Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Groeit je buik hard de eerste 12 weken?

+20
PapillonRose
Printje
Filoria
Pompoen
Annie24
Raven
Manderijn
Snoes
Nijntje
Fiwen
Silver
Jade
Ella
Shopaholic
Supertalentje
Caroow
Annemie
Tummy
Jasmine
me1987
24 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Groeit je buik hard de eerste 12 weken? - Pagina 2 Empty Re: Groeit je buik hard de eerste 12 weken?

Bericht  Printje do 31 jan 2013 - 10:02

Ik kon toen met beide zwangerschappen nog prima mijn eigen kleren aan.

Filoria :cheering:
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Groeit je buik hard de eerste 12 weken? - Pagina 2 Empty Re: Groeit je buik hard de eerste 12 weken?

Bericht  PapillonRose do 31 jan 2013 - 10:05

Ik kon tot een week of 20 nog een groot deel van mijn eigen broeken aan. Had ook wel al wat positiekleding gekocht toen, zat vaak wat fijner. Maar de eerste 12 weken waar jij het over hebt, was er bij mij echt nog niets te zien! Al kan dat per persoon heel erg verschillen zoals je hier al kunt lezen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Groeit je buik hard de eerste 12 weken? - Pagina 2 Empty Re: Groeit je buik hard de eerste 12 weken?

Bericht  Pompoen do 31 jan 2013 - 10:05

Ik zou sowieso gewoon er voor gaan als je kinderwens groot is. Wie weet duurt het nog maanden of een half jaar. Aan de andere kant, als je erg over je trouwdag in zit kun je misschien beter wachten. Ik ben ook erg misselijk geweest en ik groeide dus snel.

Je verhaal over extra afvallen snap ik niet helemaal, ik werd gewoon dik bij mijn borsten en mijn buik, 't was niet alsof het er overal geleidelijk weer aan kwam ofzo. Dat kwam later pas, toen kreeg ik een speklaagje, lovehandles en dikke billen, maar die eerste weken...toch echt vooral tiet en buik!

Even een ilustratie van hoe ik aan kwam:
Groeit je buik hard de eerste 12 weken? - Pagina 2 Weektotweekklein
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Groeit je buik hard de eerste 12 weken? - Pagina 2 Empty Re: Groeit je buik hard de eerste 12 weken?

Bericht  Manderijn do 31 jan 2013 - 10:10

Ze zijn inderdaad niet te plannen nee.. maar ze gaf zelf ook al aan 'als' het de eerste ronde raak is.
Ik zou eerder denken van wat wil je nu? Zwanger zijn of je dure jurk passen? Ik neem aan dat je er tenminste aardig voor betaald. Dan zou ik er ook gewoon in willen passen.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Groeit je buik hard de eerste 12 weken? - Pagina 2 Empty Re: Groeit je buik hard de eerste 12 weken?

Bericht  Pien do 31 jan 2013 - 10:30

Afvallen tijdens een zwangerschap mag sowieso al niet dus bedenk je dat goed van te voren!! Mocht het in 1 ronde raak zijn, dan kun je die 10 kilo eraf dus vergeten. Daarnaast, ik zou zelf niet zwanger willen trouwen. Ben van de eerste alleen heel erg moe geweest maar nu tijdens mijn tweede zwangerschap ben ik aan de lopende band misselijk, prikkelbaar én niet te vergeten heel erg moe!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Groeit je buik hard de eerste 12 weken? - Pagina 2 Empty Re: Groeit je buik hard de eerste 12 weken?

Bericht  Susan do 31 jan 2013 - 10:34

Bij mij was het beide keren wel snel zichtbaar. Met een week of acht kon ik het wel in de spiegel zien, met tien weken droeg ik positiekleding. Met vier maanden was het zeker wel heel goed te zien en toen paste ik echt niet meer in mijn normale kleding.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Groeit je buik hard de eerste 12 weken? - Pagina 2 Empty Re: Groeit je buik hard de eerste 12 weken?

Bericht  me1987 do 31 jan 2013 - 11:19

Zoals ik zelf ook al zei, mocht het gelijk raak zijn. Hier ga ik niet van uit. Het kan ook nog een poos duren. Ik ben op dit moment aan het afvallen, dit ga ik doen totdat ik mijn streefgewicht (mijn doel) bereikt heb. Eerder zal er ook geen zwangerschap komen. Dit doe ik omdat ik mij daarbij prettiger voel en dan heb ik een gezonder gewicht. Mede ook omdat ik graag zwanger wil raken met een gezond startgewicht. Ik heb nu voor mijn lengte etc geen gezond gewicht. En ik weet dat het niet uitmaakt met een zwangerschap, die kilo's komen er weer aan op den duur, maar een gezond startgewicht is toch wel erg prettig. Mijn jurk was niet super duur (maarja wat is duur voor zo'n jurk) Voor mijn jurk hoef ik niet af te vallen, dit wil ik zelf. Maar door wat meer af te vallen hoef ik mij geen zorgen te maken over een eventuele prille zwangerschap (max 3 maanden)... Zo dat is eruit!
me1987
me1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 106
Punten : 165
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Groeit je buik hard de eerste 12 weken? - Pagina 2 Empty Re: Groeit je buik hard de eerste 12 weken?

Bericht  Pien do 31 jan 2013 - 11:39

Als je alles toch tegenspreekt moet je er gewoon lekker voor gaan!!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Groeit je buik hard de eerste 12 weken? - Pagina 2 Empty Re: Groeit je buik hard de eerste 12 weken?

Bericht  M-G do 31 jan 2013 - 13:57

Bij mij vielen de eerste 16 weken wel mee en kon ik mijn eigen kleding gewoon aan. Jet was wel te zien hoor maar met iets wijdere bovenkleding was het makkelijk tot week 16 te verbloemen. Het hardst ben ik gegroeid toen ik met verlof ging met 36 weken. Ik heb op het eind nog een enorme eindsprint gemaakt.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Groeit je buik hard de eerste 12 weken? - Pagina 2 Empty Re: Groeit je buik hard de eerste 12 weken?

Bericht  Dolphinne vr 1 feb 2013 - 1:18

Ik droeg zelf met 9 wkn al positiebroeken omdat mijn eigen broeken toen al niet meer dicht konden. Vanaf 7 wkn gebruikte ik al een elastiek om mijn knoopsgat en had ik thuis vooral pyamabroeken enzo aan.

Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Groeit je buik hard de eerste 12 weken? - Pagina 2 Empty Re: Groeit je buik hard de eerste 12 weken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum