Philosophy
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Philosophy
Heeft iemand wel eens iets van dit merk gebruikt? Ik lees er zoveel goede dingen over op allerlei beautyblogs. Ik gebruikte voorheen Clinique, dat deed na een paar jaar niks meer voor mijn huid. Nu gebruik ik La Roche Posay, maar ik heb het idee dat dit ook niet echt meer iets voor me doet. Dus ik wil wel weer eens gaan wisselen. Ik zit te denken aan Dermalogica, heb een proefsetje besteld en het is wel fijn, maar wel erg duur.
Dus ik zou van Philosophy de peeling wel eens willen proberen en een fijne creme ofzo. Iemand tips/ervaringen?
Dus ik zou van Philosophy de peeling wel eens willen proberen en een fijne creme ofzo. Iemand tips/ervaringen?
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Re: Philosophy
Ik lees er ook goede dingen over! Zou hope wel eens willen gebruiken, dat is een hydraterende crème. Heb er dus geen ervaring mee maar ben er wel benieuwd naar.
Gast- Gast
Ik heb "hope" voor een droge huid nu sinds een paar maanden en ik ben er erg tevreden over. Hij is nu bijna op en ik ga zeker een nieuwe halen. Daarnaast heb ik de purity made simple gezichtsreiniger. Op zich vind ik die ook wel fijn maar zeker nu in het najaar zorgt deze wel voor een wat trekkerig gevoel in mijn gezicht als ik dit gebruikt heb. Ik heb nu dus ook een olie gezichtsreinger van philosophy en die vind ik fijner voor mijn droge huid. De micro delivery peel heb ik veel goede verhalen over gehoord en deze staat nu op mijn wishlist!
Isabel_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 68
Punten : 70
Registratiedatum : 01-01-13
Ja ik wil ook Hope in a jar! En dan de olie vrije, zodat ik geen glimneus meer krijg.
Gast- Gast
Hope in à jar stinkt, maar werkt wel goed! Net als de primer, woei. Ik hou van Philosophy
Gast- Gast
Reva schreef:Hope in à jar stinkt, maar werkt wel goed! Net als de primer, woei. Ik hou van Philosophy
Ja dat hoorde ik ook dat het stinkt! Maar I don't care zolang je je haar niet meer kunt checken in mijn neus.
Gast- Gast
Ik wil ook het liefst de Microdelivery peel proberen. Bij Douglas verkopen ze het niet he? Daar heb ik nog een kadobon van namelijk.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: