Leren tassen topic
+43
Xanna
Starla
SoGood
Taeda
ForeverLove
Luce
ThinkPink
Cheesegirl
Roza
Sam
VanillaRose
Cherry Darling
xxjojootjexx
Lady4
Sorrento
Urban Naked
Jasmina
Dennenappel
Arwyn
Ragazza
Plien84
Eliza
snowflakes
Teddyaapje
Roodtomaatje
Elliot
Atelier Madame
Happinaz
Cato
Mamsie
Caresses
rapa nui
Punk'd
Nathalie
Fortissimo
Sanne
Toet
Zonnetje
Benthe
loura
Paper Crown
Blond
Sea of Trees
47 plaatsers
Pagina 7 van 7
Pagina 7 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Leren tassen topic
Is het helemaal gelekt naar de buitenkant zeg maar? Dus vlekken in het leer? Of alleen de binnenkant.
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
Gelekt naar de buitenkant, dat is het ergste
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Bij de schoenmaker heb je wel spul om leer schoon te maken. Ik had een keer een vetvlek op mijn nieuwe dr martens (van zacht leer) en daarmee kreeg ik het er uit.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Maar het heeft toch ook helemaal geen zin om de klantenservice te mailen omdat er een flesje drinken heeft gelekt? Het is balen, maar ik denk niet dat de klantenservice dat voor je gaat oplossen.
Misschien kun je de vlek met water nog een beetje vervagen en anders met dat vlekkenspul voor vlekken op leder.
Misschien kun je de vlek met water nog een beetje vervagen en anders met dat vlekkenspul voor vlekken op leder.
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Nou ik kan het altijd proberen toch? Niet geschoten is altijd mis.Xanna schreef:Maar het heeft toch ook helemaal geen zin om de klantenservice te mailen omdat er een flesje drinken heeft gelekt? Het is balen, maar ik denk niet dat de klantenservice dat voor je gaat oplossen.
Ik zal eens kijken of het vlekkenspul gaat helpen...
Sea of Trees- Kletskop
Sea of Trees schreef:Nou ik kan het altijd proberen toch? Niet geschoten is altijd mis.Xanna schreef:Maar het heeft toch ook helemaal geen zin om de klantenservice te mailen omdat er een flesje drinken heeft gelekt? Het is balen, maar ik denk niet dat de klantenservice dat voor je gaat oplossen.
Ik zal eens kijken of het vlekkenspul gaat helpen...
De klantenservice kan dit niet voor je oplossen helaas.
Ik zou het proberen met water en groene zeep. Ik krijg daarmee de vlekken ook uit mijn uggs.
Groene zeep heet ook wel goudzeep mocht je het niet in huis hebben. Kost 1 euro bij het kruidvat.
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Haha, maar wat denk je dat ze zeggen dan? 'Oh mevrouw het spijt ons dat je er een pakje fristi op hebt gelekt, dat had nooit mogen gebeuren, onze excuses!!'Sea of Trees schreef:Nou ik kan het altijd proberen toch? Niet geschoten is altijd mis.
Dat kan natuurlijk niet. Je zou misschien wel je inboedelverzekering kunnen proberen.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Huh SoT, wil je nou een mailtje sturen naar het bedrijf van de tas omdat er een flesje fristi in gelekt heeft?
Dan kan je beter naar Fristi mailen dat er iets mankeert aan hun verpakking (als het een nog dicht flesje was) of je verzekering proberen.
Dan kan je beter naar Fristi mailen dat er iets mankeert aan hun verpakking (als het een nog dicht flesje was) of je verzekering proberen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hey op de verzekering gooien is wel een goeie trouwens.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Beetje flauwe reacties jongens, dat hoeft nou ook weer niet. Misschien dat er nog garantie op zat ofzo, het viel altijd te proberen.
Sea of Trees- Kletskop
Sea of Trees schreef:Beetje flauwe reacties jongens, dat hoeft nou ook weer niet. Misschien dat er nog garantie op zat ofzo, het viel altijd te proberen.
Garantie omdat je er zelf Fristi op laat lekken?
Stranger- Fluisteraar
- Aantal berichten : 294
Punten : 296
Registratiedatum : 13-01-13
Je doet nu net alsof ik het expres heb gedaan
Ik wilde alleen maar tips over hoe ik het leer schoon krijg, geen gezeik over of ik wel of niet een mailtje kan sturen naar de klantenservice.
Ik wilde alleen maar tips over hoe ik het leer schoon krijg, geen gezeik over of ik wel of niet een mailtje kan sturen naar de klantenservice.
Sea of Trees- Kletskop
Flauwe reactie? Vind ik niet. Het was gewoon een nogal apart idee van je, that's all.Sea of Trees schreef:Beetje flauwe reacties jongens, dat hoeft nou ook weer niet. Misschien dat er nog garantie op zat ofzo, het viel altijd te proberen.
Urban Naked- Prater
Ik vind het wel flauw, ik baal gewoon enorm van mijn net nieuwe tas die ik misschien niet meer schoon krijg. Dan hoef ik echt niet zulke reacties.
Sea of Trees- Kletskop
Nou ok, ik zag het zelf meer als advies, dat je beter je inboedelverzekering kan bellen dan de mensen van de tas, omdat je dan tenminste nog een kans hebt.
Succes ermee.
Succes ermee.
Urban Naked- Prater
Dank je.
Het is ook helemaal niet de bedoeling om die mensen bij dat bedrijf de schuld te geven o.i.d. Ik overwoog gewoon om een mailtje te sturen.
Het is ook helemaal niet de bedoeling om die mensen bij dat bedrijf de schuld te geven o.i.d. Ik overwoog gewoon om een mailtje te sturen.
Sea of Trees- Kletskop
Ik heb een keer een vol glas rode wijn over mijn lichte leren tas + beige wollen jas gekregen. Echt ALLES zat onder. Volgens een man in het restaurant moest je alles insprayen met glassex en het zou eruit gaan. En echt.... een uur later alles was eruit. Alles! Gewoon zonder te boenen etc.
Geen idee of het voor fristi helpt maar anders hebben jullie iig alvast een tip voor rode wijn vlekken.
Geen idee of het voor fristi helpt maar anders hebben jullie iig alvast een tip voor rode wijn vlekken.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Wat voor een leer was dat ongeveer, lavendel?
Mijn tas is van vrij dik (kalfs?) leer. Ik zal er een klein beetje opspuiten en kijken of het helpt!
Mijn tas is van vrij dik (kalfs?) leer. Ik zal er een klein beetje opspuiten en kijken of het helpt!
Sea of Trees- Kletskop
Was vergelijkbaar leer ongeveer. Net iets lichter qua kleur nog. Hoop dat het nog helpt.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Sea of Trees schreef:Dank je.
Ik snap dat het balen is en natuurlijk wil je van niemand hier een flauwe reactie. Maar om eerlijk te zijn mis ik even het verband tussen feit dat er door jouw toedoen iets lekt in je tas en dat je overweegt cosmopolitan daarover te mailen. Wat zou je dan in zo'n mailtje zetten? En je zegt: 'het valt te proberen'. Maar waar hoop je dan op? Zo'n leverancier of winkelketen heeft er echt geen boodschap aan dat er door jouw toedoen vlekken in je tas zitten.
En ik zeg dit niet om nog even flauw te doen, maar ik ben oprecht benieuwd wat jouw denkwijze is.
Zoals de andere al zeggen, kun je beter je inboedelverzekering hierover contacten. Ik denk dat je daar meer kans maakt.
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Sea of Trees schreef:Je doet nu net alsof ik het expres heb gedaan
Nee hoor dat bedoelde ik daar helemaal niet mee. Ik vind het alleen nogal apart dat je aan garantie denkt wanneer er drinken in je tas lekt. Maar goed, als jij daarvoor wil mailen moet je dat doen.
Stranger- Fluisteraar
- Aantal berichten : 294
Punten : 296
Registratiedatum : 13-01-13
Pagina 7 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Tassen
» Fab. tassen
» Plastic tassen
» Wat vinden jullie mooie tassen?
» 25% korting op tassen van Invito!! (geen dolcis)
» Fab. tassen
» Plastic tassen
» Wat vinden jullie mooie tassen?
» 25% korting op tassen van Invito!! (geen dolcis)
Pagina 7 van 7
Permissies van dit forum: