Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vinden jullie een irritante reclame?

+12
Jeanette
Parisienne
JD
Middleme
Baby Cake
Chocolate Cookie
Mida4you
Bliss
Pannetoet
Zwerver
Beachgirl
Linnie1985
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat vinden jullie een irritante reclame? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie een irritante reclame?

Bericht  Middleme zo 13 feb 2011 - 10:05

Die nieuwe van Ziggo! Over dat ze geen tijd hebben om 6 uur zegmaar, yak.

en die van Envirofone en Postalgold.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie een irritante reclame? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie een irritante reclame?

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 10:35

Chocolate Cookie schreef:
Zero schreef:Op de radio vind ik de reclame van croma heel, heel dom bedacht. De vrouw belt de croma hulplijn (om een heel lullig iets) en de meneer aan de andere kant vraagt op gegeven moment of ze wel croma gebruikt en daar antwoord ze nee op. WAAROM BEL JE DAN DIE HULPLIJN?! confused

En die van carclass ook. Heel onlogisch - stelletje zet hun kachel omhoog om het binnen warm te hebben en dan komt er een barst. Stappen ze uit om de barst van buiten te bekijken - want ja, je ziet hem dan natuurlijk veeeeeel beter als wanneer je in je warme auto zit... :shock:

Sowieso is de verwarming nooit zo snel warm en wie zet m op 24 graden in de auto nerd

In elk geval niet mensen die toch al op wintersport gaan en dagelijks -15 graden gaan trotseren... Suspect

Gast
Gast

Bericht  JD zo 13 feb 2011 - 10:59

die van Mien dobbelsteen achter dr strijkplan, die vervelende rotstem van dr!! Ik irriteer me er zo aan dat ik je niet eens kan vertellen waarvan die reclame is...witte reus ofzo?
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Parisienne zo 13 feb 2011 - 12:43

- Belvilla
- Plus reclame (zeker die laatste, met die 'Troetels')
- Carglass
- Postalgold

Er zijn eigenlijk weinig reclames waar ik me niet aan erger.. die van de AH blijf ik echter altijd goed en leuk vinden! Maar meestal zap ik tijdens reclames toch weg.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Jeanette zo 13 feb 2011 - 12:51

Die Plus reclame met die vreselijke troetels figuren erbij. En ook de reclames van C1000 met Tineke Schouten. Mijn nekharen gaan er van overeind staan als deze voorbij komen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 22:35

Oh en ik vergat de Tele2 reclame. Ik vind dat schaap helemaal niet leuk.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 22:55

Zero schreef:Oh en ik vergat de Tele2 reclame. Ik vind dat schaap helemaal niet leuk.

Waarom niet!! Als-ie zwaait! Met z'n hoefje! "Goodbyeee Sweetie Pie!" What's not to love!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 22:59

Trisha schreef:
Zero schreef:Oh en ik vergat de Tele2 reclame. Ik vind dat schaap helemaal niet leuk.

Waarom niet!! Als-ie zwaait! Met z'n hoefje! "Goodbyeee Sweetie Pie!" What's not to love!

Oei daar komt een hele lijst hoor :P

- Zijn stem is irritant
- Hij praat engels en de rest Nederlands. Ook stom.
- De grap cheap - sheep is helemaal niet leuk of origineel
- Schaap doet veel te bijdehand en is heel flauw

Ik haat hem Mad Mad

Gast
Gast

Bericht  Guus zo 13 feb 2011 - 23:04

by far de alleralleraller ergste nu op tv 'dit smaakt naar grevel' brrr
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bliss ma 14 feb 2011 - 8:52

*Marietje* schreef:die van Mien dobbelsteen achter dr strijkplan, die vervelende rotstem van dr!! Ik irriteer me er zo aan dat ik je niet eens kan vertellen waarvan die reclame is...witte reus ofzo?

Oh ja, die is ook om van te kotsen!! Die stem is idd verschrikkelijk en wat ze zegt ook... "Deskundoloog" enzo. En ze zegt ook iets irritants als de boel omvalt (of wat gebeurt er ook alweer), maar dat ben ik even kwijt. Evil or Very Mad

Ik heb die reclame van Postal Gold ofzo nog nooit op tv gezien!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Flippin' Bitch ma 14 feb 2011 - 8:54

Die stem van de Kruidvat, wat een k*tstem is dat zeg.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Mari di 15 feb 2011 - 2:56

Linnie1985 schreef:Carglass

Daar zet ik meteen de volumeknop voor om. Vreselijke nep reclames, alleen daardoor al zal ik er nooit heen gaan.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 9:24

Die radio reclame 'even wat aardbeitjes, chop chop chop, de yoghurt erbij, én dan nog de musli' brrr kippenvel!
En dan is het iets nieuws van campina? Yoghurt, aardbeien en musli in één. Ja want het kost echt suuuuuperveel tijd natuurlijk om wat aardbeien te snijden + yoghurt erbij te gooien en musli. En ja aardbeien uit een flesje zijn ook net zo lekker en gezond als de voorverpakte. Uhuh.

Of die andere reclame op de radio

"zet je radio eens uit? Toen maar, zet maar uit... doe maar uit... je luisterd nog steeds he?"

Gast
Gast

Bericht  smooch wo 16 feb 2011 - 9:55

Jen_ schreef:Die radio reclame 'even wat aardbeitjes, chop chop chop, de yoghurt erbij, én dan nog de musli' brrr kippenvel!
En dan is het iets nieuws van campina? Yoghurt, aardbeien en musli in één. Ja want het kost echt suuuuuperveel tijd natuurlijk om wat aardbeien te snijden + yoghurt erbij te gooien en musli. En ja aardbeien uit een flesje zijn ook net zo lekker en gezond als de voorverpakte. Uhuh.

Of die andere reclame op de radio

"zet je radio eens uit? Toen maar, zet maar uit... doe maar uit... je luisterd nog steeds he?"

Die hoorde ik laatst ook, mijn vriend en ik keken elkaar aan van....oke :shock:
Tele 2 en carglass vind ik ook echt irritante reclames.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  JD wo 16 feb 2011 - 13:54

welke mij nu echt op de zenuwen werkt is die van Corndon, met dat kindje wat op een hele irritante manier "Vakantieeee" zegt....brrrr :shock:
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Linnie1985 vr 11 nov 2011 - 8:07

Ghehe die van de conference peren ofzo... Alsof je een peer meeneemt naar de sportschool Laughing
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: