Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Valentijn

+17
Prosecco
studiebol
Roze Roos
Mari
Roxy89
Sweety
Travelgurly
Niekske
BJA
Sterre
minoessepoes
Arwyn
Suus
Zwoesj
Minx
Pien
bluppie
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Valentijn - Pagina 2 Empty Re: Valentijn

Bericht  Prosecco ma 14 feb 2011 - 7:45

Het mag dan misschien ontzettend commercieel zijn, maar ik ben dol op valentijnsdag! Helemaal nu ik eindelijk geen vrijgezel meer ben, haha.

Zelf had ik gisteren cakejes met roze en rode hartjes gebakken (als verrassing)
Valentijn - Pagina 2 1234399975_5_t2v3

Toen kreeg ik vanmorgen een smsje dat zijn collega's mij nu ook erg lief vonden, wat bleek: hij had de overige meegenomen naar zijn werk Very Happy
Dat vond ik echt al super schattig dus was een beetje een valentijnscadeautje. Daarnaast smste hij dat hij er van baalde dat zijn cadeautje vandaag niet ging lukken, dus dat betekent dat ik nog iets krijg. Ik ben zoo benieuwd!
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Snoes ma 14 feb 2011 - 9:07

Ik heb hem een abonnement op het zwembad gegeven. Dat is iets wat we beiden toch wilden, we gaan samen wekelijks zwemmen en met abonnement is het goedkoper smile. Dus het is een praktisch cadeau dat we allebei kunnen gebruiken Very Happy

We hebben daarjuist samen ook een heerlijk "Valentijnsmenu" gegeten, heerlijk gekook! smile

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  _*Blondgirl*_ ma 14 feb 2011 - 9:23

Ik heb gisteravond van hem een van onze favoriete foto's van onze eerste vakantie samen op canvas gekregen, zo lief! I love you Op A4-formaat, zodat ie boven mijn bed kan hangen. Over een paar maandjes ga ik bij hem wonen en dan krijgt ie daar een mooi plekje....

Voor hem had ik een luchtje, bos rozen en een kaart smile
_*Blondgirl*_
_*Blondgirl*_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 116
Punten : 152
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  RioolSpook ma 14 feb 2011 - 9:35

Met het risico nu als enorme zeur over te komen. Ik ben boos.
Mijn vriend zegt al weken dat hij echt iets wil doen met valentijn. Hij belooft constant van alles, maar heeft het dus weer niet waargemaakt.

Van mij hoeft dat hele valentijn niet eens. Maar omdat hij me nu al weken lekker maakt dat hij iets wil doen, en vandaag dus weer niks gebeurt ben ik het zo zat met m. Het zijn constant die rot beloftes die hij niet na komt. Beloof dan toch niks dan hoef ik me ook niet teleurgesteld te voelen.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905

Bericht  Sugarfall ma 14 feb 2011 - 9:37

Wat leuk gedaan Prosecco! :-)

Dat kan ik me wel voorstellen RioolSpook. Weet je zeker dat het ook niet meer komt vandaag? Of misschien morgen, omdat hij iets heeft geregeld?

Wij hebben niks aan valentijn gedaan, ik heb hem alleen vanochtend een smsje gestuurd met ''Happy valentinesday'' en dan nog iets liefs, en ik kreeg een zelfde soort iets terug, maar verder dus niets. Ik geef er ook echt niets om, dus ik vind het niet erg.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  RioolSpook ma 14 feb 2011 - 9:43

Neuh.. er komt niks meer, hij ligt te slapen.. Het gaat niet eens om het krijgen van iets. Al had hij een lief smsje gestuurd, of een briefje achter gelaten. als je dan toch niks wil doen, kondig het dan ook niet groots aan.. prrft..
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud