Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ineens niet meer willen drinken!?

5 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ineens niet meer willen drinken!? - Pagina 2 Empty Re: Ineens niet meer willen drinken!?

Bericht  Lejow ma 28 jan 2013 - 8:00

Jezzie89 schreef:L. doet het prima op 4 flessen, ik geef haar nu in iedergeval elke dag een groente of fruithapje. En als het uit komt groente en fruit op een dag.
Groente vindt ze nog niet zo heel lekker trouwens :p Fruit gaat er zo 1, vanochtend heeft ze zowat een hele peer op!

Supergoed!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Ineens niet meer willen drinken!? - Pagina 2 Empty Re: Ineens niet meer willen drinken!?

Bericht  Jezzie ma 28 jan 2013 - 8:14

Lejow schreef:
Jezzie89 schreef:L. doet het prima op 4 flessen, ik geef haar nu in iedergeval elke dag een groente of fruithapje. En als het uit komt groente en fruit op een dag.
Groente vindt ze nog niet zo heel lekker trouwens :p Fruit gaat er zo 1, vanochtend heeft ze zowat een hele peer op!

Supergoed!!

Ja! Heb haar nu zelfs om 19.30 naar bed gebracht terwijl ze eigenlijk om 20.00 een fles moest, maar ze was zo moe. Geef ik haar voor ik zelf naar bed ga nog even een fles. Zo heb ik het gisteren ook gedaan en vanochtend werd ze netjes om 7.30 wakker.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum