Mango
+22
Punk'd
Coco
Charles
Toet
Petteflet
Elliot
Rovine
Sugarfall
Bay
Green_Pepper
madam
Fortissimo
Liz
Kowalski
Linda
Shisha
Pien
Blond
Highway
Rush
eigenwijs
Ibbeltje
26 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Mango
Oh yoghurt is ook een idee!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
In de zomer maakte ik ijsjes van mango.
Mango pureren, beetje groene ijsthee en een lepeltje honing erin. En dan in ijsvormpjes invriezen, erg lekker!
Mango pureren, beetje groene ijsthee en een lepeltje honing erin. En dan in ijsvormpjes invriezen, erg lekker!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Ik maak er wel eens een maaltijdsalade van met tomaatjes, komkommer, paprika, rucola, gerookte kip, mango, geitenkaas met honing en pijnboompitjes.
Petteflet- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 638
Linda schreef:In de zomer maakte ik ijsjes van mango.
Dit klinkt echt hemels. Ik ga het in mijn onderschrift zetten denk ik, anders ben ik het alweer vergeten voor het zomer is.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik ontbijt vaak met magere kwark, blokjes mango er doorheen en walnoten.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Ik vind mango echt heerlijk in een salade met spinazie erbij. Of met rijst/couscous en kip. Maar daarvoor gebruik ik wel mango uit de vriezer van AH of ik moet op de markt ingeslagen hebben. Om zo te eten koop ik eetrijpe van de AH of laat mijn moeder eetrijpe van de Aldi meebrengen, dat scheelt ook nog aardig wat geloof ik.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Toet schreef:Linda schreef:In de zomer maakte ik ijsjes van mango.
Dit klinkt echt hemels. Ik ga het in mijn onderschrift zetten denk ik, anders ben ik het alweer vergeten voor het zomer is.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Een Indiaase kokoscurry met mango.. Jummie!!
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Linda schreef:Ik eet het gewoon zo. Ik vind mango heerlijk! Dochter eet ook met gemak een hele in haar eentje op. Maar je moet wel een goed rijpe hebben. Ik heb wel eens mango's van de markt die echt vies waren, die waren niet rijp en dat werden ze ook niet meer.
+1! Mijn dochter van 7 maanden vindt ze ook heerlijk! Ik maak er ook wel eens een sapje van met banaan en sinaasappelsap in de blender. Mjum!
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Hoe schil je een mango eigenlijk makkelijk?
Ik had er 2 meegenomen van de AH, maar vond het een crime om hem netjes van schil en pit te ontdoen. M'n collega's lachten me vanmiddag uit toen ik er een aan het slachten was.
Ik had er 2 meegenomen van de AH, maar vond het een crime om hem netjes van schil en pit te ontdoen. M'n collega's lachten me vanmiddag uit toen ik er een aan het slachten was.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10
Indigo schreef:Een Indiaase kokoscurry met mango.. Jummie!!
Heb je het recept voor mij? Klinkt heerlijk!
Tamagotchi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 256
Registratiedatum : 01-01-13
Zijn er serieus mensen die nog nooit mango hebben gehad? I love it! Maakt niet uit wat je er mee doet, als ik het maar kan eten
Is ook heel leuk om met mijn nichtje van 2 te eten, glibbert zo lekker overal heen
Is ook heel leuk om met mijn nichtje van 2 te eten, glibbert zo lekker overal heen
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: