Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+21
Dora
Pien
majo8782
Live Laugh Love
lente
Lynn_
TGR
SparklingEyes
Snoes
chocolate
blondje1313
Floor
Happy
bo
smooch
Amber-
Lejow
studiebol
Muppetje
Filoria
pitbullgup
25 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 12 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Floor di 22 feb 2011 - 7:06

@amber, hoe gaat het werken nu? gaat het je iets beter af?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Amber- di 22 feb 2011 - 7:09

Floor schreef:@amber, hoe gaat het werken nu? gaat het je iets beter af?

Hallo Floor, ja gaat eigenlijk best goed. Lichamelijk geen klachten, ook niet gehad. Verder nog wel moeilijke momenten maar wordt wel minder. Heb nu echt zo'n instelling van het is gebeurd en echt vindt het heel erg en heb verdrietige momenten maar het is niet anders, kan het er niet om veranderen.
Lief dat je er naar vraagt.

Hoe is het met jou?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 7:28

Haha Lagom is verleden tijd, sorry smile. En zo vaak ben ik niet van naam gewisseld dus vond het wel weer eens tijd worden smile.
En nee, ik denk niet dat ik baat heb bij logopedie eerlijk gezegd maar lief dat je meedenkt!

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 22 feb 2011 - 8:08

Jup.. gewoon nog even verder wachten Very Happy Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  studiebol di 22 feb 2011 - 8:09

Amber, fijn dat het vloeien al gestopt is daar had ik even over heen gelezen! Fijn dat je lichamelijk geen klachten hebt gehad! En tja geestelijk merk je dat denk ik wel maar dat is ook logisch.

Lejow, het is idd niet leuk dat je vriend er nog niet klaar voor is maar je kunt het niet forceren. Jammer dat je vriend niet van condooms houd maar daar ontneemt hij zichzelf natuurlijk ook de seks mee. Vind hij dat niet erg dan?

ZVB, wat een vervelend gedoe van je kaak zeg! Ik hoop dat de fysio je kan helpen dat zou dan wel prettig zijn. Succes ermee!

Bedankt voor alle fijne vakantie wensen Very Happy haha het duurt echt nog wel 2 weken, ik ga eerst carnaval vieren! We gaan naar m.exico dus daar heb ik wel veel zin in!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Lejow di 22 feb 2011 - 8:16

Nee, ik wil ook niets forceren.
What happens, happens, what not.. that not :P (ook weer zo'n enorme Engelse vertaling hahaha)

De vorige keren deed hij het wel gewoon hoor, maakte hij het alleen niet af. Misschien had nu gewoon zin in een vluggertje :P
Ik zie het wel. Laat het in dit geval aan hem over.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 8:20

Lijkt me eerlijk gezegd best lastig Lejow helemaal omdat je zelf zo graag een kindje zou willen. Hier is mijn ongesteldheid aangebroken, ben er kort gezegd vanwege omstandigheden blij/opgelucht mee.

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 22 feb 2011 - 8:21

Mama_van2 schreef:Lijkt me eerlijk gezegd best lastig Lejow helemaal omdat je zelf zo graag een kindje zou willen. Hier is mijn ongesteldheid aangebroken, ben er kort gezegd vanwege omstandigheden blij/opgelucht mee.

Kan ik begrijpen Mama van 2, ik neem aan dat jullie de gen onderzoeken af willen wachten?

Ja, vind het ook wel lastig, maar op zich kan ik me er nu wel aardig bij neerleggen. Ik hoop dat als we straks op vakantie gaan begin mei dat het allemaal misschien wat losser wordt. Dan is de nieuwe auto ook dichterbij haha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 8:22

Maar als jij dit zo aan hem merkt, praat je er dan niet over? Ik kan me voorstellen dat hij toch wel angstiger is aangezien hij blijkbaar toch wil wachten en jij juist heel erg graag wil.

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 22 feb 2011 - 8:33

Zusje van Bert schreef:Maar als jij dit zo aan hem merkt, praat je er dan niet over? Ik kan me voorstellen dat hij toch wel angstiger is aangezien hij blijkbaar toch wil wachten en jij juist heel erg graag wil.

