Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+21
Dora
Pien
majo8782
Live Laugh Love
lente
Lynn_
TGR
SparklingEyes
Snoes
chocolate
blondje1313
Floor
Happy
bo
smooch
Amber-
Lejow
studiebol
Muppetje
Filoria
pitbullgup
25 plaatsers

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 7 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  pitbullgup di 15 feb 2011 - 0:15

@ Puggle; Nee gaan niet carnavallen. Man gaat gewoon werken en we kunnen het geld goed gebruiken voor andere dingen. En ik ben van plan om de trap te gaan schuren en schilderen (blehhhh)
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 0:29

pitbullgup schreef:@ Puggle; Nee gaan niet carnavallen. Man gaat gewoon werken en we kunnen het geld goed gebruiken voor andere dingen. En ik ben van plan om de trap te gaan schuren en schilderen (blehhhh)

Ja het geld is dan altijd fijn. Geld komt altijd van pas Wink
Oh ja dat is altijd vervelend een trap schilderen, wij vonden dat ook heel erg leuk om te doen in ons huis Evil or Very Mad maar goed je hebt de tijd dan!

Gast
Gast

Bericht  Muppetje di 15 feb 2011 - 0:38

Chocolate, beterschap meis, lekker rustig aan doen.
Zaterdagavond vier ik mn verjaardag en de dag zelf zijn wel lekker samen en gaan we lekker uit eten.

Puggle, Esprit is inderdaad leuk, ik ben ook fan!

Amber, nog een dikke knuffel van mij, ik snap dat het heel moeilijk is.

Tamm, wanneer ga je weer testen? Morgen?

Pbg, hoe is het met jou, nog zo'n last van je bekken?

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Snoes di 15 feb 2011 - 0:48

Misschien mag ik me hier dit jaar alsnog bij aansluiten smile. Eerst zouden we in 2011 voor een kindje gaan, maar omdat ik eind vorig jaar had besloten dat ik nog een opleiding wilde volgen vanaf september 2011, zouden we dit een jaar uitstellen, tot eind 2012. Maar vandaag had ik infodag van de opleiding, en mijn enthousiasme is heel sterk gedaald. Dus als ik beslis de opleiding niet te volgen, gaan wij er waarschijnlijk dit jaar nog wel voor. Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 1:54

Snoes schreef:Misschien mag ik me hier dit jaar alsnog bij aansluiten smile. Eerst zouden we in 2011 voor een kindje gaan, maar omdat ik eind vorig jaar had besloten dat ik nog een opleiding wilde volgen vanaf september 2011, zouden we dit een jaar uitstellen, tot eind 2012. Maar vandaag had ik infodag van de opleiding, en mijn enthousiasme is heel sterk gedaald. Dus als ik beslis de opleiding niet te volgen, gaan wij er waarschijnlijk dit jaar nog wel voor. Very Happy

Welkom! Spannende tijd voor jullie die gaat komen.
Wat voor opleiding was het?

Gast
Gast

Bericht  Amber- di 15 feb 2011 - 3:33

Jullie zijn echt allemaal lief voor me, jullie reacties doen me goed!

Gaat laatste paar uur wel weer redelijk eigenlijk, ga morgen ook weer proberen te werken, begin denk ik met een halve dag! kijken hoe het gaat.

@ Tamm, spannend hoor dat je nog geen bloedverlies hebt! Wanneer ga je eventueel testen?

@ Chocolate, wat vervelend dat je je zo ziek voelt, hoe gaat het nu?

@ Puggle, bij jou mag de ongesteldheid nou wel een keer komen, dan weet je ook waar je aan toe bent.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 3:41

amber22 schreef:Jullie zijn echt allemaal lief voor me, jullie reacties doen me goed!

Gaat laatste paar uur wel weer redelijk eigenlijk, ga morgen ook weer proberen te werken, begin denk ik met een halve dag! kijken hoe het gaat.

@ Tamm, spannend hoor dat je nog geen bloedverlies hebt! Wanneer ga je eventueel testen?

@ Puggle, bij jou mag de ongesteldheid nou wel een keer komen, dan weet je ook waar je aan toe bent.

@ Amber22: sterkte meid!
Ik heb wel misschien een lichtpuntje voor je.. ik ben na mijn miskraam direct opnieuw zwanger geworden! Voor een kindje in 2011! - Pagina 7 699888 Wie weet heb jij ook snel weer een baby in je buik!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 3:42

Fijn dat het iets beter gaat amber. Misschien dat het wel fijn is om weer een paar uur te werken, even wat afleiding misschien. En als het niet gaat dan ga je gewoon weer lekker naar huis toch!
Ja van mij mag het ook wel gaan komen maar helaas nog niks.

Gast
Gast

Bericht  Amber- di 15 feb 2011 - 3:48

CKC schreef:
amber22 schreef:Jullie zijn echt allemaal lief voor me, jullie reacties doen me goed!

Ik heb wel misschien een lichtpuntje voor je.. ik ben na mijn miskraam direct opnieuw zwanger geworden! Voor een kindje in 2011! - Pagina 7 699888 Wie weet heb jij ook snel weer een baby in je buik!

Dankjewel, ik hoop het! Hoe is het nu met jou? Las in een ander topic dat je weer zwanger bent? (als ik het goed gezien heb) Hoe voel je je?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 3:52

amber22 schreef:
CKC schreef:

Ik voel me moe, way to misselijk maar ook heel blij en gelukkig.

Dankjewel, ik hoop het! Hoe is het nu met jou? Las in een ander topic dat je weer zwanger bent? (als ik het goed gezien heb) Hoe voel je je?

Gast
Gast

Bericht  Amber- di 15 feb 2011 - 3:53

CKC schreef:
amber22 schreef:
CKC schreef:

Ik voel me moe, way to misselijk maar ook heel blij en gelukkig.

Geniet ervan, het is je gegund!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 6:31

@ CKC ; lees altijd mee, maar wil je toch nog even feliciteren met je nieuwe zwangerschap!

Hier is de hoop echt zo goed als gevlogen, heb heel-heel-heel lichtroze afscheiding en een redelijk lage temperatuur, dus of er moet een wonder gebeuren of ik word vannacht gewoon keihard ongesteld! Denk het laatste, heb al een paar dagen flinke krampen! Godzijdank is het niet zo erg als vorige maand, toen was ik 4 dagen misselijk Very Happy en zette het daarna pas door! Krijg je ook lekker mixed feelings haha

Ik zal voor de gein morgenochtend nog een testje doen, mocht het nodig zijn, maar ik denk het niet hoor!
Ach, kan ik vol aan de drank met carnaval (3 dagen!) en testen op mijn verjaardag! Zou niet verkeerd zijn Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 7:11

aah jammer tamm! nou wie weet maar als je al wat afscheiding hebt zet het vast wel door.
nou ben benieuwd! en anders weer veel succes in de nieuwe ronden, testen op je verjaardag is ook leuk smile

Gast
Gast

Bericht  Amber- di 15 feb 2011 - 7:29

@ Snoes, wat leuk dat jullie nu waarschijnlijk toch dit jaar gaan beginnen!

@ Tamm, jammer dat je waarschijnlijk toch ongesteld word, afwachten of het nu doorzet. En anders morgen even testen.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 8:07

Het zet dus absoluut niet door!
En ik ben zo'n stomkop die ook dr temperatuur af en toe bijhoudt (totaal niet betrouwbaar dus hoe ik het doe hehe), en die is lager dan gisteren en eergisteren.
Maarja, net dacht ik, laat ik nog eens een testje doen, en die is echt heel licht positief. Zie iets meer een streepje (binnen de tijd) op de dipstick dan een paar dagen terug die heb ik ernaast gehouden. Blijf mezelf gek maken!
Denk dat deze vals positief is eigenlijk, wil er niks van verwachten omdat ik wel roodverlies heb (niet noemenswaardig maar ok) en ik denk dat het vannacht doorzet al is dat nooit de normale gang van zaken.

Ik heb btw wel een ziekelijk aanhankelijke poes, ik word er zó moe van!
Als ik op de wc zit wil ze op schoot, als ik op de pc zit wil ze op het toetsenbord, of gaat ze voor mn beeld staan ..
Maarrrr, ze luistert wel! Ze mag namelijk niet naar beneden en als ze boven aan de trap staat om naar beneden te gaan en ik roep LOLA! dan draait ze om, geeft ze een miauw en loopt weg hehe toch 1 kind wat ik goed heb opgevoed Wink

Hoe is het met de rest?
Amberr en Muppetje, de droomtrouwjurkjes al gevonden?

Gast
Gast

Bericht  Muppetje di 15 feb 2011 - 8:15

tamm86 schreef:Het zet dus absoluut niet door!
En ik ben zo'n stomkop die ook dr temperatuur af en toe bijhoudt (totaal niet betrouwbaar dus hoe ik het doe hehe), en die is lager dan gisteren en eergisteren.
Maarja, net dacht ik, laat ik nog eens een testje doen, en die is echt heel licht positief. Zie iets meer een streepje (binnen de tijd) op de dipstick dan een paar dagen terug die heb ik ernaast gehouden. Blijf mezelf gek maken!
Denk dat deze vals positief is eigenlijk, wil er niks van verwachten omdat ik wel roodverlies heb (niet noemenswaardig maar ok) en ik denk dat het vannacht doorzet al is dat nooit de normale gang van zaken.

Als ik op de wc zit wil ze op schoot, als ik op de pc zit wil ze op het toetsenbord, of gaat ze voor mn beeld staan ..
Maarrrr, ze luistert wel! Ze mag namelijk niet naar beneden en als ze boven aan de trap staat om naar beneden te gaan en ik roep LOLA! dan draait ze om, geeft ze een miauw en loopt weg hehe toch 1 kind wat ik goed heb opgevoed Wink

Hoe is het met de rest?

Spannend Tamm, wie weet... (vorige maand had je toch ook iets van n streepje?)

Enne, muts,, je haalt ons weeer door elkaar, mijn jurk staat hier al ergens Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 8:16

oeeh toch wel spannend tamm smile is het te zien op een foto? nieuwsgierige ik Wink

Gast
Gast

Bericht  Amber- di 15 feb 2011 - 8:16

tamm86 schreef:Het zet dus absoluut niet door!

Hoe is het met de rest?

Tamm, je temperatuur moet toch juist hoger blijven als je zwanger bent?!
En welke test heb je gedaan? Kun je anders van de test geen foto maken en hier plaatsen, kan ik meekijken.. Heb redelijk wat ervaring met testen haha.
Een aanhankelijke kat kan goed nieuws zijn, en wat fijn dat die luistert.. haha!!

Ik heb een jurkje gevonden bij steps, gewoon een leuk jurkje wat ik na de bruiloft ook nog aankan. En de andere die gaat trouwen in Puggle niet Muppetje Wink
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 8:18

haha muppetje en ik moeten toch wel veel op elkaar lijken aangezien ze ons graag door elkaar halen :P Laughing

Gast
Gast

Bericht  Amber- di 15 feb 2011 - 8:21

Puggle schreef:haha muppetje en ik moeten toch wel veel op elkaar lijken aangezien ze ons graag door elkaar halen :P Laughing

haha inderdaad!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje di 15 feb 2011 - 8:25

Puggle schreef:haha muppetje en ik moeten toch wel veel op elkaar lijken aangezien ze ons graag door elkaar halen :P Laughing

Ja, bijzonder he.....

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  SparklingEyes di 15 feb 2011 - 8:43

Al dagen twijfel ik of ik mee moet gaan praten in dit topic... maar ik zit hier nu even alleen thuis, gedachten op de vrije loop en ik moet het even kwijt.. aan iemand...

Ik heb samen met mijn man een zoontje van bijna 1 jaar. Hoewel we in eerste instantie een jaar of drie wilden wachten voor we voor een volgend kindje wilden gaan, is dat moment toch véél eerder aangebroken. Nog twee pillen en dan is 't gedaan. Dan gaan we weer het traject in van wachten of de cyclus op gang komt, volgende week een gesprek met de gyneacoloog ...

Zwanger worden van de eerste is niet gemakkelijk geweest, al is het in vergelijking met anderen heel snel gegaan. Ik heb mijn gevoel gevolgd en ben daardoor vrij vlot bij de gyneacoloog beland en niet zomaar. Ik heb zelf te weinig eisprongen, door een teveel aan eiblaasjes (trechtereffect: de boel verstopt). Met behulp van Clomid was ik vrij vlot zwanger en mijn 'onderbuikgevoel' zegt me dat het dit keer weer met Clomid zou moeten..

Ik hoop stiekem dat ik al een receptje mee krijg, zodat ik vlot kan gaan slikken als blijkt dat de cyclus niet goed op gang komt..

Ik hoop dus net als met jullie voor een muppie te gaan dit jaar..

Ik heb nog niet alles gelezen, dus vast excuus als ik niet overal van op de hoogte ben.. Ik weet ook niet of ik heel frequent wat zal posten, maar vanavond wilde ik gewoon even delen dat ook wij voor een kindje willen gaan dit jaar..

Liefs,

SE
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Amber- di 15 feb 2011 - 8:48

SparklingEyes schreef:Al dagen twijfel ik of ik mee moet gaan praten in dit topic... maar ik zit hier nu even alleen thuis, gedachten op de vrije loop en ik moet het even kwijt.. aan iemand...

Ik heb samen met mijn man een zoontje van bijna 1 jaar. Hoewel we in eerste instantie een jaar of drie wilden wachten voor we voor een volgend kindje wilden gaan, is dat moment toch véél eerder aangebroken. Nog twee pillen en dan is 't gedaan. Dan gaan we weer het traject in van wachten of de cyclus op gang komt, volgende week een gesprek met de gyneacoloog ...

Zwanger worden van de eerste is niet gemakkelijk geweest, al is het in vergelijking met anderen heel snel gegaan. Ik heb mijn gevoel gevolgd en ben daardoor vrij vlot bij de gyneacoloog beland en niet zomaar. Ik heb zelf te weinig eisprongen, door een teveel aan eiblaasjes (trechtereffect: de boel verstopt). Met behulp van Clomid was ik vrij vlot zwanger en mijn 'onderbuikgevoel' zegt me dat het dit keer weer met Clomid zou moeten..

Ik hoop stiekem dat ik al een receptje mee krijg, zodat ik vlot kan gaan slikken als blijkt dat de cyclus niet goed op gang komt..

Ik hoop dus net als met jullie voor een muppie te gaan dit jaar..

Ik heb nog niet alles gelezen, dus vast excuus als ik niet overal van op de hoogte ben.. Ik weet ook niet of ik heel frequent wat zal posten, maar vanavond wilde ik gewoon even delen dat ook wij voor een kindje willen gaan dit jaar..

Liefs,

SE

Hallo welkom!

Leuk dat jullie er weer voor gaan. Lees dat het allemaal wel spannend is maar hoop dat het allemaal snel gaat lukken.
Kijk maar hoe vaak je wil reageren.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 8:49

SparklingEyes ; welkom! Wat leuk dat jullie voor een 2de gaan! Ik hoop voor je dat de artsen naar je luisteren en je snel zwanger mag zijn! Net als de rest hier, natuurlijk.

Amberr ; ik kan er geen foto van maken, maar dit streepje is wel duidelijker als vorige keer! Ik wacht het gewoon ff af, had moeten wachten tot morgenochtend haha ik heb wel wat klachtjes, maar niks alarmerends .. Het enige waar ik van baal is, mocht ik niet zwanger zijn, stomme menstruatie, zet dan DOOR! Hier heb ik ook niks aan ..

Muppetje & Puggle ;

Voor een kindje in 2011! - Pagina 7 Im_sorry_baby-2513

Ik vind jullie gewoon beiden superleuk, en daarom haal ik jullie door elkaar haha
Ik bedoelde Puggle dr trouwjurkje .. (TOCH?) Damnit! Waarom is dat zo lastig? Haha

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 9:14

haha nou het is je vergeven hoor wat mij betreft, ik weet niet of muppetje er ook zo over denkt Wink :P

maare nee ik heb nog niet voor kleding gekeken, wacht ik ook nog even mee heb nog 4 maanden en wil wel iets zomers kopen.
ohh ik ben echt benieuwd of je zwanger bent, hoop het zo voor je! spannend of het doorzet of niet zeg.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: