Tassen
+3
Error
Niekske
Penny Blossom
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tassen
Hallo!
Ik had een vraag; Hoe/waar ruimen jullie je verzameling tassen op?
Ik heb ze nu in onderin een kledingkast. Maar eigenlijk vind ik dit zonde, want ze zijn er 'ingepropt' vanwege weinig ruimte en er zitten dure Oilily tassen tussen. Dus ik zoek de gouden tip!
Ik wil wel graag dat ze binnen handbereik te pakken zijn, dus niet een doos op zolder of iets
Ik had een vraag; Hoe/waar ruimen jullie je verzameling tassen op?
Ik heb ze nu in onderin een kledingkast. Maar eigenlijk vind ik dit zonde, want ze zijn er 'ingepropt' vanwege weinig ruimte en er zitten dure Oilily tassen tussen. Dus ik zoek de gouden tip!
Ik wil wel graag dat ze binnen handbereik te pakken zijn, dus niet een doos op zolder of iets
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Tassen
Ik heb een paar van die haken die je over een deur kan hangen:
zoiets, maar dan enkele haken (krijg je bij hema, blokker, xenos) en die hangen aan de binnenkant van de kelderdeur. Daar hangen mijn tassen, sommige heb ik dan wel in elkaar moeten stoppen (ik heb er echt teveel.... ) maar ik kan er heel makkelijk bij!
zoiets, maar dan enkele haken (krijg je bij hema, blokker, xenos) en die hangen aan de binnenkant van de kelderdeur. Daar hangen mijn tassen, sommige heb ik dan wel in elkaar moeten stoppen (ik heb er echt teveel.... ) maar ik kan er heel makkelijk bij!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Dat zou opzicht wel kunnen... Maar wij hebben ramen in de deuren (van die ouderwetse houten deuren) en dan vind ik het een rommelig gezicht geven omdat je het niet kunt 'verstoppen' achter de deur. Ik had hier namelijk wel aan gedacht.
Thanks in ieder geval!
Thanks in ieder geval!
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Zitten de ramen over de gehele deur? Anders zou je van die schroefhaken in de deur schroeven, onder het raam.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Ik heb een staande kapstok in een hoek van mijn 'kledingkamer' hier heb ik gewoon tassen aan gehangen.
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Dit heb ik ook. Er hangen ook sjaals aan.Paraplu schreef:Ik heb een staande kapstok in een hoek van mijn 'kledingkamer' hier heb ik gewoon tassen aan gehangen.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Ik wil graag twee of drie grote haken aan de muur hebben waar ik mijn tassen aan kan hangen. Staat gezellig en ik denk dat ik sneller van tas wissel en dat is leuk. Nu gebruik ik een tas twee maanden en dan denk ik: "oh ja, ik heb nog meer tassen!" en dan wissel ik pas.
Nu hangen ze tijdelijk aan kledinghangers in mijn kledingkast. Ik had ze eerst in een klein kastje gepropt, maar dat is ook niet heel goed voor je tassen.
Ik kijk op YouTube wel eens de filmpjes van DulceCandy87 en zij heeft haar tassen leuk opgeborgen. Maar zij heeft wel HEEL veel tassen...
Nu hangen ze tijdelijk aan kledinghangers in mijn kledingkast. Ik had ze eerst in een klein kastje gepropt, maar dat is ook niet heel goed voor je tassen.
Ik kijk op YouTube wel eens de filmpjes van DulceCandy87 en zij heeft haar tassen leuk opgeborgen. Maar zij heeft wel HEEL veel tassen...
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Punk'd schreef:Ik heb ze in een expeditkast van de ikea staan.
!! Net zoals DulceCandy!
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Ik heb een groot krat onderin mijn kast staan waar ik ze allemaal in heb gelegd.. Enige nadeel is dat ik daardoor wel altijd dezelfde twee tassen bij me heb
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb een kapstokje aan de zijkant van m'n kledingkast hangen met zo'n 6 haakjes. Daar hangen de meeste van m'n tassen aan.
Al gebruik ik alsnog meestal lange tijd achter elkaar dezelfde tassen, 1 grotere voor bijv. een treinreis en 1 kleinere voor even de stad in.
Al gebruik ik alsnog meestal lange tijd achter elkaar dezelfde tassen, 1 grotere voor bijv. een treinreis en 1 kleinere voor even de stad in.
Verde- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11
Soortgelijke onderwerpen
» Fab. tassen
» Plastic tassen
» Leren tassen topic
» Wat vinden jullie mooie tassen?
» 25% korting op tassen van Invito!! (geen dolcis)
» Plastic tassen
» Leren tassen topic
» Wat vinden jullie mooie tassen?
» 25% korting op tassen van Invito!! (geen dolcis)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: