Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Muziek downloaden

4 plaatsers

Ga naar beneden

Muziek downloaden Empty Muziek downloaden

Bericht  FruttiTutti vr 25 jan 2013 - 22:14

Ik ben op zoek naar een nieuwe manier van muziek downloaden. Ik gebruikte altijd torrentz, maar de laatste keren ging dat niet goed. Mn pc ging op blauw scherm, met een heel hard zoemgeluid (afhankelijk van hoe hard mn geluid stond, maar aangezien ik nieuwe muziek aan 't downloaden en luisteren was, stond die dan lekker open).
Nu heb ik hier laatst iets gelezen over downloaden via nieuwsgroepen ofzo? Kan iemand me dat uitleggen, en werkt dat lekker?

Andere ideeën zijn ook welkom
FruttiTutti
FruttiTutti
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 358
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Muziek downloaden Empty Re: Muziek downloaden

Bericht  Lejow vr 25 jan 2013 - 23:26

Ik download via het programma Spotnet.
Alleen dan vooral hele CD's en de complete top 40 enz.

Losse nummers download ik van youtube met zo'n converter.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 26 jan 2013 - 1:25

Als ik muziek download doe ik dat altijd via een app op mijn telefoon (adroid). S.imple mp3 downloader. In de playstore te vinden als je 'eenvoudige mp3 downloader' zoekt. Moet er wel bij zeggen dat niet alle liedjes lukken, vooral de wat oudere en nederlandstalige liedjes, die gaan niet of heel langzaam, maar gemiddeld heb ik binnen een paar seconden een liedje binnen.
Eens in de zoveel tijd zet ik de liedjes die ik op mijn tel. heb, ook op mijn laptop.

Gast
Gast

Bericht  Liz za 26 jan 2013 - 11:07

Spotify! Ik vind het zo ideaal. Alle muziek beschikbaar en niet meer downloaden.
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Bericht  Happinaz za 26 jan 2013 - 21:21

Liz schreef:Spotify! Ik vind het zo ideaal. Alle muziek beschikbaar en niet meer downloaden.

Ik gebruik ook spotify en ik deel een account met mijn vriend. Na een tijdje gratis Spotify gebruikt te hebben delen we nu samen ook gewoon een betaald abonnement. Kost 10 euro in de maand en dat splitsen we.
Het voelt wel heel fijn om gewoon 'legaal' heeeeeel veeeee muziek te kunnen downloaden en beluisteren.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: