Wie heeft er een lading positiviteit? ?
+6
Pompoen
Caroow
Annie24
Jezzie
Floor
joyce0606
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wie heeft er een lading positiviteit? ?
joyce0606 schreef:Blue flower schreef:Jemig, lijkt wel of ik mijn eigen verhaal lees... Alleen heb ik geen last van mijn nieren maar van mijn suiker, schildklier en een veel te laag ijzergehalte... En de grote jongenskamer van mijn zoon is net klaar dus nu pas aan de babykamer beginnen en ga bevallen met 36 weken... Stresss... Dus ik kom jou helpen en dan kom je daarna mij helpen goed? :p 2 kneusjes kunnen samen vast heel veel en woon in de buurt van Leiden
BF: laten we het andersom doen! jij bent verder hahahd loop je in het ziekenhuis voor de suiker en schildklier?
Ja, ik moet eens in de 2 weken naar het ziekenhuis, en nu blijk ik ook nog eens heel veel vruchtwater te hebben dus veel pijn en wordt nu weer gecontroleerd op infecties enzo... Maar goed wij gaan deze week beginnen met de vloer in de babykamer en de meubeltjes hebben we dus ik denk dat de kamer met een week of 3 wel klaar is hier, maar het huis is 1 grote bende en dat vind ik echt verschrikkelijk....
Ik zou als ik jou was toch van familie of vriendinnen hulp vragen want je raakt alleen maar verdrietig en gestrest ervan en dat is niet goed voor jou maar ook niet voor de baby, dus niet eigenwijs zijn en even de schaamte opzij zetten... hoe moeilijk dat ook is soms
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Even wat positiviteit: Wat vinden jullie wel leuk hier?
» Wie heeft dit ook..
» Wie heeft er zin...
» Wie heeft er...
» Wie heeft een wii?
» Wie heeft dit ook..
» Wie heeft er zin...
» Wie heeft er...
» Wie heeft een wii?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: