Beatrix geen respect van GTST kijkers..
+35
M@niek
Mari
loura
Viva
Merai
Sea of Trees
Paper Crown
Printje
Carra
Fortissimo
Susan
Kexter
Aggi
Funk
Lejow
Bliss
Antibes
rianne287
PapillonRose
luisa
Slakje
mzcharlotte
LDJ
Rush
Bazinga
Tamagotchi
Minx
Lenthe
Ella
Roza
silly-one
Summerlovin
Caro
Jeanette
Burn
39 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Beatrix geen respect van GTST kijkers..
Ik vind het wel grappig dat een aantal mensen het veroordelen en vervolgens wel de naam van Jezus als scheldwoord gebruiken. Wilde dat toch even kwijt.
Gast- Gast
Lejow schreef:Bliss schreef:Antibes schreef:Tjah, het niveau van de gemiddelde GTST kijker is nou ook niet echt om over naar huis te schrijven.
Nou ja, dit vind ik dan weer echt nergens op slaan. Ik kijk al dik 20 jaar GTST en met mijn niveau is helemaal niks mis!(vorige week nog getest bij de IQ-test)
Maar jezus, wat een trieste reacties zeg!!
Nou en dit dus ook.. Dat slaat ook weer als een lul op een drumstel Antibes..
Nou, denk ik eerlijk gezegd niet. Ik zeg niet dat alle GTST kijkers oerdomme barbaren zijn en er kijken ook heus wel intelligente leuke mensen naar, maar ik denk wel dat als je de gemiddelde GTST-kijker neemt dat dit geen normale afspiegeling van de samenleving zal zijn en en juist eerder een minder intelligent deel hiervan.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Tamagotchi schreef:Allemaal leeghoofden, als je je daar al druk om maakt dan heb je nog niks meegemaakt in je leven. Volgens mij is de gemiddelde leeftijd die dit tweet niet hoger dan 15.
Toen ik 15 was haalde ik het niet in mn hoofd om dit soort dingen te denken, laat staan te zeggen.
Dat je ervan baalt, okee.. Maar dit..
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Antibes schreef:Lejow schreef:Bliss schreef:Antibes schreef:Tjah, het niveau van de gemiddelde GTST kijker is nou ook niet echt om over naar huis te schrijven.
Nou ja, dit vind ik dan weer echt nergens op slaan. Ik kijk al dik 20 jaar GTST en met mijn niveau is helemaal niks mis!(vorige week nog getest bij de IQ-test)
Nou, denk ik eerlijk gezegd niet. Ik zeg niet dat alle GTST kijkers oerdomme barbaren zijn en er kijken ook heus wel intelligente leuke mensen naar, maar ik denk wel dat als je de gemiddelde GTST-kijker neemt dat dit geen normale afspiegeling van de samenleving zal zijn en en juist eerder een minder intelligent deel hiervan.
Ik zou niet helemaal weten waarom, maar goed.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Antibes schreef:Tjah, het niveau van de gemiddelde GTST kijker is nou ook niet echt om over naar huis te schrijven.
Antibes voelt zich blijkbaar verheven boven de gemiddelde GTST kijker
Tamagotchi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 256
Registratiedatum : 01-01-13
Erg triest om je zo te laten gaan en zulke nare dingen op internet neer te zetten... dit slaat werkelijk nergens op... en eigenlijk niet normaal gedrag, waar moet dat nog heen.
Te schandalig voor woorden, ze zouden bestraft moeten worden maarja...
Het niveau van GTST kijkers zal vast nog wel mee vallen en denk dat veel (normale) GTST fans het ook jammer vonden... maar er verder geen punt van hebben gemaakt...
Te schandalig voor woorden, ze zouden bestraft moeten worden maarja...
Het niveau van GTST kijkers zal vast nog wel mee vallen en denk dat veel (normale) GTST fans het ook jammer vonden... maar er verder geen punt van hebben gemaakt...
Aggi- Prater
- Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Carrie schreef:Ik vind het wel grappig dat een aantal mensen het veroordelen en vervolgens wel de naam van Jezus als scheldwoord gebruiken. Wilde dat toch even kwijt.
Hmm ja, is idd een 'stopwoord' van me. Ik zie het niet zozeer als een scheldwoord eigenlijk, dat dan weer niet.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Jaaaahor nu is uitstel van executie een half uur later door die koningin van gisteren, zit ik daarvoor voor niks nu op de bank?
Kexter- Fluisteraar
- Aantal berichten : 122
Punten : 155
Kexter schreef:Jaaaahor nu is uitstel van executie een half uur later door die koningin van gisteren, zit ik daarvoor voor niks nu op de bank?
Naaahh.. SCHANDALIG!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Hoe is het gesteld met het niveau van uitstel van executie kijkers eigenlijk?
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Hoe is het gesteld met het niveau van uitstel van executie kijkers eigenlijk?
Nog lager.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Bliss schreef:Carrie schreef:Ik vind het wel grappig dat een aantal mensen het veroordelen en vervolgens wel de naam van Jezus als scheldwoord gebruiken. Wilde dat toch even kwijt.
Hmm ja, is idd een 'stopwoord' van me. Ik zie het niet zozeer als een scheldwoord eigenlijk, dat dan weer niet.
Ja dat had ik al gemerkt Maar je gebruikt het ook niet omdat je Jezus aanroept, dus is het automatisch gebruikt als scheldwoord. Maar goed, wil er ook weer geen heel groot punt van maken, maar het viel me wel even op
Gast- Gast
Schelden is inderdaad niet nodig, maar ik snap wel dat je baalt als een programma waarop je je had verheugd opeens niet doorgaat en dan doet het er niet toe of het dan gaat om GTST of om een wetenschappelijke documentaire.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Rush schreef:Lejow schreef:Hoe is het gesteld met het niveau van uitstel van executie kijkers eigenlijk?
Nog lager.
Ik vind het altijd humor tussen die Duncan en Alex haha
Lejow- Lady Post-a-lot
@ Carrie: ja sorry, ik wil er uiteraard niemand mee beledigen hoor. Ik flap het er zonder erbij na te denken uit; gelukkig spreek in in real life nauwelijks gelovige mensen
Bliss- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Antibes schreef:Lejow schreef:Bliss schreef:Antibes schreef:Tjah, het niveau van de gemiddelde GTST kijker is nou ook niet echt om over naar huis te schrijven.
Ik zou niet helemaal weten waarom, maar goed.
Ik vind dit juist van Antibes een hele domme opmerking... En inderdaad, ik krijg hier een beetje het 'ik voel me verheven boven het gewone klootjesvolk' gevoel van. Ik kijk geen GTST, maar om de mensen die het wel kijken zo te typeren, neh.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Ik heb net een uur lang heeerlijk GTST gekeken.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Carra schreef:Ik heb net een uur lang heeerlijk GTST gekeken.
Bliss- Lady Post-a-lot
Carra schreef:Ik heb net een uur lang heeerlijk GTST gekeken.
Nou dat zegt wel weer genoeg over jouw niveau hè?
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Bazinga schreef:Carra schreef:Ik heb net een uur lang heeerlijk GTST gekeken.
Nou dat zegt wel weer genoeg over jouw niveau hè?
Klopt.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Tsja, slaat natuurlijk nergens op die reactie maar liever van zo ' onnozele' tieners dan dat een volwassenen het zegt.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Nou dat ene half uurtje per dag wil ik best de onnozele kut zijn die programma's kijkt die mijn niveau tot 't nulpunt (tokkie, simpel etc) laten zakken.
Tenslotte is 't leven alleen zinvol als je ernstig moeilijke programma's kijkt. He Antibes, doe me eens een lol meisje en kijk eens afentoe GTST. Misschien slaap je wat beter en maak je niet meer zulke opmerkingen.
En ja, ik hou van GTST!
Tenslotte is 't leven alleen zinvol als je ernstig moeilijke programma's kijkt. He Antibes, doe me eens een lol meisje en kijk eens afentoe GTST. Misschien slaap je wat beter en maak je niet meer zulke opmerkingen.
En ja, ik hou van GTST!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Dit dus. Jammer, Antibes.Fortissimo schreef:
Ik vind dit juist van Antibes een hele domme opmerking... En inderdaad, ik krijg hier een beetje het 'ik voel me verheven boven het gewone klootjesvolk' gevoel van. Ik kijk geen GTST, maar om de mensen die het wel kijken zo te typeren, neh.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Paper Crown schreef:Nou dat ene half uurtje per dag wil ik best de onnozele kut zijn die programma's kijkt die mijn niveau tot 't nulpunt (tokkie, simpel etc) laten zakken.
En ja, ik hou van GTST!
Eens, eens, eens!
Heerlijk even een half uurtje kijken zonder erbij na te hoeven denken!
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Ter verduidelijking het haat mij dus niet op wel/ niet gtst kijken maar over wie er zo' N opmerkingen maken. Liever een tiener die nog niet beter weet als een volwassenen dus.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Koningin Beatrix houdt maandagavond toespraak
» pfff morgen komen er kijkers, iemand nog tips?
» Beatrix theater Utrecht
» Koningin Beatrix gaat aftreden
» Achternaam van Beatrix / Willem Alexander
» pfff morgen komen er kijkers, iemand nog tips?
» Beatrix theater Utrecht
» Koningin Beatrix gaat aftreden
» Achternaam van Beatrix / Willem Alexander
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: