Hoe bbcreamgezicht schoonmaken?
+15
Antibes
Zora
ThinkPink
Ilovethe90s
Parel
Arwyn
Beachgirl
Pandora
SuzieQ
SoGood
Muus
Blond
Stranger
Rush
Charles
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hoe bbcreamgezicht schoonmaken?
Ik heb een BB cream probleem. Heb er gister zelfs ruzie met mijn man over gehad .
Probleem 1: bb cream aanbrengen. Daarna zit het ook op je handen. Hoe maak je die handen schoon? Ik deed het in de handdoek, die er vervolgens uitziet alsof je er een natte tekkel die uit het bos komt mee hebt afgedroogd. Papieren doekjes vind ik nogal verkwisting aangezien ik dit elke dag doe.
Probleem 2: bb cream eraf poetsen. Er blijft altijd iets achter door de consistentie. Wéér die handdoek vuil.
Hoe doe jij dit?
Probleem 1: bb cream aanbrengen. Daarna zit het ook op je handen. Hoe maak je die handen schoon? Ik deed het in de handdoek, die er vervolgens uitziet alsof je er een natte tekkel die uit het bos komt mee hebt afgedroogd. Papieren doekjes vind ik nogal verkwisting aangezien ik dit elke dag doe.
Probleem 2: bb cream eraf poetsen. Er blijft altijd iets achter door de consistentie. Wéér die handdoek vuil.
Hoe doe jij dit?
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Re: Hoe bbcreamgezicht schoonmaken?
Haha! Ik ken het probleem. Ik was mijn handen goed en dan veeg ik ze af aan een oranje handdoekje dat ik daarvoor gebruik hahaha. En ik was mijn gezicht 's avonds met facewash en heb dan eigenlijk gewoon een prima schoon gezicht. Mijn mascara is wel hardnekkig en daarom doe ik mijn gezicht nog even met een reinigingsmelk en tonic met watjes, nachtcreme op en klaar!
Gast- Gast
Ik maak m`n handen schoon met gezichtsreiniging doekjes. Ik haal 3 pakken van die goedkope doekjes voor een paar euro bij de OP=OP.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik gebruik voor het schoonmaken van m'n handen ook een handdoekje dat ik speciaal daarvoor heb liggen.
Voor je gezicht bestaan speciale bbcreamreinigers.
Voor je gezicht bestaan speciale bbcreamreinigers.
Stranger- Fluisteraar
- Aantal berichten : 294
Punten : 296
Registratiedatum : 13-01-13
Gewoon je handen schoonmaken met water en handzeep?
En je gezicht aan het einde van de avond: http://www.bbcreamshop.eu/product/111/skin79_bb_cleanser#.UP5jovK2CJ0
En je gezicht aan het einde van de avond: http://www.bbcreamshop.eu/product/111/skin79_bb_cleanser#.UP5jovK2CJ0
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik breng het product meestal aan met een kwast, juist omdat ik mijn handen slecht schoon krijg. Zeep werkt niet goed genoeg, als ik het wel met mijn handen doe dan gebruik ik oogmake-up reinigingsolie! Is die ook nog ergens goed voor.
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Neeee, dat moet je niet met je vingers doen! Ik heb een super fijne foundationkwast. (Van Vichy, misschien verkopen ze hem nog bij de apotheek) Je brengt daarmee je BB-goedje netter aan en je hebt veel minder nodig en het is minder plakkerig.
Niet ruzie maken met je man, die zal vast ook weleens een zooi maken van de handdoek! Mijn 'man' presteerde het om zijn baard te trimmen boven mijn pas gewassen beddengoed. Oke, ik lieg, hij had het zelf gewassen maar het gaat om het punt.
Niet ruzie maken met je man, die zal vast ook weleens een zooi maken van de handdoek! Mijn 'man' presteerde het om zijn baard te trimmen boven mijn pas gewassen beddengoed. Oke, ik lieg, hij had het zelf gewassen maar het gaat om het punt.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik vind het gemak van bb juist dat je het even snel met je handen kan opsmeren als je bij wijze van nog slaperig op het toilet zit of binnen drie minuten semi– toonbaar moet zijn. Geen kwasten dan voor mij!
Gast- Gast
Reva schreef:Scrubhandzeep
Ja die gebruik ik ook altijd! Ik heb hem nu van Kruidvat eigen merk. Werkt perfect. Als je dan je handen afspoelt is het water helemaal oranjeroze. Opsmeren doe ik het liefst met mijn vingers (alleen dan met foundation, ik heb geen BB cream). Eraf halen met een doekje van bv Demakeup.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Vaak was ik na het aanbrengen mijn handen met water en zeep of ik veeg ze snel af aan een donkere handoek. Ik douche eigenlijk iedere avond dus dan was ik onder het douchen mijn make-up er af met een gezichtsreiniger.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Wat gebruiken jullie dan wel niet voor hardnekkige BB creams??
Ik was gewoon mn handen met water en zeep, en 's avonds met een reinigingsdoekje over mijn gezicht, of onder de douche en dan nog een watje met make up remover voor de panda ogen.
Ik was gewoon mn handen met water en zeep, en 's avonds met een reinigingsdoekje over mijn gezicht, of onder de douche en dan nog een watje met make up remover voor de panda ogen.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
BB met een kwast??? Dat kán toch helemaal niet?
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Ik was mijn handen erna gewoon, heb dan echt geen vlekken in m'n handdoek.
's Avonds haal ik het eraf met tonic. Ik ben te lui voor milk, haha.
's Avonds haal ik het eraf met tonic. Ik ben te lui voor milk, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben Zwitsal KWAAK! zeep, daar krijgt mijn vriend zelfs zijn Murrays mee van zijn handen af.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Charles schreef:BB met een kwast??? Dat kán toch helemaal niet?
Doe het zelf niet maar lijkt me een prima oplossing. Vloeibare foundation kun je ook met een kwast aanbrengen.
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
De BB cream was ik van mijn handen af met handzeep. En ik reinig mijn gezicht met gezichtsreinigingsdoekjes.
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Rood schreef:Wtf is bb-cream?
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Wat klinkt dat als rotzooi dan om op je gezicht te smeren eigenlijk...
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:Wat klinkt dat als rotzooi dan om op je gezicht te smeren eigenlijk...
Haha ja dat is het ook, maar het is toch ook heel fijn
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Charles schreef:BB met een kwast??? Dat kán toch helemaal niet?
Jawel Charles, dat heb ik zelfs geleerd op een beautyblog (dus dan weet je het wel he!). Zij zegt dat het net als verven is, als je de creme aanbrengt met je handen is het nooit heel mooi gelijk verdeeld over je gezicht. Als je met een kwast werkt kun je het heel gelijk matig aanbrengen (als in verven).
Lot- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12
Ik smeer het met 2 vingers, dus ik heb sowieso niet mijn hele hand eronder zitten. Ik spoel mijn vingers af met warm water of ik haal er een watje met tonic over en schoon.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
O en afhalen; eerst een watje met tonic over je gezicht halen. Daarmee veeg je al veel weg. Dan blijft er na een plens water niet meer zoveel op je handdoek achter.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Schoonmaken
» Schoonmaken
» koelkast schoonmaken....
» Schoonmaken in huis
» gasfornuis (rvs) schoonmaken
» Schoonmaken