Het was niet echt 'merken' het was een gevoel. Misschien heb ik ook wel te snel geoordeeld. Wil het dan ook nog even
'aankijken'. Mocht ik het gevoel blijven houden zal ik er wel met hem over praten.
Ik wil niet dat hij dingen met tegenzin gaat doen ofzo..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 8:56

Eh ja dat bedoel ik ook hoor. Als ik het gevoel zou hebben dat hij met iets zit, het hem niet lekker zit dan ga ik het niet nog aankijken, dan breng ik het gelijk ter sprake. Maar goed, dat is hoe ik het zou doen. Ik wil niet dat mijn vriend het eng vindt om met mij te seksen haha. Ben je nooit bang dat het voor hem gewoon allemaal veel te vroeg is? Ik heb om die reden wel een relatie tegen gehouden met iemand. Ik vond hem zo jong en wilde hem niet in het leven persen dat ik graag zou willen. Achteraf ben ik er erg blij mee maar die jongen wordt nu wel natuurlijk ook steeds ouder en jezus, steeds knapper haha. Ah, zo is alles nu op zijn plek gekomen en heb ik mijn huidige vriend leren kennen waar ik erg blij mee ben smile. Maar ik heb wel meer dan eens jongere mannen meegemaakt die 'reclame' voor zichzelf gingen maken dat ze gek op kinderen waren enzo. Juist omdat ik de leeftijd had ofzo dachten ze dat ik dat dan aantrekkelijk zou vinden. Achteraf zag ik toch dat ze er helemaal niet aan toe waren en soms gaven ze dat ook zelf aan (helaas trok ik vaak jongere mannen aan omdat ik er niet naar mijn leeftijd uitzie).

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 22 feb 2011 - 9:03

Zusje van Bert schreef:Eh ja dat bedoel ik ook hoor. Als ik het gevoel zou hebben dat hij met iets zit, het hem niet lekker zit dan ga ik het niet nog aankijken, dan breng ik het gelijk ter sprake. Maar goed, dat is hoe ik het zou doen. Ik wil niet dat mijn vriend het eng vindt om met mij te seksen haha. Ben je nooit bang dat het voor hem gewoon allemaal veel te vroeg is? Ik heb om die reden wel een relatie tegen gehouden met iemand. Ik vond hem zo jong en wilde hem niet in het leven persen dat ik graag zou willen. Achteraf ben ik er erg blij mee maar die jongen wordt nu wel natuurlijk ook steeds ouder en jezus, steeds knapper haha. Ah, zo is alles nu op zijn plek gekomen en heb ik mijn huidige vriend leren kennen waar ik erg blij mee ben smile. Maar ik heb wel meer dan eens jongere mannen meegemaakt die 'reclame' voor zichzelf gingen maken dat ze gek op kinderen waren enzo. Juist omdat ik de leeftijd had ofzo dachten ze dat ik dat dan aantrekkelijk zou vinden. Achteraf zag ik toch dat ze er helemaal niet aan toe waren en soms gaven ze dat ook zelf aan (helaas trok ik vaak jongere mannen aan omdat ik er niet naar mijn leeftijd uitzie).

Dat kan, ik denk dat ik het ook wel mis gehad kan hebben met mijn gevoel, vandaar.

Nee, ook daar ben ik niet bang voor. Ik weet dat het er soms in zit dat het voor mij wat langer duurt en voor hem misschien wat sneller gaat.
Zo was het ook met het samenwonen. Ik was er wel aan toe, en hij nog niet. Daarom heb ik ruim een jaar op mezelf gewoond. Ik vond dit echt heerlijk! En nu genieten we heerlijk van het samenwonen en zouden we beiden echt niet meer anders willen.

We zijn verschrikkelijk gek op elkaar, en ik had er niet aan moeten denken dat ik hiervoor met hem de boot had moeten afhouden. Ik moet me in deze situatie gewoon wat inhouden.

Ach, wellicht ga ik het toch wel bespreken met hem. We praten vaak met elkaar als we 's avonds in bed liggen. Vind ik altijd heerlijk!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 9:10

Doen wij ook Lejow, elke avond! Heerlijk! Even quality time smile

Mijn moeder heeft mij altijd voorgehouden dat ik een oudere vriend moest zoeken, omdat ik zo voorliep qua emotionele ontwikkeling .. heb ik even goed de daad bij het woord gevoegd! Mijn vriend is bijna 3 jaar ouder, en we zitten met heel veel dingen op dezelfde golflengte godzijdank!

@ Mama-van2 ; kan het me voorstellen dat je enigszins opgelucht bent, het is ook niet niks! Ik heb ontzettend veel bewondering voor jou & je gezin, jullie doen het toch maar mooi met zn allen!

@ Studiebol ; ik ga ook carnavallen, volgend weekend, zó gaaf! Nu al zin in!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 9:10

Ok gelukkig maar smile. Wij gaan altijd te laat naar bed haha, dus wij praten eerder :P.

Gast
Gast

Bericht  SparklingEyes di 22 feb 2011 - 9:11

tamm86 schreef:
@ Sparkling Eyes ; wij leven midden in een verbouwing, heb net sinds een week weer tv dus heb er niks van meegekregen, maar het klinkt echt verschrikkelijk!

Ja fijn is anders als je dergelijke dingen te horen krijgt. in het begin wilde ik er niet zoveel van weten, want hij had mij wel gewezen op de risico's (zou hij bij anderen niet gedaan hebben) en ik heb ondanks alles heel veel baat van de operatie. Ik ben mijn zwangerschap van N. ook wonderbaarlijk goed doorgekomen en dat had zónder de operatie echt niet gekund.

Maar ja, hoe meer pijn ik kreeg (heb gisteravond bijvoorbeeld echt staan janken in de armen van mijn man omdat het zo'n verrekte pijn deed met iedere beweging die ik maakte), en hoe meer verhalen los kwamen, hoe meer ik dacht: ik moet er toch maar weer eens naar laten kijken.

SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Lejow di 22 feb 2011 - 9:15

SE hug

En tamm, ik heb hem niet gezocht, we kwamen elkaar tegen, het klikte heel goed, ik vroeg om zijn leeftijd, schrok een beetje. Maar toch werden we verliefd smile en dat is alweer 5,5 jaar geleden nu haha
(Hij is bijna 21 en ik 25... dus ja wel een 'lastige' leeftijd)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Snoes di 22 feb 2011 - 9:39

Vervelend Lejow, dat je vriend er nog niet aan toe is. Maar ik kan het wel begrijpen, hij is natuurlijk nog maar 20 en ik kan me voorstellen dat hij zich nog wat jong voelt om al aan kinderen te beginnen, terwijl jij er wel gewoon de "ideale" leeftijd voor hebt. Misschien moeten jullie het toch gewoon eens bespreken? Want als jij weet dat hij er nog niet aan toe is, maar jij neemt geen anticonceptie en hij wil geen condoom, dan is het misschien wel handig om even duidelijkheid te scheppen. Straks zit jij nog maanden met die sterke wens terwijl hij misschien voor zichzelf wel weet dat hij misschien nog een half jaar ofzo wil wachten? Het lijkt me wel moeilijk als je daarmee niet op dezelfde golflengte zit.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Lejow di 22 feb 2011 - 9:42

Snoes schreef:Vervelend Lejow, dat je vriend er nog niet aan toe is. Maar ik kan het wel begrijpen, hij is natuurlijk nog maar 20 en ik kan me voorstellen dat hij zich nog wat jong voelt om al aan kinderen te beginnen, terwijl jij er wel gewoon de "ideale" leeftijd voor hebt. Misschien moeten jullie het toch gewoon eens bespreken? Want als jij weet dat hij er nog niet aan toe is, maar jij neemt geen anticonceptie en hij wil geen condoom, dan is het misschien wel handig om even duidelijkheid te scheppen. Straks zit jij nog maanden met die sterke wens terwijl hij misschien voor zichzelf wel weet dat hij misschien nog een half jaar ofzo wil wachten? Het lijkt me wel moeilijk als je daarmee niet op dezelfde golflengte zit.

Voor zover het er nu naar uit ziet, wil hij sowieso eerst voor de auto gaan. Dat zal eind mei worden ongeveer, maar goed, en dan? Maar hij kan nu natuurlijk ook nog niet zeggen: ja over 8 maanden ben ik er wel aan toe.
Het is gewoon iets lastigs, waar ik op mijn beurt dan weer over denk van: is er wel een moment dat je er echt aan toe bent?
Hij is nogal van de zekerheden, huisje, auto, vaste baan enz. Nou dat is straks gewoon geregeld.

Maar misschien dat ik er toch wel weer eens over moet gaan praten met hem.
De ergste drang is bij mij aardig gezakt nu, dus kan het wel makkelijker relativeren.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  studiebol di 22 feb 2011 - 9:47

Mamav2 ik snap dat je enigzins opgelucht bent! Jullie zitten in een pittig situatie! Heel veel sterkte!

@lejow ik snap jou wel hel goed hoor. Ik wilde ook al veel eerder dan mijn vriend.Ik heb toen wel goed met hem gesproken over stoppen met de pil(ik was echt bang dat ik niet ongesteld zou worden) en dat het dus wel betekend dat we het met condooms moesten doen omdat hij nog niet er voor wilde gaan. Dit was prima. Wij hadden een duidelijke afspraak. Misschien moeten jullie die ook maken? Ik weet het niet hoor. Maar zo is het niet duidelijk voor jou en dat lijkt me moeilijk. Succes ermee!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow di 22 feb 2011 - 10:23

Een van de redenen dat ik gestopt ben was inderdaad ook om te kijken wat mijn lichaam zou doen tijdens een menstruatie.
Vroeger bloedde ik een hele week compleet leeg zo ongeveer en lag ik dubbelgeklapt in bed en was ik tot helemaal niets meer toe in staat.
Wilde wel eens weten hoe dat na 10 jaar zou zijn. Daarom ben ik vorig jaar over gegaan van de prikpil op de normale en begin dit jaar ben ik gestopt met de pil!

Maar wat duidelijkheid zou fijn zijn. Zo liepen we vorig jaar door de dierentuin en toen maakte hij opmerkingen als 'ohhh , ik wil ook!!' bij t zien van al die kindjes. Dat gaf mij vervolgens 'hoop'
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  studiebol di 22 feb 2011 - 10:37

Lejow ik herken wel wat van jou vriend in mijn vriend alleen is de leeftijd heel anders Very Happy
Mijn vriend kon ook opmerkingen maken als "ja maar als wij een kindje hebben" "het lijkt me wel leuk zo'n kleine studiebol" weet je dat soort dingen. Maar toen ik er serieus over begon haakte hij af. Nou eerst dacht ik hij moet aan het idee wennen.. maar hij begon nooit ergens over, ik moest steeds ergens over beginnen. Toen heb ik hem gewoon op de man af gevraaagd of hij het eng vond? En ja dat vond hij, en toen ik aangaf dat ik het ook eng vond stond hij met zijn mond vol tanden. Tuurlijk vind ik zoiets spannend, hallo ik krijg ook niet dagelijks een kind! Maar dat heeft de zaak wel open gegooid bij ons, we kunnen nu aan elkaar vertellen wat ons spannend lijkt en we praten er meer over. Ook heb ik aan mijn vriend gevraagd of hij denkt dat hij eerst nog dingen moet doen voor dat hij aan kinderen wil beginnen. Bijv dingen die met kinderen moeilijker gaan. Hij heeft hier ook een poos over nagedacht maar hij kon niks bedenken.

Hij blijft aangeven dat hij gewoon niet weet wat hij moet doen als er eenmaal een kindje is, hij zegt ik weet echt niks over kinderen. Volgens hem is dat bij mij anders omdat ik al jaren met kinderen werk, goed dat laatste klopt wel maar dat is toch heel anders dan je eigen kind. Tot dat een vriend van ons zei(zijn vriendin was net bevallen, we waren op kraambezoek) zo'n kraamverzorgster is wel heel fijn hoor, ze vertelt me van alles en leert me van alles want ja ik weet ook niks. Ik denk dat dat een eyeopener voor mijn vriend is geweest, hij is niet de enige die het niet weet. En de eerste week is er iemand bij je die je gaat helpen. (mijn vriend wist dat soort dingen echt niet,heeft hij zich nooit in verdiept)

En nu nu gaat hij aan het idee wennen, hij heeft ook echt zijn best gedaan, stelde veel vragen aan vriendinnen van mij die al wel bevallen zijn. Dat vind ik zo schattig gaat hij ineens iets vragen waarvan wij echt zouden denken dat weet je toch? Maar hij weet het echt niet en mijn vriendinnen zijn heel lief en geven hem dan antwoord Very Happy
Ik heb hem aangegeven dat ik heel graag wil, maar ik wil alleen een kindje als hij er ook achter kan staan. En toen ben ik er ook over opgehouden, mijn punt was duidelijk het lag bij hem. In Januari(dacht ik) hadden we het over onze vakantie van straks en toen zei hij heel lief, "dan gaan we daar ook beginnen om ons kindje te maken".

Het is een heel proces waar jouw vriend denk ik in zit. Het is ook niet zo maar een keuze die je maakt je maakt hem voor je leven lang! En je vriend is nog jong en dat is denk ik wat nu een beetje in jullie nadeel is.
Praat er rustig over met hem, leg niet jouw mening op(zeg niet dat je dat nu wel doet hoor) en vraag hem gewoon concreet wat hem tegen houd. Angst? Wil hij nog echt iets doen? Dat soort dingen, misschien krijgen jullie samen meer duidelijkheid.

Zo wat een verhaal Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 10:47

Aw studiebol, wat lief! En ik herken weer wat in jouw verhaal smile. Mijn vriend vertelde in onze eerste weken dat hij graag kinderen wilde maar na een paar maanden daten vroegen vrienden of we aan trouwen dachten. We zeiden van niet. Toen vroegen ze of ze dan wel ooit kinderen konden verwachten en toen zei mijn vriend ineens dat hij dat nog zo niet wist. Later heb ik hem hiermee geconfronteerd omdat ik geen vriend wil die niet op dezelfde lijn zit wat dat betreft. Het bleek hem ook allemaal ineens 'te echt' te worden. Nu was het ineens serieus. Ik heb hem toen verteld dat ik echt niet gelijk een kind van hem hoefde haha en hem tijd gegeven om er over na te denken. Hij heeft met alle vrienden gepraat die kinderen hebben en zelfs testen gedaan of hij wel een goede vader zou kunnen zijn. Dit wist ik overigens allemaal niet, daar kwam ik achteraf achter. Gelukkig was de uitkomst positief. Ik vind het echt fijn dat hij zo veel tijd daarin heeft kunnen steken om er serieus over na te denken. We hebben wel een maand in ons hoofd vanaf wanneer we het gaan proberen maar verder hebben we geen plan. Ik woon te klein en heb geen vast werk maar mijn vriend wil dan evt op zijn salaris iets kopen met meer ruimte. We zien het wel. Ik wacht al zo veel jaren op dit moment, ik weet hoe het is om je geduld te moeten bewaren en natuurlijk kan ik nu weer wachten tot alles perfect is maar dat zal het denk ik nooit zijn... Dus wacht ik niet meer. We gaan er gewoon voor, net als een ander huis en zien wel hoe het loopt. Met een beetje geluk kan ik bij mijn huidige baan blijven. Ik hoop het want het is een ontzettend leuk bedrijf smile.

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 22 feb 2011 - 18:55

Op aanraden van jullie Laughing toch gisteravond met mijn vriend gepraat.
Hij vind het inderdaad 'eng' om seks te hebben, omdat hij liever nog niet ziet dat ik nu zwanger zou raken.
Wel heeft hij gezegd dat als het financiële plaatje voor de auto eenmaal rond is, hij wel echt voor kindjes wil gaan. Dit zal ongeveer in juni / juli zijn.
Deels een teleurstelling in het gesprek, deels een opluchting en blijdschap!

We moeten nu alleen een 'oplossing' vinden voor de komende tijd. Condooms vinden we beide helemaal niets (en ze zijn duur, dus kunnen we minder sparen whaha), dus misschien dat ik voor die paar maanden toch nog maar even aan de pil ga ofzo.
Ik was alleen juist zo blij met mijn 26 dagen cyclus, en ben een beetje bang dat als ik begin met de pil ik er een bout cyclus voor terug krijg (al zullen die gedachten grotendeels onzin zijn natuurlijk), en daarbij moeten we ook nog maar afwachten hoelang mijn tweede cyclus überhaupt gaat duren.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  studiebol di 22 feb 2011 - 21:05

Lejow, goed dat jullie gepraat hebben! ik kan best begrijpen dat je vriend het geen fijn idee vind om seks te hebben omdat hij nu nog geen kindje wil. Misschien is het idd dan een goed idee om weer aan de pil te gaan! Succes met die keuze te maken.

@ZVB, aah jou verhaal is ook wel herkenbaar ja! Die mannen van ons als het dicht bij komt wordt het toch ook wel eng. Maar dat is het natuurlijk ook wel een beetje. Je neemt een grote beslissing. Ik ben heel benieuwd wanneer jij hier vertelt dat je zwanger bent! smile
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 21:29

Haha anders ik wel maar ik gok dat het forum toch wel het laatst aan de beurt is haha sorry smile. Maar idd, het is ook eng. Dat vind ik net zo goed. Ik vind het wel bijzonder dat hij echt bij zichzelf is nagegaan of hij een goede vader zou kunnen zijn en bij zijn vrienden navraag heeft gedaan over wat het allemaal inhoudt. Als hij in een hoekje was gekropen en alleen maar had gezegd dat hij het eng had gevonden (zoals mijn ex bij elke grote stap die we namen) dan kan ik er ook niks mee natuurlijk.

Lejow, wat fijn dat je een goed gesprek hebt gehad. Je hebt nu vrij snel weer een goede cyclus gekregen begrijp ik? Dan lijkt me dat die paar maanden pil toch ook niet zo veel meer kwaad kunnen. En het is alweer bijna maart, dan nog maar 3 maanden ofzo. De tijd vliegt, let maar op smile.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: