Dagcafé 2011
+22
Zwoesj
Toet
Qiara
Kabouter
Snoes
Try
Jeanette
studiebol
Lejow
SuperGrover
Penny Blossom
SleepingBeauty
Chocolate Cookie
Lady4
Zwerver
May
Suus
aniet
Lotus
Moezie
VeryCherry
Jordana
26 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Pfff mijn man zit al 20 minuten heel gezellig te kletsen met een dame van de KPN Klantenservice.
Gast- Gast
Alex167 schreef:Pfff mijn man zit al 20 minuten heel gezellig te kletsen met een dame van de KPN Klantenservice.
Gezellig! Vraag of hij haar de groeten doet
Wat heeftie gesloopt?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Niks gesloopt, hij wil z'n abonnement verlengen en wil daar een toestel bij, maar hij moet ervoor bijbetalen en probeert het toch voor elkaar te krijgen. Als ik mijn abonnement verleng kan ik het toestel wat hij wil zonder bij te betalen krijgen. Lekker puh.
Gast- Gast
Gast- Gast
Ooh smikkel dat klinkt wel heftig! WEet niet precies wat er aan de hand is maar veel sterkte! en als jij denkt dat die pillen zoveel invloed op je hebben en dan op een negatieve manier dan zou ik toch proberen contact op te nemen met je huisarts(op welke manier dan ook) en vragen voor iets anders! Succes!
Ik ben maar overgeschakeld op gtst.. secretstory kon me toch niet zo boeien...
En hier ook geen post of attent vriendje.. helaas helaas..
Ik ben maar overgeschakeld op gtst.. secretstory kon me toch niet zo boeien...
En hier ook geen post of attent vriendje.. helaas helaas..
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Alex167 schreef:Niks gesloopt, hij wil z'n abonnement verlengen en wil daar een toestel bij, maar hij moet ervoor bijbetalen en probeert het toch voor elkaar te krijgen. Als ik mijn abonnement verleng kan ik het toestel wat hij wil zonder bij te betalen krijgen. Lekker puh.
Tuurlijk, daar zijn we vrouwen voor
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Smikkell, dat klinkt niet goed.....
Kan iemand je niet een dagje komen helpen om alles even op orde te krijgen, zodat er geen achterstalligheden zijn?
Kan iemand je niet een dagje komen helpen om alles even op orde te krijgen, zodat er geen achterstalligheden zijn?
Gast- Gast
Lejow schreef:Alex167 schreef:Niks gesloopt, hij wil z'n abonnement verlengen en wil daar een toestel bij, maar hij moet ervoor bijbetalen en probeert het toch voor elkaar te krijgen. Als ik mijn abonnement verleng kan ik het toestel wat hij wil zonder bij te betalen krijgen. Lekker puh.
Tuurlijk, daar zijn we vrouwen voor
Nou ja, eigenlijk komt het gewoon omdat ik een erg goede klant ben die teveel en regelmatig buiten haar bundel belt
Gast- Gast
Dolores schreef:Smikkell, dat klinkt niet goed.....
Goed idee, dat had iemand anders laatst toch ook al geopperd?
Gast- Gast
Smikkell wat heftig. Inderdaad is het geen optie wat Dolores ge-opperd heeft?
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Smikkell schreef:Ik ben er ook weer even met een super slecht humeur. Heb echt een ***dag.
Zo, dat vond ik wel een mooie binnenkomen..
Arme Smikkel.... What happend?
Gast- Gast
Jaa mijn dag krijgt lichtpuntjes! Heb een afspraak gemaakt met iemand, kostte paar dagen...
En heb het plan opgevat samen met een (single) vriend, vanavond de stad maar eens in te gaan
En heb het plan opgevat samen met een (single) vriend, vanavond de stad maar eens in te gaan
Gast- Gast
SunnyScience schreef:Jaa mijn dag krijgt lichtpuntjes! Heb een afspraak gemaakt met iemand, kostte paar dagen...
Goed plan! Ga je gewoon gezellig stappen?
Gast- Gast
Is wel het plan, even kijken of er meer mensen mee willenBitterkoek_ schreef:SunnyScience schreef:Jaa mijn dag krijgt lichtpuntjes! Heb een afspraak gemaakt met iemand, kostte paar dagen...
Goed plan! Ga je gewoon gezellig stappen?
Gast- Gast
Gast- Gast
Als het zo'n naar effect heeft, moet je er zeker mee stoppen Smikkie. Je hebt het de kans gegeven, je moet er niet nóg slechter aan toe geraken...
Gast- Gast
Gast- Gast
Anousch schreef:Ik voel me soms zo alleen
Hoe komt het?
Smikkell, als het met de medicatie alleen maar slechter gaat, moet je zeker dit bespreken met je huisarts om te stoppen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat het slechter gaat.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Anousch schreef:Ik voel me soms zo alleen
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40