Dagcafé 2011
+22
Zwoesj
Toet
Qiara
Kabouter
Snoes
Try
Jeanette
studiebol
Lejow
SuperGrover
Penny Blossom
SleepingBeauty
Chocolate Cookie
Lady4
Zwerver
May
Suus
aniet
Lotus
Moezie
VeryCherry
Jordana
26 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Jordana, elke dag is fijn om een kaart te krijgen.
Het gaat erom dat jij een hele lieve intentie had, morgen zal hij het minstens zo waarderen als vandaag!
Het gaat erom dat jij een hele lieve intentie had, morgen zal hij het minstens zo waarderen als vandaag!
Gast- Gast
Ja dacht hey wat leuk er heeft toch nog iemand aan mij gedacht. Maar het mocht niet zo zijn. Volgend jaar stuur ik mezelf gewoon een kaartjeDolores schreef:Dat is ook blij worden van een dode mus May....
Blugh!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
En toch klink je op de een of andere manier krachtiger Lexie....Alsof je geaccepteerd hebt dat je nu een andere weg moet inslaan.
Wat klinkt je dag fijn, je man zal wel blij zijn met alle attenties, of niet?
Wat klinkt je dag fijn, je man zal wel blij zijn met alle attenties, of niet?
Gast- Gast
Mijn man zei dat ik maar een hele mooie bos bloemen uit moest zoeken en aan hem moest geven en dan zou hij ze weer aan mij geven en moest ik heel verrast reageren. Stommerd
Hij vond het zelf toch ook wel een slecht idee, dus hij gaat me gewoon binnenkort verrassen, hopelijk voor hem op een moment dat ik het niet verwacht. Maar nu verwacht ik het iedere dag natuurlijk
Hij vond het zelf toch ook wel een slecht idee, dus hij gaat me gewoon binnenkort verrassen, hopelijk voor hem op een moment dat ik het niet verwacht. Maar nu verwacht ik het iedere dag natuurlijk
Gast- Gast
Alex167 schreef:Mijn man zei dat ik maar een hele mooie bos bloemen uit moest zoeken en aan hem moest geven en dan zou hij ze weer aan mij geven en moest ik heel verrast reageren. Stommerd
Ik zeg, zoek een bos uit van tachtig euro
Gast- Gast
Alex167 schreef:De postbode is hier niet eens geweest, zo stom.
Ik stuur je morgen een retour kaartje terug hoor hihi.
Gast- Gast
Dolores schreef:Alex167 schreef:Mijn man zei dat ik maar een hele mooie bos bloemen uit moest zoeken en aan hem moest geven en dan zou hij ze weer aan mij geven en moest ik heel verrast reageren. Stommerd
Ik zeg, zoek een bos uit van tachtig euro
Hahaha ja inderdaad. Mijn wraak zal zoet zijn. Op onze trouwdag had hij ook al geen bloemen
Gast- Gast
Nou jongens, hebben jullie ook wel eens dat je gisteravond iets in je hoofd had wat je allemaal moest doen en dan dag later niks meer weet??
Ik heb het nou al de hele dag en word er echt gek van gewoon.
Heb het nu maar opgeschreven, en ga het dan maar op mijn kast plakken ofzo want dit gaat echt niet goedkomen zo :S
Ik heb het nou al de hele dag en word er echt gek van gewoon.
Heb het nu maar opgeschreven, en ga het dan maar op mijn kast plakken ofzo want dit gaat echt niet goedkomen zo :S
Gast- Gast
Anousch schreef:Alex167 schreef:De postbode is hier niet eens geweest, zo stom.
Ik stuur je morgen een retour kaartje terug hoor hihi.
Jeej! Hopelijk heb ik er morgen dan een paar in de bus Ik verwacht er nog één namelijk, haha.
Gast- Gast
Dat is lief van je, dank je!Dolores schreef:@May als ik het geweten had had ik je best een kaartje gestuurd hoor!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
En mannen zijn soms ook niet al te slim. Ik heb een goede vriend van mij ook een kaartje gestuurd.
Dus ik hem gesmst heej al gekeken in je brievenbus? Nee ben niet thuis maar ik ga zo naar huis.
Hij zal thuis moeten zijn en ik denk al wel gekeken hebben dus ik vraag me af of hij gaat snappen dat een kaart van mij is
Dus ik hem gesmst heej al gekeken in je brievenbus? Nee ben niet thuis maar ik ga zo naar huis.
Hij zal thuis moeten zijn en ik denk al wel gekeken hebben dus ik vraag me af of hij gaat snappen dat een kaart van mij is
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
als je wilt, doe ik het alsnog hoor, dan mag je me pm-en...
Ik moest zó lachen. Kwam met cake-jes bij broer/moeder en broer at er direct na het eten gewoon twee op...
Hij is tof!
Ik moest zó lachen. Kwam met cake-jes bij broer/moeder en broer at er direct na het eten gewoon twee op...
Hij is tof!
Gast- Gast
Dolores schreef:Lexie heeft gewoon V-day op de vijftiende!
Dat lijkt mij een prima deal!
Gast- Gast
Alex167 schreef:.Lejow schreef:Ik ben moe en misselijk en voel me niet lekker
Had met mijn stomme hoofd nooit weer moeten gaan werken vandaag :S Ben nog helemaal niet lekker
Maarja, gister vanaf de bank voelde ik me een hele hoge pief..
Helaas
Arme jij! Sorry dat ik niet reageerde op je smsjes, m'n BB heeft me even verlaten We gaan gewoon een andere keer sporten! We kunnen btw ook naar B'drecht, ik heb nu ook een auto
No prublem, had al even stress hahaha
Oeh vet man, waaaaar heb je die vandaan???
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Alex167 schreef:Ooh wat lief van je broer!
Heeft niets met lief te maken hoor, zet een doos cake'jes neer en hij gaat los. Hij is echt in staat om er gewoon tien achtereen te verzwelgen.
Gast- Gast
Dolores schreef:Alex167 schreef:Ooh wat lief van je broer!
Heeft niets met lief te maken hoor, zet een doos cake'jes neer en hij gaat los. Hij is echt in staat om er gewoon tien achtereen te verzwelgen.
Oooh hahaha.
Maar wel een goed teken dan, toch?
Gast- Gast
Dan zijn ze blijkbaar goed gelukt, Dolores
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
K. heeft nu een leaseauto van de zaak en ik mag er ook in rijden Goed he. Een Renault Mégane.
Gast- Gast
Nou Suus (en Lexie) hij eet zo ongeveer alles
Maar ze waren goed gelukt hoor en iedereen vond het een leuke verrassing!
Maar ze waren goed gelukt hoor en iedereen vond het een leuke verrassing!
Gast- Gast
Alex167 schreef:K. heeft nu een leaseauto van de zaak en ik mag er ook in rijden Goed he. Een Renault Mégane.
Zo vet!!!
Daar heb ik ook in gereden, die had mijn pa ook van z'n vorige werk!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik ben er ook weer even met een super slecht humeur. Heb echt een ***dag.
Zo, dat vond ik wel een mooie binnenkomen..
Zo, dat vond ik wel een mooie binnenkomen..
Gast- Gast
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: