Kind moet tattoo
+25
koNijntje
Jasmine
Minx
kwebbeltje
Parisienne
Caribbeanlover
Rush
Lejow
Zenna
lente
Lonely Goatherd
Merai
Susan
Sea of Trees
Printje
Ayla
Smaragdje
mzcharlotte
Tazz
Sterrin_
girli
Puggle
studiebol
VeryCherry
Tania
29 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Kind moet tattoo
ZIEK!!!
Die ouders, maar ook de tattoerder moeten gestraft worden. Volgens mij mag het geen eens.
Die ouders, maar ook de tattoerder moeten gestraft worden. Volgens mij mag het geen eens.
Laatst aangepast door Caribbeanlover op ma 28 jan 2013 - 2:32; in totaal 1 keer bewerkt
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Arm jongetje! Ik heb medelijden met hem, zowel voor het feit dat 'ie die tattoo krijgt, maar ook dat 'ie zulke ouders heeft. Bah, wat zijn er toch vreselijke mensen op de wereld.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Omg verschrikkelijk zeg! Dan ben je als ouder en als tatoeerder toch echt kneter knetter gek!!
kwebbeltje- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12
heeft iemand het verhaal er achter al kunnen vinden?
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, dat filmpje is ineens opgedoken op Youtube en ze zijn bezig met achterhalen waar het vandaan komt.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Wat een idioten!
Die gast moeten ze oppakken en zijn licentie nooit meer teruggeven. Om over de ouders nog maar te zwijgen.
Die gast moeten ze oppakken en zijn licentie nooit meer teruggeven. Om over de ouders nog maar te zwijgen.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
bah, ik had het filmpje vanmiddag gezien, maar zat daarna echt te janken en over het algemeen kan ik best wat hebben..
ik vind het gewoon zielig voor dat kind, dat je als ouders je kind zoiets aandoet en dat een tatooeerder (?) daaraan mee werkt
daar kan ik echt niet bij...
dat gehuil ging echt door merg en been
ik vind het gewoon zielig voor dat kind, dat je als ouders je kind zoiets aandoet en dat een tatooeerder (?) daaraan mee werkt
daar kan ik echt niet bij...
dat gehuil ging echt door merg en been
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Heb het filmpje nog niet gezien, kan hier niet op het werk... maar snap het echt niet dat je bij je kind een tattoo zou laten zetten.
Oudste dochter is gek op mijn tattoo (tje) en wil er ook 1. Eén die ze er niet af kan wassen. Als oud genoeg is denkt ze daar nog maar een x over na.
Oudste dochter is gek op mijn tattoo (tje) en wil er ook 1. Eén die ze er niet af kan wassen. Als oud genoeg is denkt ze daar nog maar een x over na.
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
BAH! Dit noem ik kindermishandeling, en inderdaad, dat die moeder gek is is al erg genoeg, maar WAAROM werkt die tattooist hier aan mee?
Lot- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12
ik heb het filmpje niet kunnen bekijken kan dat leed niet zien. die moeder mogen ze van mij aan de hoogste boom hangen verschrikkelijke mensen heb je op de werled bah bah bah
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Ik vind dit ook heel erg en ben dan ook benieuwd naar het verhaal hierachter. Maar sommige reacties vind ik wel erg hard, net zoals hierboven dat die moeder aan de hoogste boom moeten hangen. En het is ook geen grote tatoeage het is maar een klein streepje o.i.d. Wie weet hoort het bij een bepaalde cultuur ofzo?
Zo heb je ook landen waar kinderen seks hebben met ezels, dat hoort daarbij bij die cultuur.
Zo heb je ook landen waar kinderen seks hebben met ezels, dat hoort daarbij bij die cultuur.
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
dus als het bij een cultuur hoort is het maar goed iedere zijn mening maar sorry voor me mening
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Tot op zekere hoogte kan ik best begrip hebben voor culturele verschillen, maar er zijn natuurlijk wel grenzen. Kinderen die seks moeten hebben met ezels bijvoorbeeld is ver over die grens en niet iets wat je in mijn ogen kunt relativeren. Dus dat is niet echt een voorbeeld waarmee je het punt maakt dat je volgens mij wil maken.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Pommes schreef:Ik vind dit ook heel erg en ben dan ook benieuwd naar het verhaal hierachter. Maar sommige reacties vind ik wel erg hard, net zoals hierboven dat die moeder aan de hoogste boom moeten hangen. En het is ook geen grote tatoeage het is maar een klein streepje o.i.d. Wie weet hoort het bij een bepaalde cultuur ofzo?
Kinderen seks met ezels? Maar... Hoe dan? Wat verschrikkelijk!
Zenna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11
Blanke mensen, ik gok, gezien het filmpje, dat die mensen ergens uit Tsjechië/Oekraïne of in elk geval ergens uit die hoek van Europa komen. Ik denk niet dat er daar een cultuur heerst waar kinderen voor hun tweede levensjaar getatoeëerd moeten zijn.Pommes schreef:Ik vind dit ook heel erg en ben dan ook benieuwd naar het verhaal hierachter. Maar sommige reacties vind ik wel erg hard, net zoals hierboven dat die moeder aan de hoogste boom moeten hangen. En het is ook geen grote tatoeage het is maar een klein streepje o.i.d. Wie weet hoort het bij een bepaalde cultuur ofzo?
Gast- Gast
Dat waren toch echt (bijna) de volwassen mannen. Alleen de kinderen kregen op straat 'les' in hoe ze achter een ezel moesten gaan staan en hoe het werkt. Ik geloof niet dat de kinderen ook daadwerkelijk seks met de ezels hadden.Zenna schreef:Pommes schreef:Ik vind dit ook heel erg en ben dan ook benieuwd naar het verhaal hierachter. Maar sommige reacties vind ik wel erg hard, net zoals hierboven dat die moeder aan de hoogste boom moeten hangen. En het is ook geen grote tatoeage het is maar een klein streepje o.i.d. Wie weet hoort het bij een bepaalde cultuur ofzo?
Kinderen seks met ezels? Maar... Hoe dan? Wat verschrikkelijk!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush, in het filmpje vragen ze of degene die al seks hebben gehad met een ezel hun hand op willen steken. Daar zaten ook heel veel kinderen bij.
En Susan, ik wil hiermee zeggen dat er veel verschrikkelijke dingen gebeuren die te erg zijn en ver over de lijn. Dat vind ik bij die tattoo maar ook bij dit. Hoewel het verhaal van de ezels misschien meer bij de cultuur hoort en daar normaal is en dat betwijfel ik over die tattoo bij het kind.
En Susan, ik wil hiermee zeggen dat er veel verschrikkelijke dingen gebeuren die te erg zijn en ver over de lijn. Dat vind ik bij die tattoo maar ook bij dit. Hoewel het verhaal van de ezels misschien meer bij de cultuur hoort en daar normaal is en dat betwijfel ik over die tattoo bij het kind.
Pommes- Prater
Ja, maar daar mag je dan toch gewoon 'hard' op reageren?
Susan- Lady Post-a-lot
Ookal zóú dit cultuur zijn, wat ik betwijfel, dan nog vind ik dat je best een uitgesproken mening mag hebben over cultuurverschillen.
Gast- Gast
ow tuurlijk mogen jullie daar hard op reageren. Maar zo zullen er ook wel dingen zijn die ze anders/verkeerd vinden aan iets wat we hier doen. (hoewel ik zo niks kan bedenken)
Pommes- Prater
Dit vind ik eigenlijk onder de zelfde noemer vallen als vrouwenbesnijdenis, zeer traumatisch en je komt er de rest van je leven niet meer van af.
Natuurlijk leren wij hier jongetjes niet om met ezels te neuken en meer van dat soort dingen, maar dit is gewoon verminking.
Natuurlijk leren wij hier jongetjes niet om met ezels te neuken en meer van dat soort dingen, maar dit is gewoon verminking.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Lennox schreef:En dus, wat was je punt dan?
Dat weet ik zelf niet goed haha
Pommes- Prater
Pommes schreef:ow tuurlijk mogen jullie daar hard op reageren. Maar zo zullen er ook wel dingen zijn die ze anders/verkeerd vinden aan iets wat we hier doen. (hoewel ik zo niks kan bedenken)
Er zijn ook genoeg dingen die in andere culturen gebeuren, die hier niet 'gewoon' zijn maar waar wij niet zo'n uitgesproken oordeel over hebben, behalve dat het anders is en hier zo niet gebeurt. Het gaat er ook helemaal niet om dat wij het hier niet normaal vinden. Je kunt niet alles relativeren onder het mom van 'het is cultuur' en 'zij zullen ook wel wat van ons vinden'.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik relativeer niet alles onder het mom van cultuur. Maar ja er zijn nu eenmaal dingen die bij die desbetreffende cultuur horen.
Pommes- Prater
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Moet jouw kind eten wat de pot schaft?
» hoeveel melk MOET een kind van 8.5maand drinken?
» Moet jouw kind op een bepaalde leeftijd het huis uit?
» Ene kind wel een 2e naam, andere kind niet...
» Hoe reageert het eerste kind op het tweede kind?
» hoeveel melk MOET een kind van 8.5maand drinken?
» Moet jouw kind op een bepaalde leeftijd het huis uit?
» Ene kind wel een 2e naam, andere kind niet...
» Hoe reageert het eerste kind op het tweede kind?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: