Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mango online shop

Ga naar beneden

Mango online shop Empty Mango online shop

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 5:20

Wie heeft er al eens iets besteld en werkt het fijn? Ik ben op zoek naar een colbertje van glanzend stof (zwart) die ik even niet kon betalen toen hij in de winkel hing, en nu zijn ze uitverkocht Sad
Helaas zie ik ze op de site ook niet meer staan.
Dus mocht er iemand nog bi Mango komen en een jasje voor me mee wil nemen in maat 34-36 dan zou dat helemaal fijn zijn!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mango online shop Empty Re: Mango online shop

Bericht  Blond di 8 feb 2011 - 7:57

Ik heb daar ooit een jurkje besteld. Verzendkosten waren wel hoog, maar de service was prima.

En, ik heb toen met die aankoop een bon van 1000 euro gewonnen om bij de Mango uit te geven.

Ik kon denk ik voorlopig niet meer in de Mango, maar als ik er ben wil ik wel voor je kijken! Hoeveel kost hij?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mango online shop Empty Re: Mango online shop

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 8:08

_Chance schreef:Ik heb daar ooit een jurkje besteld. Verzendkosten waren wel hoog, maar de service was prima.

En, ik heb toen met die aankoop een bon van 1000 euro gewonnen om bij de Mango uit te geven.

Ik kon denk ik voorlopig niet meer in de Mango, maar als ik er ben wil ik wel voor je kijken! Hoeveel kost hij?
Dat zou echt fijn zijn! Hij kost geloof ik 79,90. Het is een colbertje van Mango Suit, beetje glanzend stof en met een beetje pofmouwtjes (maar dat zie je pas als je hem aantrekt). Hij was van de kerstcollectie, dus vrees dat ze er niet meer zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mango online shop Empty Re: Mango online shop

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum