vrienden/familie, lekker eten, warmte, wijntje, kletsen I love you Geniet er maar van!

Hoelang wacht je al op de cijfer Gympie? En wat denk je zelf? Ik moet ook nog een cijfer van een herkansing afwachten, als ik die binnen heb, heb ik alle studiepunten en hoef ik alleen nog maar het internship en kan ik zelfs nog dit studiejaar afstuderen! Maar ik heb 'm donderdag gemaakt dus dat zal nog wel even duren Ik ben blij! En jij? - Pagina 3 394967 Ik duim voor je!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij! En jij? - Pagina 3 Empty Re: Ik ben blij! En jij?

Bericht  SoGood za 16 feb 2013 - 3:57

Kowalski schreef:Klinkt dat ff lekker Sogood! Dat zijn ook de dingen waar ik gelukkig van word, vrienden/familie, lekker eten, warmte, wijntje, kletsen I love you Geniet er maar van!

Hoelang wacht je al op de cijfer Gympie? En wat denk je zelf? Ik moet ook nog een cijfer van een herkansing afwachten, als ik die binnen heb, heb ik alle studiepunten en hoef ik alleen nog maar het internship en kan ik zelfs nog dit studiejaar afstuderen! Maar ik heb 'm donderdag gemaakt dus dat zal nog wel even duren Ik ben blij! En jij? - Pagina 3 394967 Ik duim voor je!

Thank you. Hoe is het met jou? Beetje rustig onder de situatie? Ik ben blij! En jij? - Pagina 3 699888
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij! En jij? - Pagina 3 Empty Re: Ik ben blij! En jij?

Bericht  Gympie za 16 feb 2013 - 3:58

Thanks, ik duim ook voor jou! Dit gaat ook om een herkansing en als ik dit niet haal, kan ik mijn propedeuse niet halen dit studiejaar. Dus best wel belangrijk. Mijn gevoel was wel goed, maar de norm is dat je pas bij 70% goed een voldoende hebt, dus het is heel spannend.

Ik heb 'm 2,5 week geleden gemaakt en maandag krijg ik denk ik resultaat.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij! En jij? - Pagina 3 Empty Re: Ik ben blij! En jij?

Bericht  LDJ za 16 feb 2013 - 4:03

Wat een fijne en leuke dingen allemaal.
Ik ben blij omdat alles gewoon super goed gaat en omdat ik een nieuwe baan heb en het er tot nu toe ook nog eens erg naar mijn zin heb.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij! En jij? - Pagina 3 Empty Re: Ik ben blij! En jij?

Bericht  Kowalski za 16 feb 2013 - 4:04

Oee dat is dan wel heel spannend! Dan duim ik extra! Ja jeetje, die normen, ik word daar ook echt niet vrolijk van! Afgelopen donderdag was zo'n 80% aanwezig bij de herkansing, dus dat zegt wel wat over die norm Ik ben blij! En jij? - Pagina 3 394967 Toi toi toi! Hopelijk kunnen we samen dansjes gaan doen Ik ben blij! En jij? - Pagina 3 3711883763

Lief dat je het vraagt Sogood! Ik probeer lekker veel afleiding te zoeken en te bedenken dat het geen zin heeft om me te druk te maken, eerst maar eens afwachten! Makkelijker gezegd dan gedaan, maar hoe vaker ik dat tegen mezelf zeg, hoe beter het gaat Ik ben blij! En jij? - Pagina 3 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij! En jij? - Pagina 3 Empty Re: Ik ben blij! En jij?

Bericht  SoGood za 16 feb 2013 - 4:14

Knap van je Koko! Vrijdag moet je toch terug? Ik zal aan je denken hoor! Hopelijk valt het mee.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij! En jij? - Pagina 3 Empty Re: Ik ben blij! En jij?

Bericht  Pompoen za 16 feb 2013 - 5:06

Ik ben blij omdat ik eindelijk hulp heb gekregen met opruimen van het huis. Klinkt alsof ik hiervoor geen hulp had kunnen krijgen, maar het lastige was vooral dat ik met opruimen het moeilijk vind om anderen in mijn spullen te laten. Nu heb ik met behulp van hele lieve vrienden een heleboel opgeruimd en naar de stort gebracht en dat geeft zo veel lucht! Er kan nu (bijna) geklust worden in de babykamer en op de zolderkamer, de kamers die écht af moeten voordat de baby komt en de hulptroepen staan al klaar. Een ontzettend fijn gevoel! Ik ben alleen wel doodop en gesloopt, maar dat is het wél waard!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij! En jij? - Pagina 3 Empty Re: Ik ben blij! En jij?

Bericht  Krullebol za 16 feb 2013 - 8:13

Wat fijn dat het gelukt is Pompoen! Geeft gelijk meer rust he, en dat mag jij wel goed benutten deze tijd!
Nu op de bank en voetjes omhoog smile
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij! En jij? - Pagina 3 Empty Re: Ik ben blij! En jij?

Bericht  Gast za 16 feb 2013 - 8:17

Super fijn, Pompoen!

Ik ben ook blij, gisteren ben ik even bij mijn motordealer wezen informeren wat bepaalde onderdelen voor mijn motor zouden kosten. Dat zou haast 500 euro worden, en dan zet mijn vriend het er zelf onder dus is zonder uurloon. Dat geld heb ik helemaal niet dus ik kreeg behoorlijk buikpijn van dat idee. Maar net heb ik het duurste onderdeel op eBay gevonden, scheelt me haast 250 euro! Overige onderdelen kan ik ook al iets goedkoper krijgen, dus ik ben erg opgelucht nu smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij! En jij? - Pagina 3 Empty Re: Ik ben blij! En jij?

Bericht  Sorrento zo 17 feb 2013 - 3:26

Ah Pompoen, wat fijn dat je huis is opgeruimd nu!

Ik krijg zelf geen baby, maar ik heb puur voor de rust en orde in mijn leven ook behoefte aan een opgeruimd huis. Mijn moeder wil me wel komen helpen, maar dat vind ik genant. Ik ben verdorie 25, dan moet ik toch zelf mijn puinhoop op kunnen ruimen?

Goed, nu een reactie die de hoofdvraag van die topic beantwoord:

Ik ben blij omdat ik afgelopen tijd ontzettend leuke mensen heb leren kennen. Ik had een beetje het idee dat ik in een sleur begon te raken (geheel onterecht eigenlijk, want ik woon pas sinds een half jaar in mijn huidige studentenhuis en ik zou nog lang niet uitgekeken moeten zijn op mijn tien (!!) 'nieuwe' huisgenoten), maar goed, dat gevoel van sleur begint in ieder geval minder te worden - en daar gaat het om smile Bovendien ga ik vrijdag naar een ontzettend leuk feest, ook veel zin in!

O en nog iets fijns: ik dacht dat ik er financieel echt heel erg slecht voor stond, maar dat valt eigenlijk wel mee! Het is niet zo dat ik heerlijk uitgebreid kan gaan winkelen, maar ik heb in ieder geval niet per se geldzorgen nu, yay I love you
Sorrento
Sorrento
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij! En jij? - Pagina 3 Empty Re: Ik ben blij! En jij?

Bericht  Mizz_S zo 17 feb 2013 - 4:35

Ik ben ook blij, want ik heb allemaal hele leuke cadeautjes voor mn verjaardag gehad! Van mn ouders een staafmixer/blender (er zitten ook van die bakjes bij) en ik heb vanmiddag dus heerlijke smoothies gemaakt. Ik vind het nu al een geweldig apparaat! thumbup
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij! En jij? - Pagina 3 Empty Re: Ik ben blij! En jij?

Bericht  Pompoen zo 17 feb 2013 - 5:20

Ik ben blij want het gaat wat beter met mijn man, hij heeft geslapen, dat is echt een unicum de laatste weken (en een teken dat het beter gaat want hij werd dus benauwd als hij ging liggen) en ik heb hem vanmiddag ontvoerd en mee naar buiten genomen. Daar hebben we dik een uur op een bankje in het zonnetje gezeten en geknuffeld en gepraat en heel hard gelachen. En nu zit ik lekker thuis een beetje te rommelen en ondertussen word ik nogal hard geschopt door de baby, wat ik echt heel erg gezellig vind!

@Sorrento, nou wij konden ons huis ook niet niet opgeruimd krijgen vóór we een baby kregen, alleen werd de situatie met die baby wat nijpender om het toch te doen. Het heeft niets met leeftijd te maken helaas, ik ben gewoon een enorme ADHD-rommelkont en mijn man een wazige-laatmaarslingeren en dat is geen lekkere combinatie met het enorme overschot aan spullen waar we mee verhuisd zijn naar dit huis. Maar heel langzaam zien we door de spullen de muren weer. Laughing

Alleen nu heb ik zo'n ongelofelijke zin om verder te gaan, alleen als ik zometeen gekookt heb kan ik de rest van de avond niets meer.

Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij! En jij? - Pagina 3 Empty Re: Ik ben blij! En jij?

Bericht  Krullebol zo 17 feb 2013 - 22:34

Wat een goede vorderingen pompoen! En leuk zo'n baby die schopt smile

Vandaag geen blije mensen meer!?
Ik wel, mijn broer gaat trouwen!! Very Happy Very Happy
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij! En jij? - Pagina 3 Empty Re: Ik ben blij! En jij?

Bericht  Jeanette zo 17 feb 2013 - 22:36

Pompoen; Fijn zeg!

Krullebol; Wat leuk! Gefeliciteerd

Ik ben blij omdat de zon schijnt en ik dadelijk met een vriendin heerlijk een dagje naar de sauna ga!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij! En jij? - Pagina 3 Empty Re: Ik ben blij! En jij?

Bericht  Marin zo 17 feb 2013 - 22:37

Fijn om te horen Pompoen!

Ik ben ook blij. Heerlijke wintersport gehad, nu weer bij m'n lieve vriendje, lekker foto's gemaakt gisteren, nu lekker aan het werk voor m'n fotografie, en over een week weer op vakantie. Serieus, wat wil een mens nog meer?! Wat een luxe en rijkdom Very Happy
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij! En jij? - Pagina 3 Empty Re: Ik ben blij! En jij?

Bericht  Krullebol zo 17 feb 2013 - 22:38

Thanks Jeanette!
Heerlijk hoor , naar de Sauna, geniet ervan!
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij! En jij? - Pagina 3 Empty Re: Ik ben blij! En jij?

Bericht  Kowalski ma 18 feb 2013 - 4:59

Jezus Marin, wat een luxe! Ik ben blij! En jij? - Pagina 3 281626781

Ik ben blij omdat de zon schijnt en ik ben blij omdat ik een oude broek weer pas omdat ik eindelijk weer een KONT heb cheers
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij! En jij? - Pagina 3 Empty Re: Ik ben blij! En jij?

Bericht  Gympie ma 18 feb 2013 - 6:01

Kowalski, ik sta al te dansen. :cheering: cheers
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij! En jij? - Pagina 3 Empty Re: Ik ben blij! En jij?

Bericht  Kowalski ma 18 feb 2013 - 6:17

Gympie schreef:Kowalski, ik sta al te dansen. Ik ben blij! En jij? - Pagina 3 281626781 cheers

Je hebt hem? YES!!! Ik ben blij voor je joh! Ik ben blij! En jij? - Pagina 3 281626781

Ik hoop dat ik snel met je mee kan dansen, hou je het nog even vol? Ik ben blij! En jij? - Pagina 3 394967
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij! En jij? - Pagina 3 Empty Re: Ik ben blij! En jij?

Bericht  Vino ma 18 feb 2013 - 7:01

Omdat het super lekker weer was vandaag. En omdat ik een beetje verliefd aan het worden ben...
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij! En jij? - Pagina 3 Empty Re: Ik ben blij! En jij?

Bericht  Gympie ma 18 feb 2013 - 10:34

Kowalski schreef:
Gympie schreef:Kowalski, ik sta al te dansen. Ik ben blij! En jij? - Pagina 3 281626781 cheers

Je hebt hem? YES!!! Ik ben blij voor je joh! Ik ben blij! En jij? - Pagina 3 281626781

Ik hoop dat ik snel met je mee kan dansen, hou je het nog even vol? Ik ben blij! En jij? - Pagina 3 394967

Yes, ik heb 'm! Whoehoe!

Ik duim nog voor je!
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben blij! En jij? - Pagina 3 Empty Re: Ik ben blij! En jij?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum