Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als we aan jouw partner vragen..

+26
Sam
Fortissimo
xxjojootjexx
Sanne
Caresses
Prosecco
Paper Crown
Marsy28
Mamsie
Parisienne
Green_Pepper
Lot
Slakje
Arwyn
Sea of Trees
Taeda
GreenGrass
Pinkel
Hoochie
Luce
Ilovethe90s
Coco
Tania
Rush
Linda
Toet
30 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Als we aan jouw partner vragen.. - Pagina 2 Empty Re: Als we aan jouw partner vragen..

Bericht  Slakje di 22 jan 2013 - 10:07

Nee, hij wilt graag meer.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Als we aan jouw partner vragen.. - Pagina 2 Empty Re: Als we aan jouw partner vragen..

Bericht  Lot di 22 jan 2013 - 10:35

Nope, maar ik zal ook niet beweren dat hij er tevreden over is.
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Bericht  Green_Pepper di 22 jan 2013 - 10:38

Mijn vriend is bijna altijd tevreden. Soms als ik in een hele drukke periode zit qua studie heb ik niet zoveel zin en dan doen we het minder dan 1x per dag. Klinkt heel veel, maar we zien elkaar maximaal 4x per week.
Gemiddeld genomen is hij zeer tevreden smile (en ik ook!)
Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Gast di 22 jan 2013 - 10:42

Ja, ik denk het wel. Al zou hij het ook niet erg vinden als het vaker is.

Gast
Gast

Bericht  Parisienne di 22 jan 2013 - 11:00

Linda schreef:Mijn man heeft er inderdaad wel veel moeite mee dat ons seksleven momenteel bagger is.
+1
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Lot di 22 jan 2013 - 11:01

Pritt schreef:
Ilovethe90s schreef:
Luce schreef:
Ilovethe90s schreef:We zijn niet voor niks getrouwd dus ik neem aan dat hij wel tevreden is Very Happy.

Wat heeft dat met elkaar te maken?

Als ik niet tevreden was zou ik niet met iemand trouwen denk ik.

Maar dat is toch geen garantie voor een eeuwig goed seksleven?

Misschien zijn ze wel net getrouwd, dan kan ze er wel vanuit gaan dat hij nu tevreden is Wink . Vanuit haar gedachtengang dan.
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Bericht  Mamsie di 22 jan 2013 - 11:38

Ja hoor hij zou het zelfde antwoord geven.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Marsy28 di 22 jan 2013 - 14:00

Mijn vriend zou zelfs nog enthousiaster zijn haha.. Hij gaf vorige week aan dat hij echt 'the luckiest man on earth is' voor een meisje die zo vaak wilde, zelfs na best lang bij elkaar zijn. Vond ik wel leuk om te horen Laughing
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Paper Crown di 22 jan 2013 - 18:51

Wij zijn weer helemaal back in business! Mijn man is vrijdag jarig en we gaan een nachtje weg.. Zonder ons aapje en mijn man is al helemaal blij..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Prosecco di 22 jan 2013 - 19:04

Mijn vriend zou vaker willen, dus die zou zeggen dat hij niet helemaal tevreden is. Maar goed, voor mij hoeft het niet zo vaak dus volgen we de middenweg. En ondanks dat het niet is wat hij wil begrijpt hij het wel.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Caresses di 22 jan 2013 - 19:19

Ja.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Sanne di 22 jan 2013 - 19:23

Jawel, over het algemeen wel. Af en toe merk ik wel dat hij wel wat vaker wil, maar dat wil ik zelf ook, maar het komt er zo weinig van soms met zo'n slechte slaapster van een dochter. Dan halen we de schade weer in als ze wel goed slaapt.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Sea of Trees di 22 jan 2013 - 19:37

Paper Crown schreef:Wij zijn weer helemaal back in business! Mijn man is vrijdag jarig en we gaan een nachtje weg.. Zonder ons aapje en mijn man is al helemaal blij..
Vind je het niet moeilijk om nu al een nachtje weg te gaan zonder J.?
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  xxjojootjexx di 22 jan 2013 - 19:50

Mijn man is niet tevreden met de situatie. Wel met de frequentie. Hij baalt alleen wel dat ik meer wil, wat hij mij niet geven kan. Hij zou net als mij willen dat we meer op een lijn komen.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Paper Crown di 22 jan 2013 - 20:03

Sea of Trees schreef:
Paper Crown schreef:Wij zijn weer helemaal back in business! Mijn man is vrijdag jarig en we gaan een nachtje weg.. Zonder ons aapje en mijn man is al helemaal blij..
Vind je het niet moeilijk om nu al een nachtje weg te gaan zonder J.?

Nee.Hij heeft al een keer bij mijn ouders geslapen! Ik dacht dat ik er meer moeite mee zou hebben maar afgelopen vrijdag zat ik er zo giga doorheen. Had vanaf zijn geboorte alles bij elkaar 14 uur geslapen in totaal. We vonden maar niet de juiste aanpak met voedingen. Ik moest huilen toen mijn man samen met hem naar mijn moeder ging maar dat nachtje rust was broodnodig. Ik zit ook met de ellendigheid van een keizersnee.. Staat herstel van 6 weken minimaal voor. Maar hij is in zulke goede handen bij mijn moeder dat ik het niet moeilijk vind.

Wij hebben altijd gezegd we worden geen ouders die niets ondernemen omdat er een kind is. 3 weken op vakantie zonder mijn smurf zou mijn mamahart niet aankunnen maar een nachtje wel hoor.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Sea of Trees di 22 jan 2013 - 20:21

Goed om te horen PaperCrown smile fijn dat je je er gewoon goed bij voelt! Ik zeg dit omdat, toen mijn zoon 2 weken oud was, ik er niet aan moest dénken om hem weg te brengen naar iemand anders....maar ik kan me wel voorstellen dat je dit doet als je er echt even helemaal doorheen zit.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Fortissimo wo 23 jan 2013 - 1:55

Ik denk niet dat hij heel tevreden is(hij zou wel meer willen), maar wel tevreden over de kwaliteit er van Als we aan jouw partner vragen.. - Pagina 2 561177
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Sam wo 23 jan 2013 - 6:20

Hij zou zeggen dat hij meer seks wil.
Als we eens 3 dagen achter elkaar geen seks hebben vraagt hij al voor de 'grap': 'Denk je dat we ooit weer seks gaan hebben?' Rolling Eyes
Arm manneke.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Parel wo 23 jan 2013 - 7:26

Hij is absoluut tevreden met de sex die we hebben, ook de hoeveelheid, hij denkt er hetzelfde over. Er valt ook geen peil op te trekken, de ene week is het 5x en de andere week 0.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Gast wo 23 jan 2013 - 20:19

Ik denk dat hij wel vaker zou willen.

Gast
Gast

Bericht  litllejoy wo 23 jan 2013 - 20:40

Parisienne schreef:
Linda schreef:Mijn man Mijn vriend heeft er inderdaad wel veel moeite mee dat ons seksleven momenteel bagger is.
+1

+1
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Bericht  Feline wo 23 jan 2013 - 20:58

N.a.v. dit topic heb ik het gister gewoon gevraagd en hij zei bijna verontwaardigd dat hij zulke dingen direct zou zeggen. Zou het overigens ook echt rot vinden als hij zulke dingen voor zich houdt.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  ekiaam87 vr 25 jan 2013 - 4:40

Nee, maar dat ligt eraan dat ik wat meer initiatief moet tonen, maar ik heb wat meer opwarmtijd nodig, dus meestal begint hij Wink (ik ben het wel met hem eens trouwens smile)
De frequentie is hij wel tevreden mee volgens mij smile en zo niet, dan zorgt hij er wel voor dat die frequentie weer omhoog gaat Very Happy
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: