Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Philosophy Microdelivery peel

3 plaatsers

Ga naar beneden

Philosophy Microdelivery peel Empty Philosophy Microdelivery peel

Bericht  SuzieQ ma 21 jan 2013 - 6:10

Ik heb het van het weekend gekocht en ben er nu al blij mee. Wat een fijn spul zeg, mijn huid voelde meteen al een heel stuk zachter aan en ik heb nu, 2 dagen later, nog steeds geen rare reacties (rode huid, pukkels, enz). Nu wil ik nog graag de Hope in a Jar creme hebben, ik heb een testertje dus ga het eerst even proberen. Ik ben nu een paar dagen een creme van Sisley aan het testen, die is echt heerlijk (zie nu al kleinere porien en mijn huid voelt zachter en de ontstekingen lijken minder en doen geen pijn). Alleen die creme is echt veel te duur (Complexe aux resines tropicales heet het, en een tubetje kost 93 euro Sad)

Wat zijn jullie ervaringen met de microdelivery op langere termijn?

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Philosophy Microdelivery peel Empty Re: Philosophy Microdelivery peel

Bericht  madam wo 23 jan 2013 - 2:59

SuzieQ schreef:Ik heb het van het weekend gekocht en ben er nu al blij mee. Wat een fijn spul zeg, mijn huid voelde meteen al een heel stuk zachter aan en ik heb nu, 2 dagen later, nog steeds geen rare reacties (rode huid, pukkels, enz). Nu wil ik nog graag de Hope in a Jar creme hebben, ik heb een testertje dus ga het eerst even proberen. Ik ben nu een paar dagen een creme van Sisley aan het testen, die is echt heerlijk (zie nu al kleinere porien en mijn huid voelt zachter en de ontstekingen lijken minder en doen geen pijn). Alleen die creme is echt veel te duur (Complexe aux resines tropicales heet het, en een tubetje kost 93 euro Sad)

Wat zijn jullie ervaringen met de microdelivery op langere termijn?

Ik heb er ook het een en ander over gelezen op beautyblogs, maar twijfel nog steeds om het te kopen ivm de prijs.
Dat is het enige wat mij weerhoudt, want ik lees er alleen maar goede dingen over.
madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Bericht  Eve wo 23 jan 2013 - 9:17

Ik gebruik de exfoliating facewash van Philosophy. Veel goedkoper en kan dagelujks gebruikt worden. Ik ben er erg tevreden over. Als dagcreme gebruik ik de keep the peace. Mn huid is een stuk rustiger sinds ik dit merk gebruik.

Eve
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 37
Punten : 38
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven