Wat vinden jullie een irritante reclame?
+12
Jeanette
Parisienne
JD
Middleme
Baby Cake
Chocolate Cookie
Mida4you
Bliss
Pannetoet
Zwerver
Beachgirl
Linnie1985
16 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat vinden jullie een irritante reclame?
Meerdere mag ook.
Ik vind die van Belvilla strontirritant. De manier waarop ze het steeds zeggen '' het is BElVILLA'' blegh..............oprotten ermee!
Ik vind die van Belvilla strontirritant. De manier waarop ze het steeds zeggen '' het is BElVILLA'' blegh..............oprotten ermee!
Gast- Gast
Re: Wat vinden jullie een irritante reclame?
Enviro en eigenlijk al die reclames die beweren dat je veel geld krijgt voor je ingeleverde product.
Geef je oude mobiel gewoon aan stichting aap die kunnen er wat mee. Ben er gister geweest en ze doen heel goed werk.
Geef je oude mobiel gewoon aan stichting aap die kunnen er wat mee. Ben er gister geweest en ze doen heel goed werk.
Gast- Gast
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Corendon (dat irritante kinderstemmetje Vakansieeeeee)
Bakker Bart (BéBé)
Envirofone
Die vreselijk zoetsappige reclame van Biodermal ("om trouble te shooten".... als er gedoe is, dan pak ik m'n potje!)
Bakker Bart (BéBé)
Envirofone
Die vreselijk zoetsappige reclame van Biodermal ("om trouble te shooten".... als er gedoe is, dan pak ik m'n potje!)
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Mimpie schreef:Corendon (dat irritante kinderstemmetje Vakansieeeeee)
Bakker Bart (BéBé)
Envirofone
Jaaa ik erger me ook dood aan dat kinderstemmetje: Vakantie we gaan op vakantie. Brrrrr
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Corendon, alleen al om dat ''vakantiesiiiiiiiiiziehhhhh'' zou ik daar nooit boeken. Mijn man zegt dat het duits is, alsof een duits kind dat zegt dus omdat het op een duitse toon word gezegd.
Carglass, ik zeg dan altijd ''carglass repareert, carglass verneukt''. Maar meestal zap ik bij die %^& spot.
Carglass, ik zeg dan altijd ''carglass repareert, carglass verneukt''. Maar meestal zap ik bij die %^& spot.
Gast- Gast
Plus reclame vind ik ook behoorlijk irritant
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
wc-eend schreef:Plus reclame vind ik ook behoorlijk irritant
Die vind ik ook heel irritant ja!
Gast- Gast
Ja nou..ellendige reclame's altijd..ik vind die van Jumbo en 'Even Apeldoorn bellen' wel heel leuk
Welke is vreselijk vind zijn:
- Eigenlijk alle vakantie-reclame's .. zo over the top!
- Postalgold, Envirofone e.d
- Anti-rimpel cremé's promoten..
Welke is vreselijk vind zijn:
- Eigenlijk alle vakantie-reclame's .. zo over the top!
- Postalgold, Envirofone e.d
- Anti-rimpel cremé's promoten..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Oh ja plus en carglass ook inderdaad!
En die zie je dan ook echt serieus ELK reclame blok :S
En die zie je dan ook echt serieus ELK reclame blok :S
Gast- Gast
Oh die van Belvilla is inderdaad vreselijk!
Verder reclames die gewoon niet kloppen zoals die van Croma. gaat ze een biefstuk bakken, is'ie taai. Ze heeft vervolgens nog nooit van Croma gehoord maar belt wel de Croma hulplijn?
En die van de vriendenloterij. 'Als pietje vroeger won....' Alsof je tig keer in je leven de loterij wint...
Verder reclames die gewoon niet kloppen zoals die van Croma. gaat ze een biefstuk bakken, is'ie taai. Ze heeft vervolgens nog nooit van Croma gehoord maar belt wel de Croma hulplijn?
En die van de vriendenloterij. 'Als pietje vroeger won....' Alsof je tig keer in je leven de loterij wint...
Gast- Gast
vruchtenhagel schreef:Oh die van Belvilla is inderdaad vreselijk!
Nog eentje die niet klopt: van een of ander schoonmaakmiddel en dan zeggen ze: "Krachtig tegen onhygienisch vuil!" Alsof er ook hygienisch vuil bestaat
En er is een tandpasta reclame en dan zie je zo'n bord met 12 punten en dan staat er **merknaam** beschermt tegen de volgende punten: En dan staat er tussen: Frisse adem
Nou lekker... krijg je dus géén frisse adem van.
Beachgirl- Kletskop
Kennen jullie de PowNewsversie van de Belvilla-reclame?
Gast- Gast
Op de radio vind ik de reclame van croma heel, heel dom bedacht. De vrouw belt de croma hulplijn (om een heel lullig iets) en de meneer aan de andere kant vraagt op gegeven moment of ze wel croma gebruikt en daar antwoord ze nee op. WAAROM BEL JE DAN DIE HULPLIJN?!
En die van carclass ook. Heel onlogisch - stelletje zet hun kachel omhoog om het binnen warm te hebben en dan komt er een barst. Stappen ze uit om de barst van buiten te bekijken - want ja, je ziet hem dan natuurlijk veeeeeel beter als wanneer je in je warme auto zit...
En die van carclass ook. Heel onlogisch - stelletje zet hun kachel omhoog om het binnen warm te hebben en dan komt er een barst. Stappen ze uit om de barst van buiten te bekijken - want ja, je ziet hem dan natuurlijk veeeeeel beter als wanneer je in je warme auto zit...
Gast- Gast
Die van de Plus vind ik echt VRESELIJK! Bah wat een domme dozen zeg, té irritant. En Belvilla is ook achterlijk ja!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Beauty Addict schreef:Postalgold...
Jaaaaa!!! Daar erger ik me ook dood aan. Vooral aan de stem van die vent BAH!!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Zero schreef:Op de radio vind ik de reclame van croma heel, heel dom bedacht. De vrouw belt de croma hulplijn (om een heel lullig iets) en de meneer aan de andere kant vraagt op gegeven moment of ze wel croma gebruikt en daar antwoord ze nee op. WAAROM BEL JE DAN DIE HULPLIJN?!
Sowieso is de verwarming nooit zo snel warm en wie zet m op 24 graden in de auto
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Chocolate Cookie schreef:Zero schreef:Op de radio vind ik de reclame van croma heel, heel dom bedacht. De vrouw belt de croma hulplijn (om een heel lullig iets) en de meneer aan de andere kant vraagt op gegeven moment of ze wel croma gebruikt en daar antwoord ze nee op. WAAROM BEL JE DAN DIE HULPLIJN?!
Sowieso is de verwarming nooit zo snel warm en wie zet m op 24 graden in de auto
Terwijl ze ook nog met een dikke jas, muts en sjaal in de auto zitten haha!
Beachgirl- Kletskop
Haha ja precies Mimpie!!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Whaa van deze krijg ik ook de kriebels...vooral als ze zegt 'dan pak ik m'n potjeh'Mimpie schreef:Die vreselijk zoetsappige reclame van Biodermal ("om trouble te shooten".... als er gedoe is, dan pak ik m'n potje!)
Gast- Gast
die van carglass
Baby Cake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 24
Punten : 26
Registratiedatum : 02-02-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Irritante reclame
» Wat vinden jullie?
» Wat vinden jullie?
» Wat vinden jullie van..
» Vinden jullie...