Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

muziek mobiel

+8
Flower_L
koNijntje
Tania
Susan
Laced
Pien
meisjesmama
peach
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

muziek mobiel Empty muziek mobiel

Bericht  peach wo 19 okt 2011 - 23:53

Welke hebben jullie? mijn lijkt zo een electrische wel handig,maar ook wel erg duur
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

muziek mobiel Empty Re: muziek mobiel

Bericht  meisjesmama wo 19 okt 2011 - 23:56

Ik had hem voor de jongste van Tiny love op baterijen. Deze speelde 20 minuten achter elkaar ideaal vonden wij dat!
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pien do 20 okt 2011 - 0:01

ik heb er 1 van de intertoys, een goedkope van 15 euro maar heb spijt als haren op mn hoofd dat ik niet één op batterijen heb gedaan. Continu dat opdraaien... vreselijk! ik zou je als tip geven dat je er even wat geld tegen aan moet gooien maar je zult er (naar mijn idee) veel aan hebben!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Laced do 20 okt 2011 - 0:03

meisjesmama schreef:Ik had hem voor de jongste van Tiny love op baterijen. Deze speelde 20 minuten achter elkaar ideaal vonden wij dat!

+1!

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  peach do 20 okt 2011 - 0:06

ik ben dat op draaien ook zo beu. zag er 1 in het bartsmitboek van winnie de pooh heeft iemand die toevallig?
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Bericht  Susan do 20 okt 2011 - 0:07

Wij hadden er eentje van Fisher-Price, ik vond het een erg mooi ding, mooie rustgevende muziek. Er zat zelfs een afstandsbediening bij.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Tania do 20 okt 2011 - 0:08

Wij hebben die van Vtech en hiervoor eentje van fisher price maar die was al snel stuk. Ik zou er zeker eentje op batterijen kopen anders blijf je draaien.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 0:44

Het draaiprobleem ken ik ja. Heb net bij de Wehkamp een electrische van Fisher Price besteld. Was nu van 44,95 voor 29,95, dus ja, dan moet het kunnen toch? Wink

Gast
Gast

Bericht  koNijntje do 20 okt 2011 - 1:29

ik snap het probleem van het opdraaien niet zo goed, kleine moeite toch?
ok, hij gaat niet super lang door, maar ik zou er geen andere voor kopen..
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 1:33

muziek mobiel MP10001147734_P255045_500X500

Wij hebben deze van Tiny Love, ben er erg blij mee, gekregen als kraamkado van mn zussen. We hadden eerst een opwindbare, maar ook ik vond dat erg vervelend. Deze doet gewoon achter elkaar, en dat is gewoon prettig.

Gast
Gast

Bericht  Flower_L do 20 okt 2011 - 1:33

koNijntje schreef:ik snap het probleem van het opdraaien niet zo goed, kleine moeite toch?
ok, hij gaat niet super lang door, maar ik zou er geen andere voor kopen..

Ik ook niet. Wij hadden ook zo'n opdraaiding, ging prima. Ik vond eigenlijk wel prettig dat ie er een keer mee op hield...uren naar zelfde deuntje luisteren is ook niet wat smile

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 1:36

Een half uur iedere 2 min dat ding opwinden gaat me toch vervelen. In dat half uur kan ik ook een strijk wegwerken.
Zodra het hier stopt met draaien- muziekje beginnen ze te huilen...

Gast
Gast

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 1:38

ProudMama schreef:Een half uur iedere 2 min dat ding opwinden gaat me toch vervelen. In dat half uur kan ik ook een strijk wegwerken.

+1, bovendien speelt de onze 20 minuten lang allerlei verschillende melodietjes. Gebruik de afstandsbediening verder niet, maar dan kan ik zo waar ik ben 'm weer aanzetten als ie weer uitgaan. Toch handig, haha!

Gast
Gast

Bericht  Flower_L do 20 okt 2011 - 1:41

_MamaRosa_ schreef:
ProudMama schreef:Een half uur iedere 2 min dat ding opwinden gaat me toch vervelen. In dat half uur kan ik ook een strijk wegwerken.

+1, bovendien speelt de onze 20 minuten lang allerlei verschillende melodietjes. Gebruik de afstandsbediening verder niet, maar dan kan ik zo waar ik ben 'm weer aanzetten als ie weer uitgaan. Toch handig, haha!

smile
Toch verbaas ik me er soms weleens over wat ze allemaal verzinnen voor het gemak. Over een paar jaar heb je een wiegje die je met de afstandsbediening kunt laten wiegen als kindje wakker wordt...

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 1:42

_MamaRosa_ schreef:

Heb voor aan bed sinds kort een baby projector, ook zo ideaal. Overdag alleen muziek, dan is het te licht, en s avonds met de lichtjes op het plavond erbij. Hij speelt 17 min licht en geluid, en dan hoor je ze niet.
Zit aan het ene bedje vast, ook perfect tegen voorkeurshouding, voor dit soort dingen draaien ze het koppie wel smile

Gast
Gast

Bericht  Floor do 20 okt 2011 - 1:42

meisjesmama schreef:Ik had hem voor de jongste van Tiny love op baterijen. Deze speelde 20 minuten achter elkaar ideaal vonden wij dat!
Ik heb hem nog niet maar krijg hem nog wel als cadeau van mijn broer.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 1:43

Flower_L schreef:
_MamaRosa_ schreef:

smile
Toch verbaas ik me er soms weleens over wat ze allemaal verzinnen voor het gemak. Over een paar jaar heb je een wiegje die je met de afstandsbediening kunt laten wiegen als kindje wakker wordt...
Lijkt me perfect! Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 1:44

Eigenlijk wil ik dat wiegje dan met sensor, dat het automatisch gaat wiegen als de baby huilt...

Gast
Gast

Bericht  Tania do 20 okt 2011 - 1:49

http://www.kidzlifestyle.nl/artikel/522/Cencios_Intellicot_hoe_intelligent_kan_een_kinderbed_zijn.html

Very Happy

Tania
Ratel
Ratel

Bericht  Flower_L do 20 okt 2011 - 1:52

Tania schreef:http://www.kidzlifestyle.nl/artikel/522/Cencios_Intellicot_hoe_intelligent_kan_een_kinderbed_zijn.html

Very Happy
Cool

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 2:06

Tania schreef:http://www.kidzlifestyle.nl/artikel/522/Cencios_Intellicot_hoe_intelligent_kan_een_kinderbed_zijn.html

Very Happy

Ik wou zeggen, dat móet gewoon al bestaan. En ja hoor.... Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 2:08

_MamaRosa_ schreef:

Very Happy

Wauw briljant! Maar dat zal wel heel duur zijn.. haha

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose do 20 okt 2011 - 2:34

Snoepy87 schreef:
_MamaRosa_ schreef:

Very Happy

Wauw briljant! Maar dat zal wel heel duur zijn.. haha
Hihi, dat bed! Wat ze tegenwoordig al niet verzinnen nerd

Over de muziekmobiel, ik had ook een gewone die je zelf moest opdraaien. Geen moeite mee gehad, en soms moest ik hem inderdaad meerdere keren opdraaien. Maar al met al was het prima te doen, heb geen urenlang achter elkaar hoeven draaien :P En inderdaad ook wel prettig als hij af en toe even stopt, zolang de kleine dan niet gaat huilen tenminste.

Mijn moeder had er wel eentje met batterijen bij haar thuis, was ook een heel handig ding. Zeker als ze even wat moest doen in huis dan hoefde ze niet steeds naar de mobiel om hem opnieuw aan te zetten. En via MP gekocht, dus niet zo duur als de meeste exemplaren in de winkel.

En een babyprojector is ook al zo ideaal, heb er eentje in de slaapkamer en hij heeft al voor heel wat avondjes rustig gaan slapen gezorgd. Of ze was wat huilerig, of juist aan het keten, en dan hielp de projector om rustig te worden. Hij gaat nu nog standaard iedere avond aan als onderdeel van het bedritueel. Eerst even plaatjes kijken en slaapmuziekje luisteren en dan ondertussen wegdommelen I love you
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Novalee do 20 okt 2011 - 6:57

_MamaRosa_ schreef:muziek mobiel MP10001147734_P255045_500X500

Wij hebben deze van Tiny Love, ben er erg blij mee, gekregen als kraamkado van mn zussen. We hadden eerst een opwindbare, maar ook ik vond dat erg vervelend. Deze doet gewoon achter elkaar, en dat is gewoon prettig.

I love you Maar best prijzig...

Hoe lang vinden kindjes zo'n mobile eigenlijk leuk? Wij hebben er nog geen, maar eigenlijk wil ik er nog wel eentje. Maar als de meeste kindjes het met zo'n 4 of 5 maanden niet leuk meer vinden dan ga ik er geen €60+ euro aan uitgeven.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611

Bericht  Tania do 20 okt 2011 - 7:01

Wij hebben de mobiel best lang gebruikt. Eigenlijk tot hij er echt goed bij kon en aan ging trekken enz. Denk dat dat met een maand of 8-9 was. Hij heeft ook nog een Nijntje mobiel boven z'n commode hangen en die vindt hij nogsteeds helemaal geweldig.

Tania
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende