Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Omscholing en solliciteren

2 plaatsers

Ga naar beneden

Omscholing en solliciteren Empty Omscholing en solliciteren

Bericht  ShallY vr 25 jan 2013 - 22:27

Nog 3 weken werken en dan moet ik tijdelijk uit dienst omdat mijn tijdelijk contract niet omgezet wordt naar vast contract. Inprincipe zou ik na 3 maanden weer terug mogen komen maar mijn bazin kan dit nog niet met zekerheid zeggen aangezien er toch wat terug loop is op het werk (kinderdagverblijf).
Ik hoop ook zo dat ik terug kan komen (want als het kan dan is het zeker dat we terug mogen mits we zelf niet meer willen) maar ben toch ook wel bang dat het niet kan. Daarom ga ik daar ook niet op wachten en ga verder kijken voor iets anders.

Ik wil zeker niet thuis zitten en er moet gewoon geld op de plank komen. Desnoods ga ik paprika's plukken, schoonmaken voor tijdelijk er is wel iets te vinden. Voor even vind ik dat oké maar wil wel blijven kijken naar iets wat ik leuk vind. Ik heb altijd gezegd dat als ik in de kinderopvang stop dat ik iets heel anders wil gaan doen en daarvoor eventueel ook omgeschoold wil worden. De zorg wordt het zo wie zo niet want ik kan niet tegen bloed en naalden etc. Administratief werk vind ik ook leuk maar hoe moet ik dit allemaal aan gaan pakken?
Ik heb trouwens ook nog een SPH diploma maar daar kan ik niks mee aangezien ik hierin geen ervaring heb. Sad

En dan nog het hele gebeuren van weer solliciteren, nieuwe mensen leren kennen enz. Ik zie hier zo tegenop..ben zo slecht hierin. Maar ja, shit happens, moet gewoon.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omscholing en solliciteren Empty Re: Omscholing en solliciteren

Bericht  Jeanette ma 28 jan 2013 - 4:48

Gehandicaptenzorg of ouderenzorg? Daar kun je wel met SPH terecht, maar vragen ze wel meer naar ervaring en zijn het vaak korte contracten. Waar liggen je interesses in?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: