Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nav "valentijnsdag zin of onzin?"...... F*cking Valentine...

+14
Susan
Mida4you
Tinus
Roze Roos
Chocolate Cookie
JD
_Lacey_
Blond
Jeanette
CaptainSpectacular
Arcade
BJA
aniet
Lady4
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

nav "valentijnsdag zin of onzin?"...... F*cking Valentine... - Pagina 2 Empty Re: nav "valentijnsdag zin of onzin?"...... F*cking Valentine...

Bericht  Mida4you ma 14 feb 2011 - 7:27

Het is voor mij ook een gewone normale maandag. Niks bijzonders......!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav "valentijnsdag zin of onzin?"...... F*cking Valentine... - Pagina 2 Empty Re: nav "valentijnsdag zin of onzin?"...... F*cking Valentine...

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 7:29

Ik vind het op zich heel leuk dat Valentijnsdag bestaat. Het lijkt me logisch dat je het hele jaar door attent bent naar je vriend en niet alleen op deze ene dag in het jaar.

Maar daarom is het toch nog niet erg dat er wel zo'n dag bestaat? Eén dag in het jaar dat je de liefde extra viert?
Ik vind elke feestdag erbij alleen maar leuk, ookal is het ontstaan uit commercie. De kerstman is ook uit commercie ontstaan. En je bepaalt zelf natuurlijk hoe je die dag inricht.

Alleen vandaag vind ik het niet zo leuk omdat ik gewoon een vriend mis. En die mis ik niet alleen vandaag maar vandaag baal ik er wel extra van want ik vind het leuk om op deze dag iets te doen met een vriend.

Mocht ik volgend jaar nog/weer single zijn dan ga ik denk ik iets organiseren met vriendinnen ofzo want ik vind het wel leuk om iets te doen op deze dag smile

Gast
Gast

Bericht  Susan ma 14 feb 2011 - 7:33

vruchtenhagel schreef:Ik vind het op zich heel leuk dat Valentijnsdag bestaat. Het lijkt me logisch dat je het hele jaar door attent bent naar je vriend en niet alleen op deze ene dag in het jaar.

Maar daarom is het toch nog niet erg dat er wel zo'n dag bestaat? Eén dag in het jaar dat je de liefde extra viert?
Ik vind elke feestdag erbij alleen maar leuk, ookal is het ontstaan uit commercie. De kerstman is ook uit commercie ontstaan. En je bepaalt zelf natuurlijk hoe je die dag inricht.

Alleen vandaag vind ik het niet zo leuk omdat ik gewoon een vriend mis. En die mis ik niet alleen vandaag maar vandaag baal ik er wel extra van want ik vind het leuk om op deze dag iets te doen met een vriend.

Mocht ik volgend jaar nog/weer single zijn dan ga ik denk ik iets organiseren met vriendinnen ofzo want ik vind het wel leuk om iets te doen op deze dag smile

Eens. En dan kan je ook wel je verjaardag niet meer vieren, want je bent toch iedere dag blij dat je leeft, en je kunt toch altijd je familie en vrienden uitnodigen voor een gezellig avondje? Daar heb je toch geen verjaardag voor nodig?

En wat commercieel betreft, het is natuurlijk zo commercieel als je het zelf maakt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  JD ma 14 feb 2011 - 7:33

vruchtenhagel schreef:

2 jaar terug waren ik en een vriendin de enige vrijgezellen in onze vriendengroep. toen zijn we ook met zn 2tjes gaan eten in een romantisch restaurant, inclusief valentijnsmenu. Ik had het idee dat iedereen dacht dat we lesbisch waren haha, maar heb toen echt een superleuke avond gehad...

Een andere vriendin haar relatie is sinds 2 weken uit, en die gaat vanavond met vriendinnen film kijken, met veel chocola.... is toch leuk?
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Lejow ma 14 feb 2011 - 7:39

_Donnaa schreef:Nee, het is vandaag gewoon een maandag.. Waarop een vriend van me gecremeerd wordt en de oma van m`n nichtje vanavond dood gaat..

Ennuh voor de rest, gewoon maandag..

hug
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 7:40

*Marietje* schreef:
vruchtenhagel schreef:

2 jaar terug waren ik en een vriendin de enige vrijgezellen in onze vriendengroep. toen zijn we ook met zn 2tjes gaan eten in een romantisch restaurant, inclusief valentijnsmenu. Ik had het idee dat iedereen dacht dat we lesbisch waren haha, maar heb toen echt een superleuke avond gehad...

Een andere vriendin haar relatie is sinds 2 weken uit, en die gaat vanavond met vriendinnen film kijken, met veel chocola.... is toch leuk?

Dat is inderdaad ook leuk smile .

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 9:00

CaptainSpectacular schreef:
Arcade schreef:
Bitterkoek_ schreef: Op facebook wenste hij alle verliefde koppels een 'Happy Fucking valentine' gewoon.dat hij het een rot dag vind.
Dat helpt niet om leuk over te komen!
En het lucht ook niet echt op. In tegenstelling tot dit:

Wat een triest filmpje om daar zo grappig over te gaan doen...

Ik heb weinig met Valentijn. Als ik dan nog een vriend gehad zou hebben die er iets leuks mee deed dan zou ik het mss nog wel iets vinden maar hij is er verder niet echt van. Ik heb vandaag gewerkt, gesport en ga zo een was draaien. Gewoon een doorsnee dag dus. Ik kan me voorstellen dat sommigen het als minder leuk ervaren maar een dergelijke status nemen vind ik dan weer wel triest.

Gast
Gast

Bericht  ButterflyEffect ma 14 feb 2011 - 11:02

Lady4 schreef:

Ik heb VD vandaag gebruikt als overredingskracht voor mezelf om een jongen een smsje te sturen waarin ik hem mee uit heb gevraagd. Anders had ik dat echt niet gedaan!
jaaa hier vind ik nou van waarvoor valentijn is! als duwtje in de rug smile
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  CaptainSpectacular ma 14 feb 2011 - 12:19

Zusje van Bert schreef:Wat een triest filmpje om daar zo grappig over te gaan doen...
Ach, ik vind het soms wel wat hebben, die véél te sarcastische houding van The Onion, zo hier ook. Ik vind Valentijnsdag altijd eerder een klap in m'n gezicht dan een duw in m'n rug.
CaptainSpectacular
CaptainSpectacular
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  annetje di 15 feb 2011 - 8:49

ik vind valentijnsdag niet echt bijzonder. vind niet dat we die dag nodig hebben om te vertellen dat we elkaar leuk vinden en van elkaar houden. dat kan op elke dag en daarom hebben we ook niks gedaan gisteren. ik heb zelfs gewoon geleerd voor mijn tentamen van vandaag.
wij gaan zaterdag lekker uiteten en puur omdat we dit al lang wilde en het nu zaterdag kan smile

annetje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 44
Punten : 45
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 20:36

Ik vind het altijd zo'n apart argument: "wij hebben die dag niet nodig". Wij hebben die dag ook niet nodig om tegen elkaar te zeggen dat we van elkaar houden, maar dan kan de dag toch nog wel leuk zijn? Je kunt toch af en toe gewoon een speciale dag inbouwen, of het nou 14 februari is of een andere datum? Gewoon het voornemen om extra lief voor elkaar te zijn vind ik leuk. Dat betekent niet dat ik normaal nooit lief voor mijn vriend ben, maar soms ben ik gewoon éxtra lief :P

Gast
Gast

Bericht  Mariposa wo 16 feb 2011 - 0:34

nee geen last van, ik zou als ik wel een vriend had gehad waarschijnlijk ook niet aan valentijnsdag hebben gedaan. Met de kerstdagen heb ik er veel meer moeite mee!
Mariposa
Mariposa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: