Wat vinden jullie mooie tassen?
+7
Arwyn
Mamsie
Flippin' Bitch
nijntje4
Jeanette
Blond
Feline
11 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat vinden jullie mooie tassen?
Ik heb gisteren een nieuwe leren handtas gekocht maar twijfel nog een heel klein beetje. Ik weet nooit zo goed wat ik mooi vind dus ben ben benieuwd wat jullie nou mooie tassen vinden. Bestaan er mooie tijdloze tassen? (aangezien het nogal een uitgave is)
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Re: Wat vinden jullie mooie tassen?
Heb je een plaatje? Ik koop tegenwoordig ook alleen nog maar echt leren tassen. Vind ik veel mooier en ze gaan stukken langer mee.
Gast- Gast
+1
Leren tassen staan stipt op 1.
Soms vind ik het ook nog wel eens leuk om een canvas tas te kopen met leren details. Meer voor even een snelle boodschap, of als ik ergens heen ga waar ik niet mijn mooiste/duurste tas wil meenmen.
Deze gebruik ik momenteel het vaakst:
In de winter ben ik meer van de zwarte/donkergrijze leren tassen
Leren tassen staan stipt op 1.
Soms vind ik het ook nog wel eens leuk om een canvas tas te kopen met leren details. Meer voor even een snelle boodschap, of als ik ergens heen ga waar ik niet mijn mooiste/duurste tas wil meenmen.
Deze gebruik ik momenteel het vaakst:
In de winter ben ik meer van de zwarte/donkergrijze leren tassen
Gast- Gast
Kon er niet één op internet vinden dus zijn heb even foto gemaakt.. haal ze zo weer weg..
Laatst aangepast door Feline op zo 22 mei 2011 - 3:04; in totaal 1 keer bewerkt
Feline- Kletskop
Ik heb deze en ben er nog steeds heel erg blij mee:
En heb ook nog een zwarte leren tas van Friis & Company maar daar kan ik even geen plaatje van vinden.
En heb ook nog een zwarte leren tas van Friis & Company maar daar kan ik even geen plaatje van vinden.
Gast- Gast
Ik vind het een mooie tas hoor! Volgens mij is het ook erg mooi/zacht leer.
Gast- Gast
Dankjewel Punk'd... het is inderdaad superzacht leer. En hij ruikt heerlijk. Ik wil graag een wat stoerdere tas aangezien ik niet op hakken kan lopen en dus veel sneakers e.d. draag.. Deze combineert dan wel goed toch?
Feline- Kletskop
Ik vind tassen zelden mooi, maar deze vind ik heel mooi! Hoeveel heeft hij gekost?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Dankjewel Chance.. leuk om te horen! Hij kost 130 euro.. Dit is de 'kleine' variant. Ik heb ook nog een grotere 'gepast' maar die werd te lang voor m'n korte lichaam. De grote kost geloof ik 150 euro.
Feline- Kletskop
Ik vind het een leuke tas hoor! Ik zou hem houden!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik zweer bij mijn cowboysbag. Ik kan er superveel in kwijt en hij is erg makkelijk in gebruik. Ze zijn wel erg groot maar dat vind ik juist fijn. Ik heb deze:
en deze:
En ik heb ook nog kleinere tassen, wel allemaal leren tassen omdat die zoveel langer meegaan. Vind jou tas erg mooi Feline, en die van Punk'd vind ik ook echt supergaaf, waar heb je die vandaan?
en deze:
En ik heb ook nog kleinere tassen, wel allemaal leren tassen omdat die zoveel langer meegaan. Vind jou tas erg mooi Feline, en die van Punk'd vind ik ook echt supergaaf, waar heb je die vandaan?
Gast- Gast
Mooie tas hoor Feline! En het is een goede investering, omdat je als je je tas mooi onderhoudt, je er echt jaaaren mee kunt doen. Met de imitatielederen tassen deed ik altijd hooguit een jaar bij intensief gebruik.
Dit zijn mijn tassen.
Chick on a Mission:
deze gebruik in voor de zomer
En van Sacha:
en deze voor de winter
Dit zijn mijn tassen.
Chick on a Mission:
deze gebruik in voor de zomer
En van Sacha:
en deze voor de winter
Gast- Gast
Ik heb momenteel deze van de Van Haren (17 euro), ik vind het juist fijn om nog eens een nieuwe te kopen qua model of kleur. Deze is geen leer, maar voelt wel zo, niet zo nep (nepleer komt vaak zo'n rare gloed overheen in het grijs)
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Punk'd.. mooie tas! Van een bepaald merk? (kan alleen asos ontdekken in de url) Die van Ammazonnia vind ik ook mooi, mooi klassiek.
Jen, ik vind je zomertas heel mooi. Bij de zwarte zie ik de details niet zo goed.
Edit: appeltje, die cowboybags heb ik ook al veel gezien inderdaad.. leuke robuuste tassen maar zie er te veel mensen mee lopen.
Jen, ik vind je zomertas heel mooi. Bij de zwarte zie ik de details niet zo goed.
Edit: appeltje, die cowboybags heb ik ook al veel gezien inderdaad.. leuke robuuste tassen maar zie er te veel mensen mee lopen.
Feline- Kletskop
nijntje4 schreef:Ik heb momenteel deze van de Van Haren (17 euro), ik vind het juist fijn om nog eens een nieuwe te kopen qua model of kleur. Deze is geen leer, maar voelt wel zo, niet zo nep (nepleer komt vaak zo'n rare gloed overheen in het grijs)
oe deze is ook leuk!
Gast- Gast
Feline schreef:Punk'd.. mooie tas! Van een bepaald merk? (kan alleen asos ontdekken in de url).
Hij is van ASOS eigen merk, ik heb hem in februari in de sale gekocht. Dus hij is nu uitverkocht. Heb er omgerekend maar 35 euro voor betaald
Ik vind de echt leren tassen van ASOS eigen merk sowieso erg mooi en qua prijs vind ik het voor leren tassen erg meevallen. (gemiddeld rond de 90 euro - en met kortingscode natuurlijk nog minder)
Gast- Gast
Ooooh die Asos tas is superleuk!
Ik gebruik momenteel drie Invito tassen (geen echt leer dus).
Netjes:
Voor als ik veel mee moet nemen (naar ouders bijv):
Gewoon voor in de stad meestal:
Ik gebruik momenteel drie Invito tassen (geen echt leer dus).
Netjes:
Voor als ik veel mee moet nemen (naar ouders bijv):
Gewoon voor in de stad meestal:
Gast- Gast
Oh, die onderste vind ik ook leuk Fauve!
Zal die asos site trouwens eens in de gaten houden
Zal die asos site trouwens eens in de gaten houden
Feline- Kletskop
Feline schreef:Punk'd.. mooie tas! Van een bepaald merk? (kan alleen asos ontdekken in de url) Die van Ammazonnia vind ik ook mooi, mooi klassiek.
Nee je ziet het ook niet goed, in het echt is 'ie veel mooier. Maar er zit nu ook niks in, omdat hij in de kast ligt.
Gast- Gast
Ik heb deze, Esprit Amy Hobo.
Ik kwam er thuis pas achter dat het geen echt leer was, maar het is sterk spul. Geen barstjes oid. Past aardig wat in, ik gebruik 'm ook als werktas. Maar ga ik boodschappen doen, dan houdt ie makkelijk een hoop boodschappen incl. pakken drinken.
Ik kwam er thuis pas achter dat het geen echt leer was, maar het is sterk spul. Geen barstjes oid. Past aardig wat in, ik gebruik 'm ook als werktas. Maar ga ik boodschappen doen, dan houdt ie makkelijk een hoop boodschappen incl. pakken drinken.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb een mooie leren tas van Claudio Ferrici. Hij is een beetje beige zilver. In het daglicht gewoon rustig maar in kamerlicht glanst hij een beetje.
Ik ben iemand die jaren met een tas doet.
Ik ben iemand die jaren met een tas doet.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Ik heb deze tas
Is A4 formaat en dat vind ik groot genoeg. Voor school vind ik hem erg handig, past precies een collegeblok in.
Ik wil er denk ik nog wel een tas bij in een slag kleiner. Naar m'n werk neem ik eigenlijk alleen m'n agenda mee en iets te eten voor in de pauze, dus dan kan het wel een slagje kleiner. Moet wel ook nog een flesje water in kunnen en dan is-ie perfect voor werk/een dagje shoppen.
Is A4 formaat en dat vind ik groot genoeg. Voor school vind ik hem erg handig, past precies een collegeblok in.
Ik wil er denk ik nog wel een tas bij in een slag kleiner. Naar m'n werk neem ik eigenlijk alleen m'n agenda mee en iets te eten voor in de pauze, dus dan kan het wel een slagje kleiner. Moet wel ook nog een flesje water in kunnen en dan is-ie perfect voor werk/een dagje shoppen.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik heb verschillende tassen, van verschillende materialen. Ik ga meestal wel voor donkere of hele felle kleuren.
Dit zijn er 2 die ik zelf heb
Dit vind ik bijvoorbeeld ook leuk
Dit zijn er 2 die ik zelf heb
Dit vind ik bijvoorbeeld ook leuk
Gast- Gast
Wauw Jen_ , ik vind jouw tassen erg mooi!
Olijfje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 289
Punten : 296
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat vinden jullie een mooie prijs voor...?
» Wat vinden jullie mooie filmmuziek/ soundtracks?
» Wat vinden jullie echt een mooie kinderkamer
» Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer?
» wat vinden jullie van...
» Wat vinden jullie mooie filmmuziek/ soundtracks?
» Wat vinden jullie echt een mooie kinderkamer
» Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer?
» wat vinden jullie van...
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: