Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+21
Dora
Pien
majo8782
Live Laugh Love
lente
Lynn_
TGR
SparklingEyes
Snoes
chocolate
blondje1313
Floor
Happy
bo
smooch
Amber-
Lejow
studiebol
Muppetje
Filoria
pitbullgup
25 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 20 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Amber- zo 6 maa 2011 - 0:26

Filoria schreef:
amber22 schreef: Met mij gaat het goed. Ben wel erg moe en de kleine steekje in mijn onderbuik blijven. Echt spannend.
Inderdaad spannend! Hoe lijkt het je om zo snel alweer zwanger te zijn?

Ja lijkt me super haha! Ben er wat dat betreft weer helemaal klaar voor :-)
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Muppetje zo 6 maa 2011 - 0:27

Leuk daf je naar Londen gaat trouwens, ik vind dat zo'n gave stad!!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Amber- zo 6 maa 2011 - 0:28

Muppetje schreef:Beetje hetzelfde nog steeds, steekjes in mn onderbuik ook nog steeds. En af en toe een beetje ongesteldheidskrampen, maar dat zou nog wat vroeg zijn, moet immers woensdag pas ongesteld worden.

Ook echt spannend. Zijn wel die zelfde dingen die ik ook voel. Hopelijk wordt je woensdag niet ongesteld Wink

Ben nog nooit in Londen geweest. Heb er echt zin in. Lijkt me ook echt een super leuke stad!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Filoria zo 6 maa 2011 - 0:28

Ik duim voor jullie Muppetje en Amber! Wie weet zijn jullie wel samen zwanger straks Very Happy
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Amber- zo 6 maa 2011 - 0:32

Filoria schreef:Ik duim voor jullie Muppetje en Amber! Wie weet zijn jullie wel samen zwanger straks Very Happy

Hahah ja dat zou erg leuk zijn!! Very Happy

Hopelijk gaan jullie er ook weer snel voor!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow zo 6 maa 2011 - 0:34

Oh wow, veel reacties in ene haha

Ik slik de ministat, gewoon een strip met 21 dezelfde pillen. Denk dat ik inderdaad de laatste 2 strips gewoon aan elkaar plak. Geen zin om op vakantie precies ongesteld te zijn...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Muppetje zo 6 maa 2011 - 0:34

Ben net ongesteld geworden, denk dat ik gewoon echt nog wat last heb van het ontpillen. Helemaal niet erg, het komt vanzelf. Mn cyclus is wel weer wat korten geworden, dat vind ik wel fijn

En ik kan in ons huisje lekker in de sauna en onder de zonnebank, ook wel fijn Very Happy

Ik duim nog steeds heel hard voor jou Amber

Laatst aangepast door Muppetje op zo 6 maa 2011 - 1:49; in totaal 1 keer bewerkt

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- zo 6 maa 2011 - 0:36

Muppetje schreef:Ben net ongesteld geworden, denk dat ik gewoon echt nog wat last heb van het ontpillen. Helemaal niet erg, het komt vanzelf. Mn cyclus is wel weer wat korten geworden, dat vind ik wel fijn

En ik kan in ons huisje lekker in de sauna en onder de zonnebank, ook wel fijn Very Happy

Ik duim nog steeds heel gard voor jou Amber

Dankjewel muppetje!
Echt balen voor jou. Wel fijn dat je niet teleurgesteld bent. Hoeveel dagen is je cyclus nu? Wel goed dat hij wat korter wordt.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje zo 6 maa 2011 - 0:39

38 of 39 ofzo, zijn er toch weer drie minder.

Ik denk dat het heus wel werkt vanbinnen, dus het komt vanzelf goed. Natuurlijk was ik liever al zwanger geweest, maar ach, je hebt er toch geen invloed op, en ik had ook al heel sterk het gevoel dat het net raak was. Volgende keer beter

Hoe lang ga je naar Londen?

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- zo 6 maa 2011 - 0:42

Muppetje schreef:38 of 39 ofzo, zijn er toch weer drie minder.

Ik denk dat het heus wel werkt vanbinnen, dus het komt vanzelf goed. Natuurlijk was ik liever al zwanger geweest, maar ach, je hebt er toch geen invloed op, en ik had ook al heel sterk het gevoel dat het net raak was. Volgende keer beter

Hoe lang ga je naar Londen?

Ja klopt je hebt er gewoon echt geen invloed op! Komt allemaal wel, je cyclus wordt in ieder geval wat korter.

We gaan van vrijdag t/m maandag naar Londen.

Ik ga er nu vandoor, gaan de optocht kijken, vier verder geen carnaval maar de optocht komt hier voor mijn huis langs dus dan is het wel leuk om te kijken.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje zo 6 maa 2011 - 0:44

Leuk! Veel plezier!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  chocolate zo 6 maa 2011 - 1:01

@ Lejow: Wat fijn dat je zo'n regelmatige en korte cyclus hebt Very Happy
Haha 't is maar goed dat anderen hier al antwoord hebben gegeven, want sinds mijn zwangerschap kan ik ook niet meer tellen Embarassed

@ Filoria: Vervelend he die rammelende eierstokken..Hopelijk is je man er ook heel snel uit en kunnen jullie er ook heel snel voor gaan smile

@ Amber: Wat lief! Ik vind jou ook altijd hartstikke lief in je reacties smile
Wat lekker dat jullie naar Londen gaan! Geniet er maar van!
Ja het is ook heel leuk! Het zorgt er ook voor dat ik wat beter ervan kan genieten smile

@ Muppetje: Wat vervelend dat je toch ongesteld bent geworden!
Hadden we er maar invloed op he, maar wat Amber ook al zegt het komt goed hoor! Iig al fijn dat je cyclus wat korter is.

@ All: Man en ik hebben trouwens een reis aangeboden gekregen naar een warm land. We kunnen kiezen uit een aantal Europese landen. Dit sla ik normaal natuurlijk niet af en ik vind vliegen ook heerlijk...maar ik twijfel nu enorm. Terwijl ik zelf nog eraan heb zitten denken om nog met ons tweetjes weg te gaan. Maar nu durf ik ineens niet meer Embarassed
Stel dat er iets gebeurt met de uk of mij...dan kunnen we niet even snel naar huis...of stel ik me nu aan? Terwijl ik het ook wel heel erg leuk zou vinden om nog even weg te gaan nu uk er nog niet is.
We gaan sowieso volgende zomer 2 weken naar New York met de uk erbij. Daar kijk ik enorm naar uit! Heerlijke stad Very Happy
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 459
Punten : 469

Bericht  Muppetje zo 6 maa 2011 - 1:04

Ach welnee, echt vervelend vind ik het eigenlijk niet. Ik neem lekker een wijntje op vakantie en ga lekker onder de zonnebank, komt helemaal goed!!

Ik zou denk ik wel lekker op vakantie gaan als ik jou was, kies gewoon een land met goede gezondheidszorg! Heerlijk toch, even er tussenuit, als je maar een beetje in de schaduw blijft....

Laatst aangepast door Muppetje op zo 6 maa 2011 - 1:05; in totaal 1 keer bewerkt

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje zo 6 maa 2011 - 1:04

He, dubbel, das apart... Very Happy

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  chocolate zo 6 maa 2011 - 1:11

Haha ja na één keer is het ook wel duidelijk Wink

Oh ja da's ook wel weer waar, hoef je daar ook niet aan te denken smile Geniet er maar van! Ik kan het soms enorm missen haha.
Jaaa het lijkt me ook heerlijk!! Dank je wel dat je dat zegt, heb ik gewoon even nodig. Kan soms echt veel te veel piekeren. Ja idd wel goed in de schaduw blijven, maar denk toch niet dat ik nu echt behoefte zou hebben om te zonnen. Komt volgende zomer wel weer Very Happy
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Muppetje zo 6 maa 2011 - 1:14

chocolate schreef:Haha ja één keer is het ook wel duidelijk Wink

Oh ja da's ook wel weer waar, hoef je daar ook niet aan te denken smile Geniet er maar van! Ik kan het soms enorm missen haha.
Jaaa het lijkt me ook heerlijk!! Dank je wel dat je dat zegt, heb ik gewoon even nodig. Kan soms echt veel te veel piekeren. Ja idd wel goed in de schaduw blijven, maar denk toch niet dat ik nu echt behoefte zou hebben om te zonnen. Komt volgende zomer wel weer Very Happy

Ja, precies, ik zou gewoon gaan en nog even samen genieten!

Ik ga er zeker van genieten, en ook van alle gemakken die ons huisje te beiden heeft ( sauna en zonnebank), hihi

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje zo 6 maa 2011 - 1:17

Enne, nou eens ophouden met piekeren he Wink

Ergens herken ik het wel hoor, ik ben ook zo. Ik kan me alleen al ontzetten afvragen op ik uberhaupt wel vruchtbaar zal zijn, maar dat zal toch wel soort van loslopen hoop ik, ik word immers ongesteld. Als ik zwanger ben zal ik ook wel enorm gaan piekeren, zo zit ik nou eenmaal in elkaar, haha, dat leer je niet snel af.

Dus, ik begrijp je wel, maar toch, probeer het....

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  chocolate zo 6 maa 2011 - 1:31

Oh heerlijk een sauna en zonnebank Very Happy
Dankjewel hug
Haha lastig he dat piekeren. Ik kan me je onzekerheid ook heel goed voorstellen.
Het gaat bij jou ook echt wel loslopen. Je hebt een regelmatige cyclus en dan ook een eisprong. Het is gewoon heel veel geluk hebben als je meteen of heel snel zwanger wordt. Al is elke maand wachten er één te veel.
Ja piekeren leer je helaas niet zo snel af haha.
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Muppetje zo 6 maa 2011 - 1:46

Ja, dat hebben we extra bijgeboekt, sommige huisjes op dat park hebben dat Very Happy

Maartoen dacht ik ineens, wat als, dan is het niet zo handig... Maar nu doe ik het dus gewoon lekker!

Ach ja, ik zal inderdaad wel een eisprong hebben, en als mn cyclus korter wordt is dat ook alleen maar fijn. We zijn nu zo'n vier maanden bezig, maar pas 3 rondes zegmaar. Ik kan het wel al een stuk beter loslaten, toen we net begonnen dacht ik bij alles wat ik voelde zal t misschien. En nu heb ik zoiets van we zien wel, het komt vanzelf, ik ben net gestopt met de pil en alles werkt, dat is al heel wat...

Dikke knuf terug, ik vind je echt een lieve meid. Ok, ik ken je niet natuurlijk, maar volgens mij ben je echt een lieve meid hug

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  chocolate zo 6 maa 2011 - 1:56

Dan is het toch maar goed dat je ervoor gekozen hebt, en anders was het gewoon pech hebben Wink
Ik kan me heel goed voorstellen dat je in het begin van alles denkt te voelen. Je gaat toch overal op letten. Fijn dat je het nu wat los kunt laten.
Ja het is wel prettig om te weten dat alles werkt he. Misschien dat je cyclus nu langzaamaan ook wat korter gaat worden.
Wat lief van je! Ik vind jou ook een lieve meid hug
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Muppetje zo 6 maa 2011 - 2:01

chocolate schreef:Dan is het toch maar goed dat je ervoor gekozen hebt, en anders was het gewoon pech hebben Wink
Ik kan me heel goed voorstellen dat je in het begin van alles denkt te voelen. Je gaat toch overal op letten. Fijn dat je het nu wat los kunt laten.
Ja het is wel prettig om te weten dat alles werkt he. Misschien dat je cyclus nu langzaamaan ook wat korter gaat worden.
Wat lief van je! Ik vind jou ook een lieve meid hug

Ja, ik hoop ook dattie langzaamaan wat korter wordt! Mn lichaam moet gewoon erg wennen denk ik, misschien dat ik daarom vorige maand ook zo'n enorme buikpijn had. Als dat maar niet meer terug komt...

En als ik wel zwanger was geweest was ik met liefde uit de sauna gebleven hoor. En manlief vindt het ook fijn, dus dan was het alsnog niet voor niets.

Vanavond uit eten met mn schoonouders, en dan morgen lekker weg Very Happy

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  chocolate zo 6 maa 2011 - 4:25

Ja ik denk ook dat je lichaam er nog aan moet wennen. De hormonen moeten toch uit je lichaam. Komt wel weer goed smile
Hoe was je cyclus voor de pil?
Oh dan was het sowieso niet voor niks geweest. Ja kan me wel voorstellen dat je er dan met alle liefde uit was gebleven smile
Wat heerlijk dat je vanavond nog uit eten gaat. Geniet ervan en van je vakantie natuurlijk!!
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Muppetje zo 6 maa 2011 - 5:03

chocolate schreef:Ja ik denk ook dat je lichaam er nog aan moet wennen. De hormonen moeten toch uit je lichaam. Komt wel weer goed smile
Hoe was je cyclus voor de pil?
Oh dan was het sowieso niet voor niks geweest. Ja kan me wel voorstellen dat je er dan met alle liefde uit was gebleven smile
Wat heerlijk dat je vanavond nog uit eten gaat. Geniet ervan en van je vakantie natuurlijk!!

Welja, komt allemaal goed.

Vóór de pil kon ik de klok erop gelijk zetten, 28 dagen, hopelijk ooit weer (of vóór die tijd zwanger)

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 5:24

Zodra wij groen licht krijgen van mijn arts gaan wij voor een tweede kindje Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Muppetje zo 6 maa 2011 - 5:26

Hazeltje schreef:Zodra wij groen licht krijgen van mijn arts gaan wij voor een tweede kindje Very Happy

Wiehhh, wat leuk, alvast van harte welkom (als je tenminste mee komt kletsen) het is hier erg gezellig...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: