Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vinden jullie een irritante reclame?

+12
Jeanette
Parisienne
JD
Middleme
Baby Cake
Chocolate Cookie
Mida4you
Bliss
Pannetoet
Zwerver
Beachgirl
Linnie1985
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat vinden jullie een irritante reclame? Empty Wat vinden jullie een irritante reclame?

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 6:24

Meerdere mag ook.

Ik vind die van Belvilla strontirritant. De manier waarop ze het steeds zeggen '' het is BElVILLA'' blegh..............oprotten ermee!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie een irritante reclame? Empty Re: Wat vinden jullie een irritante reclame?

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 6:25

Postalgold...

Gast
Gast

Wat vinden jullie een irritante reclame? Empty Re: Wat vinden jullie een irritante reclame?

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 6:26

Belvilla en Tucks.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 6:29

Enviro en eigenlijk al die reclames die beweren dat je veel geld krijgt voor je ingeleverde product.
Geef je oude mobiel gewoon aan stichting aap die kunnen er wat mee. Ben er gister geweest en ze doen heel goed werk.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 6:30

Beauty Addict schreef:Postalgold...

+1

Gast
Gast

Bericht  Linnie1985 zo 13 feb 2011 - 6:31

Carglass
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Beachgirl zo 13 feb 2011 - 6:38

Corendon (dat irritante kinderstemmetje Vakansieeeeee)
Bakker Bart (BéBé)
Envirofone
Die vreselijk zoetsappige reclame van Biodermal ("om trouble te shooten".... als er gedoe is, dan pak ik m'n potje!)
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Linnie1985 zo 13 feb 2011 - 6:40

Mimpie schreef:Corendon (dat irritante kinderstemmetje Vakansieeeeee)
Bakker Bart (BéBé)
Envirofone
Die vreselijk zoetsappige reclame van Biodermal ("om trouble te shooten".... als er gedoe is, dan pak ik m'n potje!)

Jaaa ik erger me ook dood aan dat kinderstemmetje: Vakantie we gaan op vakantie. Brrrrr
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 6:42

Corendon, alleen al om dat ''vakantiesiiiiiiiiiziehhhhh'' zou ik daar nooit boeken. Mijn man zegt dat het duits is, alsof een duits kind dat zegt dus omdat het op een duitse toon word gezegd.

Carglass, ik zeg dan altijd ''carglass repareert, carglass verneukt''. Maar meestal zap ik bij die %^& spot.

Gast
Gast

Bericht  Zwerver zo 13 feb 2011 - 6:44

Plus reclame vind ik ook behoorlijk irritant
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 6:51

wc-eend schreef:Plus reclame vind ik ook behoorlijk irritant

Die vind ik ook heel irritant ja!

Gast
Gast

Bericht  Pannetoet zo 13 feb 2011 - 6:52

Ja nou..ellendige reclame's altijd..ik vind die van Jumbo en 'Even Apeldoorn bellen' wel heel leuk :P

Welke is vreselijk vind zijn:
- Eigenlijk alle vakantie-reclame's .. zo over the top!
- Postalgold, Envirofone e.d
- Anti-rimpel cremé's promoten.. Neutral
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 6:55

Mediamarkt
Plus
Casglass

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 6:56

Oh ja plus en carglass ook inderdaad!
En die zie je dan ook echt serieus ELK reclame blok :S

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 6:59

Oh die van Belvilla is inderdaad vreselijk!

Verder reclames die gewoon niet kloppen zoals die van Croma. gaat ze een biefstuk bakken, is'ie taai. Ze heeft vervolgens nog nooit van Croma gehoord maar belt wel de Croma hulplijn?

En die van de vriendenloterij. 'Als pietje vroeger won....' Alsof je tig keer in je leven de loterij wint...

Gast
Gast

Bericht  Beachgirl zo 13 feb 2011 - 7:06

vruchtenhagel schreef:Oh die van Belvilla is inderdaad vreselijk!

Verder reclames die gewoon niet kloppen zoals die van Croma. gaat ze een biefstuk bakken, is'ie taai. Ze heeft vervolgens nog nooit van Croma gehoord maar belt wel de Croma hulplijn?

En die van de vriendenloterij. 'Als pietje vroeger won....' Alsof je tig keer in je leven de loterij wint...

Nog eentje die niet klopt: van een of ander schoonmaakmiddel en dan zeggen ze: "Krachtig tegen onhygienisch vuil!" Alsof er ook hygienisch vuil bestaat scratch

En er is een tandpasta reclame en dan zie je zo'n bord met 12 punten en dan staat er **merknaam** beschermt tegen de volgende punten: En dan staat er tussen: Frisse adem

Nou lekker... krijg je dus géén frisse adem van.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 8:14

Kennen jullie de PowNewsversie van de Belvilla-reclame?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 8:21

Op de radio vind ik de reclame van croma heel, heel dom bedacht. De vrouw belt de croma hulplijn (om een heel lullig iets) en de meneer aan de andere kant vraagt op gegeven moment of ze wel croma gebruikt en daar antwoord ze nee op. WAAROM BEL JE DAN DIE HULPLIJN?! confused

En die van carclass ook. Heel onlogisch - stelletje zet hun kachel omhoog om het binnen warm te hebben en dan komt er een barst. Stappen ze uit om de barst van buiten te bekijken - want ja, je ziet hem dan natuurlijk veeeeeel beter als wanneer je in je warme auto zit... :shock:

Gast
Gast

Bericht  Bliss zo 13 feb 2011 - 8:54

Die van de Plus vind ik echt VRESELIJK! Bah wat een domme dozen zeg, té irritant. En Belvilla is ook achterlijk ja!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Mida4you zo 13 feb 2011 - 8:55

Beauty Addict schreef:Postalgold...

Jaaaaa!!! Daar erger ik me ook dood aan. Vooral aan de stem van die vent BAH!!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Chocolate Cookie zo 13 feb 2011 - 9:16

Zero schreef:Op de radio vind ik de reclame van croma heel, heel dom bedacht. De vrouw belt de croma hulplijn (om een heel lullig iets) en de meneer aan de andere kant vraagt op gegeven moment of ze wel croma gebruikt en daar antwoord ze nee op. WAAROM BEL JE DAN DIE HULPLIJN?! confused

En die van carclass ook. Heel onlogisch - stelletje zet hun kachel omhoog om het binnen warm te hebben en dan komt er een barst. Stappen ze uit om de barst van buiten te bekijken - want ja, je ziet hem dan natuurlijk veeeeeel beter als wanneer je in je warme auto zit... :shock:

Sowieso is de verwarming nooit zo snel warm en wie zet m op 24 graden in de auto nerd
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809

Bericht  Beachgirl zo 13 feb 2011 - 9:26

Chocolate Cookie schreef:
Zero schreef:Op de radio vind ik de reclame van croma heel, heel dom bedacht. De vrouw belt de croma hulplijn (om een heel lullig iets) en de meneer aan de andere kant vraagt op gegeven moment of ze wel croma gebruikt en daar antwoord ze nee op. WAAROM BEL JE DAN DIE HULPLIJN?! confused

Sowieso is de verwarming nooit zo snel warm en wie zet m op 24 graden in de auto nerd

Terwijl ze ook nog met een dikke jas, muts en sjaal in de auto zitten haha!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Chocolate Cookie zo 13 feb 2011 - 9:36

Haha ja precies Mimpie!!
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 9:56

Mimpie schreef:Die vreselijk zoetsappige reclame van Biodermal ("om trouble te shooten".... als er gedoe is, dan pak ik m'n potje!)
Whaa van deze krijg ik ook de kriebels...vooral als ze zegt 'dan pak ik m'n potjeh'

Gast
Gast

Bericht  Baby Cake zo 13 feb 2011 - 10:01

die van carglass

Baby Cake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 24
Punten : 26
Registratiedatum : 02-02-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: