Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Koop jij regelmatig een bos bloemen?

+26
Leine
Mamsie
Rouxxxe
Rush
Mari
Caroow
Appeltje
Coco
SoGood
Cow
Green_Pepper
minoessepoes
VeryCherry
Japie
Reeza
eigenwijs
Nyx
Highway
Viva
Shopaholic
flower
LDJ
rianne287
Schaapke
Sarah1985
rapa nui
30 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Koop jij regelmatig een bos bloemen? - Pagina 2 Empty Re: Koop jij regelmatig een bos bloemen?

Bericht  SoGood wo 30 jan 2013 - 22:55

Gisteren nog. Voor mijn moeder, nooit voor mezelf.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop jij regelmatig een bos bloemen? - Pagina 2 Empty Re: Koop jij regelmatig een bos bloemen?

Bericht  Coco wo 30 jan 2013 - 23:02

Ik koop ze alleen om cadeau te doen. Ik krijg wel vrijwel elke week bloemen van mijn moeder. En hyacinten als ze op zijn.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop jij regelmatig een bos bloemen? - Pagina 2 Empty Re: Koop jij regelmatig een bos bloemen?

Bericht  Appeltje do 31 jan 2013 - 3:43

Ik koop eigenlijk nooit bloemen voor mezelf. Alleen om cadeau te geven.
Appeltje
Appeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop jij regelmatig een bos bloemen? - Pagina 2 Empty Re: Koop jij regelmatig een bos bloemen?

Bericht  Caroow do 31 jan 2013 - 4:07

Ik geloof niet dat ik ooit bloemen voor mezelf heb gekocht. Het staat wel gezellig, maar het is zo zonde, je gooit het toch snel weer weg.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop jij regelmatig een bos bloemen? - Pagina 2 Empty Re: Koop jij regelmatig een bos bloemen?

Bericht  eigenwijs do 31 jan 2013 - 4:36

_Jackie schreef:Voor de meiden die iedere week een nieuwe bos kopen, wat doen jullie dan met de oude bos bloemen? Gooien jullie die weg of hebben jullie dan altijd meerdere boeketten staan?


Ik koop niet vaak bloemen, maar mijn vriend neemt nogal eens wat voor me mee I love you

ik heb dan 2 bosjes staan maar ze staan meestal
niet langer dan een week bij mij!
eigenwijs
eigenwijs
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop jij regelmatig een bos bloemen? - Pagina 2 Empty Re: Koop jij regelmatig een bos bloemen?

Bericht  Mari do 31 jan 2013 - 4:38

Petra* schreef:
Highway schreef:In de zomer wel, in de winter eigenlijk niet. In de zomer koop ik meestal wekelijks 2 bosjes gerbera's in 2 verschillende kleuren. Ben gek op die bloemen Koop jij regelmatig een bos bloemen? - Pagina 2 561177

+1 I love Gerbera's

Verder koop ik wel eens een echt boeket voor mezelf wanneer ik zin hem om mezelf wat cadeau te doen Laughing *maar meestal is mijn man me voor dus er staat hier regematig wat op tafel!

Bloemen koop ik regelmatig voor mijn ouders en mijn zus. Die houden allemaal veel van bloemen en doen zoveel voor ons dat ik het niet kan laten om wat voor ze mee te nemen Koop jij regelmatig een bos bloemen? - Pagina 2 561177

Dat lijkt me echt zo fijn als je partner dat doet.

Ik koop zelden bloemen voor mezelf maar wel vaak voor anderen.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop jij regelmatig een bos bloemen? - Pagina 2 Empty Re: Koop jij regelmatig een bos bloemen?

Bericht  Gast do 31 jan 2013 - 4:51

Arubian schreef:
_Jackie schreef:Voor de meiden die iedere week een nieuwe bos kopen, wat doen jullie dan met de oude bos bloemen? Gooien jullie die weg of hebben jullie dan altijd meerdere boeketten staan?


Ik koop niet vaak bloemen, maar mijn vriend neemt nogal eens wat voor me mee I love you

ik heb dan 2 bosjes staan maar ze staan meestal
niet langer dan een week bij mij!
Nee? Hier staan bloemen toch minstens 2 weken, vaak wel langer ook! En ik heb mooi geen hele overdreven dure bloemen ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Koop jij regelmatig een bos bloemen? - Pagina 2 Empty Re: Koop jij regelmatig een bos bloemen?

Bericht  Rush do 31 jan 2013 - 4:54

Ik haal liever plantjes in een leuke pot ofzo, dat vind ik leuker!

Maar mijn vriend neemt wel eens rozen mee.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop jij regelmatig een bos bloemen? - Pagina 2 Empty Re: Koop jij regelmatig een bos bloemen?

Bericht  Gast do 31 jan 2013 - 5:30

Ja, elke week-2 weken.
Ben ook enorm blij dat nu de tulpen er weer zijn.
Ik heb meestal wel 2 bossen staan. En dan nog de potjes/bakjes met blauwe druifjes en lavendel enzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Koop jij regelmatig een bos bloemen? - Pagina 2 Empty Re: Koop jij regelmatig een bos bloemen?

Bericht  Rouxxxe do 31 jan 2013 - 5:32

Ik koop eigenlijk nooit bloemen, hooguit voor een ander. Misschien toch maar eens doen smile
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop jij regelmatig een bos bloemen? - Pagina 2 Empty Re: Koop jij regelmatig een bos bloemen?

Bericht  Mamsie do 31 jan 2013 - 5:39

Zelden
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop jij regelmatig een bos bloemen? - Pagina 2 Empty Re: Koop jij regelmatig een bos bloemen?

Bericht  Leine do 31 jan 2013 - 7:14

Bijna nooit. Eigenlijk maar 1x per jaar, als er weer pioenrozen zijn! I love you
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop jij regelmatig een bos bloemen? - Pagina 2 Empty Re: Koop jij regelmatig een bos bloemen?

Bericht  Silver do 31 jan 2013 - 7:45

Nooit, alleen als oma jarig is ofzo.. Voor mijn vriend haal ik geen bloemen, krijg ook niks van hem. Koop jij regelmatig een bos bloemen? - Pagina 2 394967
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop jij regelmatig een bos bloemen? - Pagina 2 Empty Re: Koop jij regelmatig een bos bloemen?

Bericht  *Lookie* vr 1 feb 2013 - 1:05

Niet vaak, ik wil het eigenlijk vaker gaan doen. Bolletjes heb ik eigenlijk wel het hele voorjaar in huis, vooral hyacinten want die ruiken zo lekker...
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop jij regelmatig een bos bloemen? - Pagina 2 Empty Re: Koop jij regelmatig een bos bloemen?

Bericht  Snoes vr 1 feb 2013 - 1:06

Nee, eigenlijk nooit.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop jij regelmatig een bos bloemen? - Pagina 2 Empty Re: Koop jij regelmatig een bos bloemen?

Bericht  _Summer vr 1 feb 2013 - 1:53

Niet vaak, meestal alleen voor anderen. Vind het wel gezellig staan, maar ze zijn meestal niet lang mooi, om die reden besteed ik er liever niet veel geld aan.
_Summer
_Summer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 97
Punten : 105
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop jij regelmatig een bos bloemen? - Pagina 2 Empty Re: Koop jij regelmatig een bos bloemen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum