Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

waar slaapt / sliep je baby?

+22
Flower_L
Sanne
M-G
CCC
Parisienne
iloverose
Twellie
maiadebij
bolus26
Supertalentje
Limburg85
Ella
Puggle
Slakje
Printje
Paper Crown
LDJ
Sterrin_
Sun88
_Lana_
Jits
Juutjepetuutje
26 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

waar slaapt / sliep je baby? - Pagina 2 Empty Re: waar slaapt / sliep je baby?

Bericht  M-G di 29 jan 2013 - 11:01

Onze zoon ligt overdag ook beneden in de box te slapen, bij ons in de armen of in de kinderwagenbak. 's Nachts ligt hij in zijn eigen bedje en na de eerste ochtendvoeding ligt hij vaak bij ons in bed.

De kraamzorg wilde hem ook overdag boven in zijn bedje leggen omdat hij de eerste nachten 's nachts niet goed sliep in zijn eigen bedje en dan moest hij alvast wennen. Ik moest hem dan maar even laten huilen want zo leerde hij dat hij daar moest slapen. Daar was ik het niet mee eens dus haalde ik hem net zo hard weer op en legde hem lekker beneden bij ons in de buurt en dan was het goed. Na 7 dagen sliep hij 's nachts al lekker door in zijn eigen bedje.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar slaapt / sliep je baby? - Pagina 2 Empty Re: waar slaapt / sliep je baby?

Bericht  Sanne di 29 jan 2013 - 18:58

Mijn dochter sliep de eerste weken overdag in haar wieg, die stond op onze slaapkamer. En 's middags sliep ze altijd paar uur op mijn buik, dat waren heerlijke momenten, ik mis dat soms een beetje. Wij wonen gelijkvloers, dus waar ze ook sliep, het was vlakbij. Nu slaapt ze overdag in haar ledikant en 's nachts, na de eerste voeding, slaapt ze bij ons in bed.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar slaapt / sliep je baby? - Pagina 2 Empty Re: waar slaapt / sliep je baby?

Bericht  Flower_L di 29 jan 2013 - 20:06

Overdag bedje hangmat bank wagenbak
nacht bedje.

Nu ligt hij naast mij in grote bed overigens

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

waar slaapt / sliep je baby? - Pagina 2 Empty Re: waar slaapt / sliep je baby?

Bericht  Fiwen di 29 jan 2013 - 20:40

Als baby sliep J overal en vooral nergens dus ik was al lang blij dat ze sliep. 's nachts sliep ze bij ons in bed en na een korte periode in haar eigen bed slaapt ze nu weer lekker de hele nacht bij ons.
Wij hebben er nooit een probleem van gemaakt, onze kraamverzorgster ook niet. Die gaf ons juist tips hoe we veilig samen konden slapen. De enige die moeilijk deden was het CB maar die vertel ik het niet eens meer.
Gewoon doen waar jij je goed bij voelt, het is jullie kind daar heeft verder niemand iets over te zeggen!
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar slaapt / sliep je baby? - Pagina 2 Empty Re: waar slaapt / sliep je baby?

Bericht  nillis di 29 jan 2013 - 20:51

T sliep de eerste dagen in wagenbak bij ons op de kamer, maar ik sliep erg slecht door elk zuchtje/ kreuntje. Ze is al snel naar haar eigen bed gegaan en sliep daar altijd. ik ben heel erg van slapen doe je in je bed. Ze heeft de eerste maanden wel ingebakerd gelegen. Nu hebben we nog steeds een hele goede slaper en geen problemen met naar bed gaan.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar slaapt / sliep je baby? - Pagina 2 Empty Re: waar slaapt / sliep je baby?

Bericht  Snoes do 31 jan 2013 - 8:34

Onze zoon slaapt nog bij ons op de kamer in zijn wiegje. We wilden hem 3 weken geleden op zijn eigen kamertje leggen, maar toen ontdekte ik de liesbreuk en navelbreuk en toen wilde ik hem toch nog even bij mij houden. Nu wil ik hem sowieso nog een week bij ons op de kamer hebben, sowieso nog tot na de operatie.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar slaapt / sliep je baby? - Pagina 2 Empty Re: waar slaapt / sliep je baby?

Bericht  MissD do 31 jan 2013 - 8:35

T. sliep tot ze een maand of 3 (of 4) was bij ons op de kamer. Daarna in haar bedje op haar eigen slaapkamer. Nu af en toe als ze last heeft van haar doorkomende tandjes, komt ze tegen de ochtend (uurtje of 4/5) bij ons liggen.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

waar slaapt / sliep je baby? - Pagina 2 Empty Re: waar slaapt / sliep je baby?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum