Leren tassen topic
+43
Xanna
Starla
SoGood
Taeda
ForeverLove
Luce
ThinkPink
Cheesegirl
Roza
Sam
VanillaRose
Cherry Darling
xxjojootjexx
Lady4
Sorrento
Urban Naked
Jasmina
Dennenappel
Arwyn
Ragazza
Plien84
Eliza
snowflakes
Teddyaapje
Roodtomaatje
Elliot
Atelier Madame
Happinaz
Cato
Mamsie
Caresses
rapa nui
Punk'd
Nathalie
Fortissimo
Sanne
Toet
Zonnetje
Benthe
loura
Paper Crown
Blond
Sea of Trees
47 plaatsers
Pagina 3 van 7
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Leren tassen topic
Gelukkig heb ik hem altijd bij me Vader met een goeie smaakZazou schreef:Die van Reva ga ik binnenkort stelen
Gast- Gast
Reva schreef:Gelukkig heb ik hem altijd bij me Vader met een goeie smaakZazou schreef:Die van Reva ga ik binnenkort stelen
Ik ga de adoptie papieren in orde maken!!
Gast- Gast
Plien84 schreef:Ik heb momenteel de cowboysbag, maar vind hem toch niet fijn. Ben nu aan het kijken naar een pieces tas, alleen er zijn er maar weinig met schouder hengsel wat ik wel een voorwaarde vind... Ik vond net deze online voor een zacht prijsje, maar ben niet overtuigd.
Welke Cowboysbag heb jij en waarom vind je hem niet fijn? Ik twijfel toch ook om er een aan te schaffen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Plien84 schreef:Ik heb momenteel de cowboysbag, maar vind hem toch niet fijn. Ben nu aan het kijken naar een pieces tas, alleen er zijn er maar weinig met schouder hengsel wat ik wel een voorwaarde vind... Ik vond net deze online voor een zacht prijsje, maar ben niet overtuigd.
http://www.spartoo.nl/PIECES-BEAM-LEATHER-BAG-x163210.php?sx=F&TRANSID=956402116&m4n_aid=8880&_df=true&4dsid=1&4dadid=13995763&4dadvid=138&4dordr=26100221&track_id=m4naff8880
Ik heb alleen ervaring met nep leren tas van pièces, maar die is super goed!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Toet schreef:Plien84 schreef:Ik heb momenteel de cowboysbag, maar vind hem toch niet fijn. Ben nu aan het kijken naar een pieces tas, alleen er zijn er maar weinig met schouder hengsel wat ik wel een voorwaarde vind... Ik vond net deze online voor een zacht prijsje, maar ben niet overtuigd.
Welke Cowboysbag heb jij en waarom vind je hem niet fijn? Ik twijfel toch ook om er een aan te schaffen.
Ik heb nu type new york. Maar dat leer is behoorlijk stug. Volgens mij is het leer van the bag wel iets soepeler dus ik ga die nog maar proberen.
Ik sta trouwens op bijna op het punt om nog een abo af te sluiten. ik vind de blauwe namelijk ook wel erg leuk...
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ook. Al heb ik al een beige en gele cowboysbag, ik vind de blauwe ook stoer bij een donkere spijkerbroek
Gast- Gast
Ik heb een Cowboysbag gekregen van een vriendin vorig jaar, zij vond hem niet prettig. Maar ik ben er wel blij mee, ik vind alleen dat ie nog steeds best wel stug blijft. Het is een zwarte overigens.
Gast- Gast
Ik heb een hele mooie Fred de la Bretoniere (oftewel, m'n Fredje). Ik heb 'm echt al een jaar of 5-6 en hij is nog steeds prachtig. En hij ziet er ook nog steeds goed uit. Niet meer als nieuw, maar ook niet uitgewoond. Gewoon, als een nette leren tas. Deze heb ik:
Het enige jammere is dat mijn tas een keer tijdens een dag winkelen de hele dag langs mijn nieuwe donkerblauwe spijkerbroek heeft geschuurd, en dat heeft heel erg afgegeven. Iemand een idee hoe ik dit schoon kan krijgen? (Even misbruik maken van dit topic, sorry Carrie!)
Het enige jammere is dat mijn tas een keer tijdens een dag winkelen de hele dag langs mijn nieuwe donkerblauwe spijkerbroek heeft geschuurd, en dat heeft heel erg afgegeven. Iemand een idee hoe ik dit schoon kan krijgen? (Even misbruik maken van dit topic, sorry Carrie!)
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Jij hebt ook een mooi Fredje Elliot . Dat probleem van afgeven heb ik helaas ook gehad bij mijn beige Fred. Dus de ene kant is helaas veel minder mooi.. Nu hang ik die lelijke kant altijd tegen me aan, zodat je het niet ziet.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Oh dat is een hele goede deal! Misschien ga ik daar ook wel voor... Thanks voor de tip!Atelier Madame schreef:http://abonnementen.cosmopolitan.nl/abonneren/157-cadeau-cowboysbag-tas-t-w-v-129-95/
Deze heb ik net besteld, wel goedkoop voor een cowboysbag
Roodtomaatje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 394
Roodtomaatje schreef:Oh dat is een hele goede deal! Misschien ga ik daar ook wel voor... Thanks voor de tip!Atelier Madame schreef:http://abonnementen.cosmopolitan.nl/abonneren/157-cadeau-cowboysbag-tas-t-w-v-129-95/
Deze heb ik net besteld, wel goedkoop voor een cowboysbag
Alle Credits voor lady4!
Atelier Madame- Ratel
Jeej, ik wil die blauwe! Cognac heb ik al. Wat een aanbieding! Alleen 1 vraagje...als ik bestel komt bij mij totaal bedrag incl. btw op 53,90 te staan. Meerdere die dit hadden? Hoe kan dit?
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Ja ik had dat ook. Misschien een foutje. Nou ja als dat inderdaad afgeschreven wordt is het nog goedkoper! Ik heb overigens zelf een abo afgesloten en een cadeau abo, want ik kon niet kiezen qua kleur. Ik ben benieuwd wanneer ze komen!Teddyaapje schreef:Jeej, ik wil die blauwe! Cognac heb ik al. Wat een aanbieding! Alleen 1 vraagje...als ik bestel komt bij mij totaal bedrag incl. btw op 53,90 te staan. Meerdere die dit hadden? Hoe kan dit?
Plien84- Prater
Ja ik had dat ook. Mooi meegenomen het geld wordt pas wel volgende week van je rekening gehaald en na 3 weken ofzo krijg je de tad thuis gestuurd.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Sea of Trees schreef:Ja ik had dat ook. Mooi meegenomen het geld wordt pas wel volgende week van je rekening gehaald en na 3 weken ofzo krijg je de tad thuis gestuurd.
Inderdaad, 2 weken nadat de betaling binnen is.
snowflakes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 148
Punten : 249
Stond dat erbij? Dat het geld na een week wordt afgeschreven? Kan niet wachten tot hij er is!! Heb net mn andere cowboysbag verkocht dus moet nu even zonder doen.
Plien84- Prater
Meiden ik probeerde hem ook net te bestellen maar krijg een foutmelding en de vraag het later nog eens te proberen. Nog iemand hier last van?
Eliza- Fluisteraar
- Aantal berichten : 13
Punten : 11
Registratiedatum : 28-11-10
Waar kreeg je de foutmelding? Ik kon nu doorklikken tot het invullen van mn gegevens. Tot daar geen problemen, verder ga ik niet proberen want anders kan ik strax een tassenwinkel beginnen:P Maar ik had er eerder deze week geen last van.
Plien84- Prater
Na het invullen van mn gegevens...
Eliza- Fluisteraar
Ok geen idee dan. Later nog een x proberen of even bellen voor ze op zijn.
Plien84- Prater
Het is gelukt! Via de homepage opnieuw de actie aanklikken en toen lukte het kan niet wachten totdat ik hem heb, echt goeie actie!
Eliza- Fluisteraar
Haha hoef je toch geen sorry voor te zeggen? In dit topic kan iedereen gewoon leuk over tassen kletsen hoor Mooie tas!Elliot schreef:Ik heb een hele mooie Fred de la Bretoniere (oftewel, m'n Fredje). Ik heb 'm echt al een jaar of 5-6 en hij is nog steeds prachtig. En hij ziet er ook nog steeds goed uit. Niet meer als nieuw, maar ook niet uitgewoond. Gewoon, als een nette leren tas. Deze heb ik:
Gast- Gast
Plien84 schreef:Ja ik had dat ook. Misschien een foutje. Nou ja als dat inderdaad afgeschreven wordt is het nog goedkoper! Ik heb overigens zelf een abo afgesloten en een cadeau abo, want ik kon niet kiezen qua kleur. Ik ben benieuwd wanneer ze komen!Teddyaapje schreef:Jeej, ik wil die blauwe! Cognac heb ik al. Wat een aanbieding! Alleen 1 vraagje...als ik bestel komt bij mij totaal bedrag incl. btw op 53,90 te staan. Meerdere die dit hadden? Hoe kan dit?
Het bedrag is nu aangepast, nu is het wel 59,90. Ik neem aan dat bij ons er gewoon die 54 afgeschreven wordt aangezien we daar incasso voor hebben gegeven.
Plien84- Prater
IK heb al een aantal jaren een zwartleren tas van Brunotti. De tas ziet er nog steeds heel goed uit, ik zie geen slijtplekken op de onderkant van de tas en ook niet op de schouderband en handvaten. Ik ben er erg blij mee.
Ragazza- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13
Plien84 schreef:Plien84 schreef:Ja ik had dat ook. Misschien een foutje. Nou ja als dat inderdaad afgeschreven wordt is het nog goedkoper! Ik heb overigens zelf een abo afgesloten en een cadeau abo, want ik kon niet kiezen qua kleur. Ik ben benieuwd wanneer ze komen!Teddyaapje schreef:Jeej, ik wil die blauwe! Cognac heb ik al. Wat een aanbieding! Alleen 1 vraagje...als ik bestel komt bij mij totaal bedrag incl. btw op 53,90 te staan. Meerdere die dit hadden? Hoe kan dit?
Het bedrag is nu aangepast, nu is het wel 59,90. Ik neem aan dat bij ons er gewoon die 54 afgeschreven wordt aangezien we daar incasso voor hebben gegeven.
Bij mij is er vanochtend 59,95 afgeschreven! Beetje jammer als je toestemming geeft voor 53 idd. Zal er is een mailtje aan wagen.
Atelier Madame- Ratel
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Tassen
» Fab. tassen
» Plastic tassen
» Wat vinden jullie mooie tassen?
» 25% korting op tassen van Invito!! (geen dolcis)
» Fab. tassen
» Plastic tassen
» Wat vinden jullie mooie tassen?
» 25% korting op tassen van Invito!! (geen dolcis)
Pagina 3 van 7
Permissies van dit forum: