Twee collega's doen raar
+10
Poubelle
Carra
Sea of Trees
Caro
Appeltje
Benthe
Pseudoniem
Susan
Shisha
Bliss
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Twee collega's doen raar
-weg-
Laatst aangepast door Bliss op wo 13 feb 2013 - 5:19; in totaal 1 keer bewerkt
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Maar als je het met een leukere collega kan doen, dan is dat project misschien wel juist weer de uitdaging die je op dit moment nodig hebt.
Jammer dat het niet lukte zonder te huilen. Maar gelukkig heb je wel gezegd wat je hebt willen zeggen.
Jammer dat het niet lukte zonder te huilen. Maar gelukkig heb je wel gezegd wat je hebt willen zeggen.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
-weg-
Laatst aangepast door Bliss op wo 13 feb 2013 - 5:19; in totaal 1 keer bewerkt
Bliss- Lady Post-a-lot
Waarom zou hij het met iemand anders mogen doen, terwijl hij degene is die dwarsligt? Hij is zo onprofessioneel dat hij niet gewoon met jou kan samenwerken, laat hij zich dan maar terugtrekken.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Waarom zou hij het met iemand anders mogen doen, terwijl hij degene is die dwarsligt? Hij is zo onprofessioneel dat hij niet gewoon met jou kan samenwerken, laat hij zich dan maar terugtrekken.
Inderdaad. Ik vind dat hij zijn kansen verspeeld heeft eigenlijk en jij het met een andere collega moet doen.
Gast- Gast
Ja, dat is ook zo natuurlijk, maar het was meer zo dat mijn enthousiasme door dit hele gedoe nogal is weggeëbt en ik bijna zoiets heb van: bekijk het lekker. Zo leuk vindt hij deze activiteit (zonder zijn maatje van de afgelopen jaren) volgens mij niet eens. Maar goed, volgens mij willen ze nu dat ik het ga doen met iemand anders en dat hij een beetje achter de schermen nog meedenkt enzo, omdat hij nu de enige op school is die dit vaker gedaan heeft. Morgen hoor ik er meer over.Pippa schreef:Susan schreef:Waarom zou hij het met iemand anders mogen doen, terwijl hij degene is die dwarsligt? Hij is zo onprofessioneel dat hij niet gewoon met jou kan samenwerken, laat hij zich dan maar terugtrekken.
Inderdaad. Ik vind dat hij zijn kansen verspeeld heeft eigenlijk en jij het met een andere collega moet doen.
Bliss- Lady Post-a-lot
Heb vandaag gehoord dat ik deze taak nu met een hele leuke collega ga doen, hoopte stiekem al op haar Kan ik goed mee opschieten, dus dat komt wel goed. Nu nog ff mn enthousiasme terug zien te vinden na dat gezeik en f*ck die andere sukkel van een collega!
Bliss- Lady Post-a-lot
Goedzo! That's the spirit.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Ja man, juist relax dat jij het nu mag doen. Doeii ei! En dan zorg je gewoon dat het duizend keer leuker is deze keer. Ha!
Gast- Gast
Lekker Bliss, dat jet het nu mag doen met een leuke collega! Veel plezier alvast! En wat een sukkel van een collega zeg, tsjee!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Boodschappen doen met twee
» Vraagje: zouden jullie dit doen of is het raar?
» Minder werken...doen of niet doen?
» Welke van de twee?
» Twee werkgevers
» Vraagje: zouden jullie dit doen of is het raar?
» Minder werken...doen of niet doen?
» Welke van de twee?
» Twee werkgevers
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: