Beatrix geen respect van GTST kijkers..
+35
M@niek
Mari
loura
Viva
Merai
Sea of Trees
Paper Crown
Printje
Carra
Fortissimo
Susan
Kexter
Aggi
Funk
Lejow
Bliss
Antibes
rianne287
PapillonRose
luisa
Slakje
mzcharlotte
LDJ
Rush
Bazinga
Tamagotchi
Minx
Lenthe
Ella
Roza
silly-one
Summerlovin
Caro
Jeanette
Burn
39 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Beatrix geen respect van GTST kijkers..
Zoals ik het lees, bedoelt Antibes dat het opvallend is dat bij het publiek dat fan is van GTST/soapserie geheel andere reacties lijken te worden gegeven dan wanneer bijvoorbeeld de DWDD niet op tv komt. Ik moet eerlijk bekennen dat ik me echt niet voor kan stellen dat het publiek wat graag NOVA kijkt, ook zo grof zou reageren. Maar dan heb je het denk ik domweg over een compleet andere doelgroep en dan vooral de leeftijd zal verschillen.
Gast- Gast
Ik denk eerder dat het aan het leeftijdsverschil ligt dan aan het niveau. Als je kijkt naar die tweets zijn het bijna allemaal 14-15 jarige meisjes. Ik vond de opmerking erg denigrerend over komen.Guattari schreef:Zoals ik het lees, bedoelt Antibes dat het opvallend is dat bij het publiek dat fan is van GTST/soapserie geheel andere reacties lijken te worden gegeven dan wanneer bijvoorbeeld de DWDD niet op tv komt. Ik moet eerlijk bekennen dat ik me echt niet voor kan stellen dat het publiek wat graag NOVA kijkt, ook zo grof zou reageren. Maar dan heb je het denk ik domweg over een compleet andere doelgroep en dan vooral de leeftijd zal verschillen.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Guattari schreef:Zoals ik het lees, bedoelt Antibes dat het opvallend is dat bij het publiek dat fan is van GTST/soapserie geheel andere reacties lijken te worden gegeven dan wanneer bijvoorbeeld de DWDD niet op tv komt. Ik moet eerlijk bekennen dat ik me echt niet voor kan stellen dat het publiek wat graag NOVA kijkt, ook zo grof zou reageren. Maar dan heb je het denk ik domweg over een compleet andere doelgroep en dan vooral de leeftijd zal verschillen.
dit zal ze idd zo bedoelen maar zo zégt ze 't niet. GTST kijkers krijgen een 'trap'. Dát vind ik stijlloos en bovendien denigrerend.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik vind het absurd dat er zo gereageerd wordt en eerlijk gezegd vind ik het feit dat het vooral jonge tieners zijn alleen maar meer zorg wekken. Dat soort dingen dacht ik niet eens, laat staan dat ik ze hardop uitsprak of op mijn cu2 (inderdaad ) zette. Het zegt mijns inziens wel iets over het gemak waarmee de tieners zich uitlaten over onderwerpen waar ze eigenlijk weinig vanaf weten en ik ben benieuwd hoe het over een aantal jaren met die generatie gaat. Overigens werk ik zelf met deze doelgroep dus deze gedachten zijn niet alleen hierop gebaseerd.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Die vond ik inderdaad ook grappig.Tamagotchi schreef:oké toegegeven, deze vind ik ook humor.Bazinga schreef:
"Dus door Bea is er geen GTST..Denkt zeker dat ze de koningin is ofzo"
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Merai schreef:Ik vind het absurd dat er zo gereageerd wordt en eerlijk gezegd vind ik het feit dat het vooral jonge tieners zijn alleen maar meer zorg wekken. Dat soort dingen dacht ik niet eens, laat staan dat ik ze hardop uitsprak of op mijn cu2 (inderdaad ) zette. Het zegt mijns inziens wel iets over het gemak waarmee de tieners zich uitlaten over onderwerpen waar ze eigenlijk weinig vanaf weten en ik ben benieuwd hoe het over een aantal jaren met die generatie gaat. Overigens werk ik zelf met deze doelgroep dus deze gedachten zijn niet alleen hierop gebaseerd.
Oh yeah!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Paper Crown schreef:Guattari schreef:Zoals ik het lees, bedoelt Antibes dat het opvallend is dat bij het publiek dat fan is van GTST/soapserie geheel andere reacties lijken te worden gegeven dan wanneer bijvoorbeeld de DWDD niet op tv komt. Ik moet eerlijk bekennen dat ik me echt niet voor kan stellen dat het publiek wat graag NOVA kijkt, ook zo grof zou reageren. Maar dan heb je het denk ik domweg over een compleet andere doelgroep en dan vooral de leeftijd zal verschillen.
dit zal ze idd zo bedoelen maar zo zégt ze 't niet. GTST kijkers krijgen een 'trap'. Dát vind ik stijlloos en bovendien denigrerend.
Maar ze zegt ook niet dat ze het denigrerend bedoelde. Ik snap wel dat het niet lekker leest en gaf puur ff aan hoe ik het opvatte. Heb de tweets gelezen en ben echt verbijsterd dat het woord kanker in deze context wordt gebruikt. Bah!
Gast- Gast
Paper Crown schreef:Guattari schreef:Zoals ik het lees, bedoelt Antibes dat het opvallend is dat bij het publiek dat fan is van GTST/soapserie geheel andere reacties lijken te worden gegeven dan wanneer bijvoorbeeld de DWDD niet op tv komt. Ik moet eerlijk bekennen dat ik me echt niet voor kan stellen dat het publiek wat graag NOVA kijkt, ook zo grof zou reageren. Maar dan heb je het denk ik domweg over een compleet andere doelgroep en dan vooral de leeftijd zal verschillen.
Inderdaad ik vond het ook een beetje een aparte opmerking. Kom op zeg.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik kijk dan geen GTST, maar ik heb het ook wel dat als ik me enorm op een televisieprogramma heb verheugd, dat ik dan baal als het niet doorgaat, hoor. Ik zou niet gaan schelden, maar het gevoel herken ik wel. Dat heeft niks met niveau te maken, ik denk dat het niet uitmaakt of het om GTST gaat of om iets anders (behalve dan dat GTST iedere dag komt en dat je niet weer een week hoeft te wachten op een nieuwe aflevering).
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Het is toch eigenlijk wel ernstig dat er mensen zo verslaafd zijn aan tv inclusief ikzelf, ik baalde ook dat CSI maar niet begon.
Vind het vreselijk als mensen met allerlei ziektes gaan schelden, zeker met ziektes die zoveel mensen pijn en verdriet doen. Degene die zulke berichten op internet zetten hebben totaal geen respect. Als ik zoiets vroeger op MSN etc. had gezet en mijn ouders hadden het gelezen dan had ik zeker een flinke preek gehad.
Vind het vreselijk als mensen met allerlei ziektes gaan schelden, zeker met ziektes die zoveel mensen pijn en verdriet doen. Degene die zulke berichten op internet zetten hebben totaal geen respect. Als ik zoiets vroeger op MSN etc. had gezet en mijn ouders hadden het gelezen dan had ik zeker een flinke preek gehad.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Mari schreef:Het is toch eigenlijk wel ernstig dat er mensen zo verslaafd zijn aan tv
Vind ik ook onzin, ik kijk maar heel weinig tv, daarom baal ik des te meer als ik wel een keer wil kijken en datgene komt niet. Misschien kijken die mensen ook wel alleen maar naar GTST.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Mari schreef:Het is toch eigenlijk wel ernstig dat er mensen zo verslaafd zijn aan tv
Vind ik ook onzin, ik kijk maar heel weinig tv, daarom baal ik des te meer als ik wel een keer wil kijken en datgene komt niet. Misschien kijken die mensen ook wel alleen maar naar GTST.
Een soap is in mijn ogen toch een beetje verslaving, elke keer ben je benieuwd hoe het afloopt
Mari- Prater
Ik heb een periode bij een energiebedrijf gewerkt die toen ook nog een kabeltv-tak had. Bij achterstanden was het makkelijk om als sanctie de kabel af te sluiten. Moest je kijken hoe gauw mensen met geld op de proppen kwamen. Ik zal nooit vergeten dat er een vrouw aan de balie kwam met geld en toen zei ze tegen mij: "Kan ik dan vanmiddag om 4 uur wel weer As the world turns kijken"? Echt..
Gast- Gast
Break Of Day schreef:Ik heb een periode bij een energiebedrijf gewerkt die toen ook nog een kabeltv-tak had. Bij achterstanden was het makkelijk om als sanctie de kabel af te sluiten. Moest je kijken hoe gauw mensen met geld op de proppen kwamen. Ik zal nooit vergeten dat er een vrouw aan de balie kwam met geld en toen zei ze tegen mij: "Kan ik dan vanmiddag om 4 uur wel weer As the world turns kijken"? Echt..
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Break Of Day schreef:Ik heb een periode bij een energiebedrijf gewerkt die toen ook nog een kabeltv-tak had. Bij achterstanden was het makkelijk om als sanctie de kabel af te sluiten. Moest je kijken hoe gauw mensen met geld op de proppen kwamen. Ik zal nooit vergeten dat er een vrouw aan de balie kwam met geld en toen zei ze tegen mij: "Kan ik dan vanmiddag om 4 uur wel weer As the world turns kijken"? Echt..
schelden is nergens voor nodig maar ik baalde er wel van dat gtst niet doorging.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het echt veel te ver gaan die reacties maar ik vind het ook te ver gaan om alle GTST-kijkers maar over één kam te scheren. Ik heb genoeg universitair opgeleide vriendinnen die élke dag GTST kijken. Mijn moeder heeft het ook een hele tijd elke dag gekeken en die heeft ook niet het niveau van een druif maar is gewoon gepromoveerd, haha. Ik vind er niks aan, maar hee als zij dat lekker ontspannen vinden. Ik heb weer andere guilty pleasures.
Neemt niet weg dat ik het wél een beetje stom vind als je een half uurtje GTST belangrijker vindt dan het aftreden van de koningin. Al vond ik het ook wel een beetje ver gaan dat meteen op alle zenders alleen nog maar koninklijke items voorbij kwamen.
Neemt niet weg dat ik het wél een beetje stom vind als je een half uurtje GTST belangrijker vindt dan het aftreden van de koningin. Al vond ik het ook wel een beetje ver gaan dat meteen op alle zenders alleen nog maar koninklijke items voorbij kwamen.
Gast- Gast
TLC had er geen last van haha, maar ergens snap ik het wel het is gewoon een belangrijke gebeurtenis in de nederlandse geschiedenis. En hoe vaak gebeurt er nou zoiets dat de hele programmering om gegooid word. En rtl heeft het volgens mij prima opgelost door gewoon 2 afleveringen achter elkaar uit te zenden. Voor mij een beetje too much haha.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Dat er een avond geen GTST was, vond ik absoluut niet erg. Dat het Koningshuis compleet werd uitgemolken en de hele verdere programmering daarvoor moest wijken, vond ik minder.
In een uur tijd heb ik dan ook meerdere malen hetzelfde filmpje gezien over WA, waarin zijn geschiedenis werd verteld. Ze vergeten alleen dat ze dat eergisteren niet voor het eerst hebben uitgezonden. Want ik was oud genoeg toen hij ging trouwen, toen hij zijn kinderen kreeg en dus heb ik het allemaal al eens gezien.
De mededeling leek mij dan ook duidelijk. De koningin treedt af op 30 april 2013, Prins WA wordt gekroond tot koning op 30 april 2013, in 2013 vieren we voor het laatst Koninginnedag, in 2014 zal er geen Koninginnedag meer zijn, maar een Koningsdag op 27 april. De ouders van Maxima zullen niet aanwezig zijn en dit is de keuze van Maxima zelf. Wat wilden ze ons nu nog vertellen in de overige uren? Want verslaggevers zaten duidelijk ergens op te wachten, maar tot op heden is mij het nog niet duidelijk waarop ze precies zaten te wachten.
In een uur tijd heb ik dan ook meerdere malen hetzelfde filmpje gezien over WA, waarin zijn geschiedenis werd verteld. Ze vergeten alleen dat ze dat eergisteren niet voor het eerst hebben uitgezonden. Want ik was oud genoeg toen hij ging trouwen, toen hij zijn kinderen kreeg en dus heb ik het allemaal al eens gezien.
De mededeling leek mij dan ook duidelijk. De koningin treedt af op 30 april 2013, Prins WA wordt gekroond tot koning op 30 april 2013, in 2013 vieren we voor het laatst Koninginnedag, in 2014 zal er geen Koninginnedag meer zijn, maar een Koningsdag op 27 april. De ouders van Maxima zullen niet aanwezig zijn en dit is de keuze van Maxima zelf. Wat wilden ze ons nu nog vertellen in de overige uren? Want verslaggevers zaten duidelijk ergens op te wachten, maar tot op heden is mij het nog niet duidelijk waarop ze precies zaten te wachten.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Ik heb werkelijk geen enkele hinder ondervonden van het feit dat de hele maandagavondprogrammering moest wijken. De tv heeft hier een flinke tijd op Nederland 1 gestaan en toen we het zat waren gingen we naar eh, 13th Street of Comedy Central ofzo. Maar het duurde wel even voor ik het zat was, ik vind al die beelden van de koninklijke geschiedenis juist altijd interessant, beter nog, ik ging nog alle nieuwssites af om fotoreportages te bekijken. Niet dat ik zo'n koningshuisfan ben, maar ik vind het gewoon interessant.
Gast- Gast
Ik vind het wel interessant, maar na een half uur werd hetzelfde continu herhaalt, en daar had ik geen zin in Toen lekker gaan zappen en kwam nog van alles tegen hoor!
Gast- Gast
Ik kijk iedere avond GTST maar vond het ook juist interessant maandagavond om alles over het koningshuis te zien. Zo vaak komt een troonswissel niet voor dus waarom mag het dan niet een keertje.
Alleen als ik RTL4 was geweest had ik na al die respectloze berichten GTST nog een extra dag uitgesteld, vind dat echt zwaar asociaal om zo te reageren op twiiter en fb etc.
Alleen als ik RTL4 was geweest had ik na al die respectloze berichten GTST nog een extra dag uitgesteld, vind dat echt zwaar asociaal om zo te reageren op twiiter en fb etc.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Mari schreef:Het is toch eigenlijk wel ernstig dat er mensen zo verslaafd zijn aan tvinclusief ikzelf, ik baalde ook dat CSI maar niet begon.
Vind het vreselijk als mensen met allerlei ziektes gaan schelden, zeker met ziektes die zoveel mensen pijn en verdriet doen.
Noem je jezus nou een ziekte?
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
June schreef:Mari schreef:Het is toch eigenlijk wel ernstig dat er mensen zo verslaafd zijn aan tvinclusief ikzelf, ik baalde ook dat CSI maar niet begon.
Vind het vreselijk als mensen met allerlei ziektes gaan schelden, zeker met ziektes die zoveel mensen pijn en verdriet doen.
Er werd voornamelijk gescholden met kanker.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
http://www.538gemist.nl/fragment/19241 Op de song van VS Nielson dus een andere als hier onderstaand
hahahahaa
de dj's van 538 hadden zelf ook nog een 'liedje' gemaakt... kan hem helaas niet vinden
Edit gevonden... zet 'm op 2.37 Beaaaaa zet je pruik nu toch af.... en de rest...
hahahahaa
de dj's van 538 hadden zelf ook nog een 'liedje' gemaakt... kan hem helaas niet vinden
Edit gevonden... zet 'm op 2.37 Beaaaaa zet je pruik nu toch af.... en de rest...
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
June schreef:Mari schreef:Het is toch eigenlijk wel ernstig dat er mensen zo verslaafd zijn aan tvinclusief ikzelf, ik baalde ook dat CSI maar niet begon.
ik denk dat je wel weet wat ik bedoel als je het topic helemaal zou lezen
Mari- Prater
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Koningin Beatrix houdt maandagavond toespraak
» pfff morgen komen er kijkers, iemand nog tips?
» Beatrix theater Utrecht
» Koningin Beatrix gaat aftreden
» Achternaam van Beatrix / Willem Alexander
» pfff morgen komen er kijkers, iemand nog tips?
» Beatrix theater Utrecht
» Koningin Beatrix gaat aftreden
» Achternaam van Beatrix / Willem Alexander
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: