Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

pfff morgen komen er kijkers, iemand nog tips?

+4
Blond
Zora
Merel
Kalishi
8 plaatsers

Ga naar beneden

pfff morgen komen er kijkers, iemand nog tips? Empty pfff morgen komen er kijkers, iemand nog tips?

Bericht  Kalishi wo 24 apr 2013 - 2:47

Ik ben net gebeld dat we as vrijdag kijkers voor ons appartement krijgen.
Ik wil zo graag een ander huis kopen. We hebben ookal een andere huis met een super grote tuin op het oog, heel ergens anders maar dat zien we wel zitten eigenlijk.
Iemand nog tips? bloemetje op tafel, balkons in orde maken, ramen zemen, huis opruimen gaan we doen. Maar verder?
Op funda ziet het appartement er prima uit, alleen in het echt lijkt het wel kleiner dan op de foto's. En er zijn natuurlijk altijd kleine klusjes die gedaan moeten worden.
Ik verwacht niet dat het wat wordt (hoop het wel heel erg). Groot nadeel vind ik het enkel glas wat wij hebben. Maar volgens de makelaar is dit geen probleem en heeft een groot deel van onze stad nog enkel glas. Zucht.....fantaseren over een nieuw huis is wel leuk:lol:
Maar iemand nog tips om het aantrekkelijk te maken? foto's weghalen etc?
Kalishi
Kalishi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

pfff morgen komen er kijkers, iemand nog tips? Empty Re: pfff morgen komen er kijkers, iemand nog tips?

Bericht  Merel wo 24 apr 2013 - 3:27

Ik zou zorgen dat je huis echt goed schoon is. Lekker met allesreiniger de boel goed soppen, het beddengoed wassen, de ramen zemen etc. Ook de badkamer en de wc zo leeg en zo schoon mogelijk maken, dus de shampooflessen, tandenborstels enz. opbergen. Daarnaast zou ik zoveel mogelijk prullen weghalen en zorgen dat er niet te veel persoonlijke spulletjes staan. Op de dag van de bezichtiging 's ochtends alle gordijnen in alle vertrekken open doen, de ramen open zetten om de boel te luchten en de bedden mooi opmaken. Ik zou de tuin (als je die hebt) ook zo goed mogelijk onkruidvrij maken en eventueel opleuken met wat plantjes. Verder geen appeltaarten gaan bakken of zo, dat is nogal achterhaald. Als ik kijkers kreeg dan liet ik altijd wel de koffie vlak van tevoren even doorlopen en zette ik ook een bos verse bloemen op tafel. Als laatste zorgde ik dat onze katten buiten waren en dat hun toebehoren opgeruimd waren. Kortom: maak je huis zo neutraal en fris mogelijk.

Succes! Ik was zelf mijn huis aan de eerste kijkers kwijt, ook al duurde het 9 maanden voordat die kwamen. Wink Hopelijk zijn je kijkers enthousiast.
Merel
Merel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 27
Punten : 31
Registratiedatum : 16-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

pfff morgen komen er kijkers, iemand nog tips? Empty Re: pfff morgen komen er kijkers, iemand nog tips?

Bericht  Zora wo 24 apr 2013 - 3:38

Omdat je aangeeft dat het in het echt kleiner is/lijkt; kun je niet wat kleine meubeltjes tóch opbergen om het ruimtelijker te doen lijken?
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pfff morgen komen er kijkers, iemand nog tips? Empty Re: pfff morgen komen er kijkers, iemand nog tips?

Bericht  Kalishi wo 24 apr 2013 - 3:45

Bedankt. Tandpasta en alle toebehoren doe ik opruimen.
woonkamer is nu met een box en kinderstoel wel net wat voller, en die stop ik niet zo even weg. Verder zal ik alle foto's weghalen. Bloemen komen op tafel. Huis ruikt lekker door geurkaarsjes.
We hebben verder geen kleine meubels, dus kan de woonkamer niet verder leeghalen.
Verder zal ik losse draden even wegwerken, bed opfrissen en opmaken natuurlijk.
En verder duimen....duimen....duimen!
Kalishi
Kalishi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

pfff morgen komen er kijkers, iemand nog tips? Empty Re: pfff morgen komen er kijkers, iemand nog tips?

Bericht  Blond wo 24 apr 2013 - 3:46

Dingen als geurkaarsjes zijn natuurlijk wel smaakgevoelig, ik zou ze vanavond niet aandoen en ook opbergen. Liever zet je de ramen en dergelijke goed open, zodat het heel fris ruikt.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pfff morgen komen er kijkers, iemand nog tips? Empty Re: pfff morgen komen er kijkers, iemand nog tips?

Bericht  Kalishi wo 24 apr 2013 - 4:00

Blond schreef:Dingen als geurkaarsjes zijn natuurlijk wel smaakgevoelig, ik zou ze vanavond niet aandoen en ook opbergen. Liever zet je de ramen en dergelijke goed open, zodat het heel fris ruikt.
ja dat is waar. mischien beter gewoon lekker met ajax schoonmaken en de ramen en deuren open doen?
Kalishi
Kalishi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

pfff morgen komen er kijkers, iemand nog tips? Empty Re: pfff morgen komen er kijkers, iemand nog tips?

Bericht  Queen wo 24 apr 2013 - 6:03

Kalishi schreef:Ik ben net gebeld dat we as vrijdag kijkers voor ons appartement krijgen.
Ik wil zo graag een ander huis kopen. We hebben ookal een andere huis met een super grote tuin op het oog, heel ergens anders maar dat zien we wel zitten eigenlijk.
Iemand nog tips? bloemetje op tafel, balkons in orde maken, ramen zemen, huis opruimen gaan we doen. Maar verder?
Op funda ziet het appartement er prima uit, alleen in het echt lijkt het wel kleiner dan op de foto's. En er zijn natuurlijk altijd kleine klusjes die gedaan moeten worden.
Ik verwacht niet dat het wat wordt (hoop het wel heel erg). Groot nadeel vind ik het enkel glas wat wij hebben. Maar volgens de makelaar is dit geen probleem en heeft een groot deel van onze stad nog enkel glas. Zucht.....fantaseren over een nieuw huis is wel leuk:lol:
Maar iemand nog tips om het aantrekkelijk te maken? foto's weghalen etc?

Ik ben op dit moment veel huizen aan het bekijken en waar ik me aan stoor:

- vieze huizen
- niet opgeruimde huizen
- een slaaplucht in huis (alles lekker opengooien voordat ze komen!)
- een koud huis
- te volgestouwde huizen

Verder of het klein is of enkel glas heeft, daar kun je weinig aan veranderen.
Succes!
Queen
Queen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pfff morgen komen er kijkers, iemand nog tips? Empty Re: pfff morgen komen er kijkers, iemand nog tips?

Bericht  Gast wo 24 apr 2013 - 8:43

Kun je de box niet even in de schuur zetten ofzo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

pfff morgen komen er kijkers, iemand nog tips? Empty Re: pfff morgen komen er kijkers, iemand nog tips?

Bericht  Dora vr 26 apr 2013 - 7:56

Heb je al een terugkoppeling gehad van de makelaar of de kijkers zelf?
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

pfff morgen komen er kijkers, iemand nog tips? Empty Re: pfff morgen komen er kijkers, iemand nog tips?

Bericht  Kalishi za 27 apr 2013 - 0:34

Kreeg donderdag een telefoontje dat ze eigenlijk niet meer wilde komen kijken omdat ze er langs waren gereden en gezien hadden dat het enkel glas is. Maar de makelaar had ze toch zover gekregen het huis gewoon vrijdag te bezichtigen.
Vrijdagmiddag zijn ze met de makelaar het huis ingeweest. En ze waren heel enthousiast. Ze vonden de locatie erg goed, en van binnen prima. Alleen het enkel glas blijft minder. Nu gaan ze er het weekend over nadenken en komen er dan op terug.
Ik duim! maar reken nergens op eigenlijk. Het was een vader met een dochter. Hij koopt het appartement voor haar.
Kalishi
Kalishi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

pfff morgen komen er kijkers, iemand nog tips? Empty Re: pfff morgen komen er kijkers, iemand nog tips?

Bericht  Ella za 27 apr 2013 - 8:13

Kalishi schreef:Kreeg donderdag een telefoontje dat ze eigenlijk niet meer wilde komen kijken omdat ze er langs waren gereden en gezien hadden dat het enkel glas is. Maar de makelaar had ze toch zover gekregen het huis gewoon vrijdag te bezichtigen.
Vrijdagmiddag zijn ze met de makelaar het huis ingeweest. En ze waren heel enthousiast. Ze vonden de locatie erg goed, en van binnen prima. Alleen het enkel glas blijft minder. Nu gaan ze er het weekend over nadenken en komen er dan op terug.
Ik duim! maar reken nergens op eigenlijk. Het was een vader met een dochter. Hij koopt het appartement voor haar.

Spannend!!!!! Hopelijk komen ze met goed nieuws
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pfff morgen komen er kijkers, iemand nog tips? Empty Re: pfff morgen komen er kijkers, iemand nog tips?

Bericht  Dora za 27 apr 2013 - 10:56

Mijn duimen draaien voor je!
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

pfff morgen komen er kijkers, iemand nog tips? Empty Re: pfff morgen komen er kijkers, iemand nog tips?

Bericht  Plien84 zo 28 apr 2013 - 4:05

Wij hebben pas dubbel glas laten plaatsen en dat viel qua prijs reuze mee. Misschien kan de makelaar dat aangeven bij die mensen? En als je echt denkt dat dat een punt is, moet je het misschien zelf laten doen. Wij kregen 300 euro subsidie en waren 1150 euro kwijt voor alles boven en deel beneden.

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pfff morgen komen er kijkers, iemand nog tips? Empty Re: pfff morgen komen er kijkers, iemand nog tips?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum