Als we aan jouw partner vragen..
+26
Sam
Fortissimo
xxjojootjexx
Sanne
Caresses
Prosecco
Paper Crown
Marsy28
Mamsie
Parisienne
Green_Pepper
Lot
Slakje
Arwyn
Sea of Trees
Taeda
GreenGrass
Pinkel
Hoochie
Luce
Ilovethe90s
Coco
Tania
Rush
Linda
Toet
30 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Als we aan jouw partner vragen..
Nee, hij wilt graag meer.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Nope, maar ik zal ook niet beweren dat hij er tevreden over is.
Lot- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12
Mijn vriend is bijna altijd tevreden. Soms als ik in een hele drukke periode zit qua studie heb ik niet zoveel zin en dan doen we het minder dan 1x per dag. Klinkt heel veel, maar we zien elkaar maximaal 4x per week.
Gemiddeld genomen is hij zeer tevreden (en ik ook!)
Gemiddeld genomen is hij zeer tevreden (en ik ook!)
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
Ja, ik denk het wel. Al zou hij het ook niet erg vinden als het vaker is.
Gast- Gast
+1Linda schreef:Mijn man heeft er inderdaad wel veel moeite mee dat ons seksleven momenteel bagger is.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Pritt schreef:Ilovethe90s schreef:Luce schreef:Ilovethe90s schreef:We zijn niet voor niks getrouwd dus ik neem aan dat hij wel tevreden is .
Wat heeft dat met elkaar te maken?
Als ik niet tevreden was zou ik niet met iemand trouwen denk ik.
Maar dat is toch geen garantie voor een eeuwig goed seksleven?
Misschien zijn ze wel net getrouwd, dan kan ze er wel vanuit gaan dat hij nu tevreden is . Vanuit haar gedachtengang dan.
Lot- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12
Ja hoor hij zou het zelfde antwoord geven.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn vriend zou zelfs nog enthousiaster zijn haha.. Hij gaf vorige week aan dat hij echt 'the luckiest man on earth is' voor een meisje die zo vaak wilde, zelfs na best lang bij elkaar zijn. Vond ik wel leuk om te horen
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Wij zijn weer helemaal back in business! Mijn man is vrijdag jarig en we gaan een nachtje weg.. Zonder ons aapje en mijn man is al helemaal blij..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Mijn vriend zou vaker willen, dus die zou zeggen dat hij niet helemaal tevreden is. Maar goed, voor mij hoeft het niet zo vaak dus volgen we de middenweg. En ondanks dat het niet is wat hij wil begrijpt hij het wel.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Jawel, over het algemeen wel. Af en toe merk ik wel dat hij wel wat vaker wil, maar dat wil ik zelf ook, maar het komt er zo weinig van soms met zo'n slechte slaapster van een dochter. Dan halen we de schade weer in als ze wel goed slaapt.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Vind je het niet moeilijk om nu al een nachtje weg te gaan zonder J.?Paper Crown schreef:Wij zijn weer helemaal back in business! Mijn man is vrijdag jarig en we gaan een nachtje weg.. Zonder ons aapje en mijn man is al helemaal blij..
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Mijn man is niet tevreden met de situatie. Wel met de frequentie. Hij baalt alleen wel dat ik meer wil, wat hij mij niet geven kan. Hij zou net als mij willen dat we meer op een lijn komen.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Sea of Trees schreef:Vind je het niet moeilijk om nu al een nachtje weg te gaan zonder J.?Paper Crown schreef:Wij zijn weer helemaal back in business! Mijn man is vrijdag jarig en we gaan een nachtje weg.. Zonder ons aapje en mijn man is al helemaal blij..
Nee.Hij heeft al een keer bij mijn ouders geslapen! Ik dacht dat ik er meer moeite mee zou hebben maar afgelopen vrijdag zat ik er zo giga doorheen. Had vanaf zijn geboorte alles bij elkaar 14 uur geslapen in totaal. We vonden maar niet de juiste aanpak met voedingen. Ik moest huilen toen mijn man samen met hem naar mijn moeder ging maar dat nachtje rust was broodnodig. Ik zit ook met de ellendigheid van een keizersnee.. Staat herstel van 6 weken minimaal voor. Maar hij is in zulke goede handen bij mijn moeder dat ik het niet moeilijk vind.
Wij hebben altijd gezegd we worden geen ouders die niets ondernemen omdat er een kind is. 3 weken op vakantie zonder mijn smurf zou mijn mamahart niet aankunnen maar een nachtje wel hoor.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Goed om te horen PaperCrown fijn dat je je er gewoon goed bij voelt! Ik zeg dit omdat, toen mijn zoon 2 weken oud was, ik er niet aan moest dénken om hem weg te brengen naar iemand anders....maar ik kan me wel voorstellen dat je dit doet als je er echt even helemaal doorheen zit.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Ik denk niet dat hij heel tevreden is(hij zou wel meer willen), maar wel tevreden over de kwaliteit er van
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Hij zou zeggen dat hij meer seks wil.
Als we eens 3 dagen achter elkaar geen seks hebben vraagt hij al voor de 'grap': 'Denk je dat we ooit weer seks gaan hebben?'
Arm manneke.
Als we eens 3 dagen achter elkaar geen seks hebben vraagt hij al voor de 'grap': 'Denk je dat we ooit weer seks gaan hebben?'
Arm manneke.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Hij is absoluut tevreden met de sex die we hebben, ook de hoeveelheid, hij denkt er hetzelfde over. Er valt ook geen peil op te trekken, de ene week is het 5x en de andere week 0.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Parisienne schreef:+1Linda schreef:Mijn manMijn vriend heeft er inderdaad wel veel moeite mee dat ons seksleven momenteel bagger is.
+1
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
N.a.v. dit topic heb ik het gister gewoon gevraagd en hij zei bijna verontwaardigd dat hij zulke dingen direct zou zeggen. Zou het overigens ook echt rot vinden als hij zulke dingen voor zich houdt.
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Nee, maar dat ligt eraan dat ik wat meer initiatief moet tonen, maar ik heb wat meer opwarmtijd nodig, dus meestal begint hij (ik ben het wel met hem eens trouwens )
De frequentie is hij wel tevreden mee volgens mij en zo niet, dan zorgt hij er wel voor dat die frequentie weer omhoog gaat
De frequentie is hij wel tevreden mee volgens mij en zo niet, dan zorgt hij er wel voor dat die frequentie weer omhoog gaat
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Is jouw partner jouw type?
» Wat vind je heel irritant aan jouw partner?
» Hoe vrolijkt jouw partner jou op?
» nav...wat is de rol van jouw vriend/man/partner...
» N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner?
» Wat vind je heel irritant aan jouw partner?
» Hoe vrolijkt jouw partner jou op?
» nav...wat is de rol van jouw vriend/man/partner...
» N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: