Muziek downloaden..
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Muziek downloaden..
Waar/hoe download jij je muziek?
Ik vier morgenavond mijn verjaardag en wil uiteraard wel muziek.. Wie helpt?! Thanks!
Ik vier morgenavond mijn verjaardag en wil uiteraard wel muziek.. Wie helpt?! Thanks!
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Re: Muziek downloaden..
Vuze downloaden, en dan via google zoeken op "naam lied/cd " + torrent... en die downloaden! Ik heb gisteren weer een hele hoop CD's voor mijn vriend gevonden op deze manier
Gast- Gast
Via een YouTube converter. Gewoon googlelen op YouTube converter en je krijgt een website waar je dus je link van YouTube plakt, en dan kan je ze downloaden.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
via torrent sites waar we ook films downloaden.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Ik doe het wel eens via Youtube converter...maar voor een hele playlist vind ik dat behoorlijk irritant. Het ene liedje klinkt harder dan het andere liedje, blijf je aan je volumeknop draaien. Plus de kwaliteit is niet geweldig.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Pippa schreef:Vuze downloaden, en dan via google zoeken op "naam lied/cd " + torrent... en die downloaden! Ik heb gisteren weer een hele hoop CD's voor mijn vriend gevonden op deze manier
+ 1 en ik gebruik Isohunt.com als bron. Meestal heb ik binnen 20 min mijn lievelingsseries gedownload
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: