Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twee collega's doen raar

+10
Poubelle
Carra
Sea of Trees
Caro
Appeltje
Benthe
Pseudoniem
Susan
Shisha
Bliss
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Twee collega's doen raar Empty Twee collega's doen raar

Bericht  Bliss di 29 jan 2013 - 21:41

-weg-

Laatst aangepast door Bliss op do 31 jan 2013 - 7:49; in totaal 1 keer bewerkt

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twee collega's doen raar Empty Re: Twee collega's doen raar

Bericht  Shisha di 29 jan 2013 - 21:52

Wat vervelend Bliss! Ik heb geen ervaring maar ik denk dat als mijn collega's zo zouden doen ik er ook niet snel wat van durf te zeggen. Ik zou er ook erg onzeker van worden. Twee collega's doen raar 699888
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Susan di 29 jan 2013 - 21:57

Wat kinderachtig inderdaad. Ik heb verder geen tips, maar ik snap dat je je er erg rot onder voelt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pseudoniem di 29 jan 2013 - 22:43

wat vervelend, ik zou er volgende week naar vragen. Dan is hopelijk de eerste spanning/lading eraf, en hoef misschien niet te huilen.
Sterkte!
Pseudoniem
Pseudoniem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 128
Punten : 138
Registratiedatum : 05-01-13

Bericht  Bliss di 29 jan 2013 - 22:49

Thanks! Ik kijk het nog ff aan, maar als ik van één van de twee weer een sneer krijg de komende dagen, vrees ik toch dat ik erover moet beginnen. Bah. Dit in combinatie met het feit dat ik het werk niet meer leuk vind, maakt wel dat ik heel graag wat anders wil (hoe leuk de andere collega's ook zijn!). Heb maandagavond ergens gesolliciteerd en stiekem hoop ik heel erg dat dat wat wordt.