Wat vinden jullie een irritante reclame?
+12
Jeanette
Parisienne
JD
Middleme
Baby Cake
Chocolate Cookie
Mida4you
Bliss
Pannetoet
Zwerver
Beachgirl
Linnie1985
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat vinden jullie een irritante reclame?
Die nieuwe van Ziggo! Over dat ze geen tijd hebben om 6 uur zegmaar, yak.
en die van Envirofone en Postalgold.
en die van Envirofone en Postalgold.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Chocolate Cookie schreef:Zero schreef:Op de radio vind ik de reclame van croma heel, heel dom bedacht. De vrouw belt de croma hulplijn (om een heel lullig iets) en de meneer aan de andere kant vraagt op gegeven moment of ze wel croma gebruikt en daar antwoord ze nee op. WAAROM BEL JE DAN DIE HULPLIJN?!
En die van carclass ook. Heel onlogisch - stelletje zet hun kachel omhoog om het binnen warm te hebben en dan komt er een barst. Stappen ze uit om de barst van buiten te bekijken - want ja, je ziet hem dan natuurlijk veeeeeel beter als wanneer je in je warme auto zit...
Sowieso is de verwarming nooit zo snel warm en wie zet m op 24 graden in de auto
In elk geval niet mensen die toch al op wintersport gaan en dagelijks -15 graden gaan trotseren...
Gast- Gast
die van Mien dobbelsteen achter dr strijkplan, die vervelende rotstem van dr!! Ik irriteer me er zo aan dat ik je niet eens kan vertellen waarvan die reclame is...witte reus ofzo?
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
- Belvilla
- Plus reclame (zeker die laatste, met die 'Troetels')
- Carglass
- Postalgold
Er zijn eigenlijk weinig reclames waar ik me niet aan erger.. die van de AH blijf ik echter altijd goed en leuk vinden! Maar meestal zap ik tijdens reclames toch weg.
- Plus reclame (zeker die laatste, met die 'Troetels')
- Carglass
- Postalgold
Er zijn eigenlijk weinig reclames waar ik me niet aan erger.. die van de AH blijf ik echter altijd goed en leuk vinden! Maar meestal zap ik tijdens reclames toch weg.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Die Plus reclame met die vreselijke troetels figuren erbij. En ook de reclames van C1000 met Tineke Schouten. Mijn nekharen gaan er van overeind staan als deze voorbij komen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Oh en ik vergat de Tele2 reclame. Ik vind dat schaap helemaal niet leuk.
Gast- Gast
Zero schreef:Oh en ik vergat de Tele2 reclame. Ik vind dat schaap helemaal niet leuk.
Waarom niet!! Als-ie zwaait! Met z'n hoefje! "Goodbyeee Sweetie Pie!" What's not to love!
Gast- Gast
Trisha schreef:Zero schreef:Oh en ik vergat de Tele2 reclame. Ik vind dat schaap helemaal niet leuk.
Waarom niet!! Als-ie zwaait! Met z'n hoefje! "Goodbyeee Sweetie Pie!" What's not to love!
Oei daar komt een hele lijst hoor
- Zijn stem is irritant
- Hij praat engels en de rest Nederlands. Ook stom.
- De grap cheap - sheep is helemaal niet leuk of origineel
- Schaap doet veel te bijdehand en is heel flauw
Ik haat hem
Gast- Gast
by far de alleralleraller ergste nu op tv 'dit smaakt naar grevel' brrr
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
*Marietje* schreef:die van Mien dobbelsteen achter dr strijkplan, die vervelende rotstem van dr!! Ik irriteer me er zo aan dat ik je niet eens kan vertellen waarvan die reclame is...witte reus ofzo?
Oh ja, die is ook om van te kotsen!! Die stem is idd verschrikkelijk en wat ze zegt ook... "Deskundoloog" enzo. En ze zegt ook iets irritants als de boel omvalt (of wat gebeurt er ook alweer), maar dat ben ik even kwijt.
Ik heb die reclame van Postal Gold ofzo nog nooit op tv gezien!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Die stem van de Kruidvat, wat een k*tstem is dat zeg.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Linnie1985 schreef:Carglass
Daar zet ik meteen de volumeknop voor om. Vreselijke nep reclames, alleen daardoor al zal ik er nooit heen gaan.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Die radio reclame 'even wat aardbeitjes, chop chop chop, de yoghurt erbij, én dan nog de musli' brrr kippenvel!
En dan is het iets nieuws van campina? Yoghurt, aardbeien en musli in één. Ja want het kost echt suuuuuperveel tijd natuurlijk om wat aardbeien te snijden + yoghurt erbij te gooien en musli. En ja aardbeien uit een flesje zijn ook net zo lekker en gezond als de voorverpakte. Uhuh.
Of die andere reclame op de radio
"zet je radio eens uit? Toen maar, zet maar uit... doe maar uit... je luisterd nog steeds he?"
En dan is het iets nieuws van campina? Yoghurt, aardbeien en musli in één. Ja want het kost echt suuuuuperveel tijd natuurlijk om wat aardbeien te snijden + yoghurt erbij te gooien en musli. En ja aardbeien uit een flesje zijn ook net zo lekker en gezond als de voorverpakte. Uhuh.
"zet je radio eens uit? Toen maar, zet maar uit... doe maar uit... je luisterd nog steeds he?"
Gast- Gast
Jen_ schreef:Die radio reclame 'even wat aardbeitjes, chop chop chop, de yoghurt erbij, én dan nog de musli' brrr kippenvel!
Die hoorde ik laatst ook, mijn vriend en ik keken elkaar aan van....oke
Tele 2 en carglass vind ik ook echt irritante reclames.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
welke mij nu echt op de zenuwen werkt is die van Corndon, met dat kindje wat op een hele irritante manier "Vakantieeee" zegt....brrrr
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Ghehe die van de conference peren ofzo... Alsof je een peer meeneemt naar de sportschool
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Irritante reclame
» Wat vinden jullie?
» Wat vinden jullie?
» Wat vinden jullie van..
» Vinden jullie...
» Wat vinden jullie?