Wie heeft een wii?
+17
bolus26
ButterflyEffect
Ugly Betty
Flinder
love
Jeanette
Summerlovin
Zwerver
Rovine
Winegum
bonita87
Makamba
jacje
Inge
Chocolate Cookie
Lejow
ijsjemeisje
21 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wie heeft een wii?
Ik zit erover te denken om een wii te kopen.
Zijn er mensen met een wii?
Wat vind je ervan? Speel je er vaak mee?
Zijn er mensen met een wii?
Wat vind je ervan? Speel je er vaak mee?
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wie heeft een wii?
Ik heb een wii, een omgebouwde, wij downloaden en branden de spelletjes.
Ik vind het erg leuk, heb hem in april alweer 2 jaar. Hij heeft wel een poosje stil gestaan, maar vorige maand hebben we hem weer uit het stof gehaald en een zooi nieuwe spelletjes gedownload die we nu kunnen spelen.
Ik vind het erg leuk, heb hem in april alweer 2 jaar. Hij heeft wel een poosje stil gestaan, maar vorige maand hebben we hem weer uit het stof gehaald en een zooi nieuwe spelletjes gedownload die we nu kunnen spelen.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik heb er eentje. Maar hij staat al heeeeeeel lang voor de sier want ik vind die spelletjes echt te duur om te kopen..
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Chocolate Cookie schreef:Ik heb er eentje. Maar hij staat al heeeeeeel lang voor de sier want ik vind die spelletjes echt te duur om te kopen..
Daarom hebben wij m ook om laten bouwen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ook wij hebben een wii, maar speel er amper mee.
Neem mij elke keer voor om vaker te spelen
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik heb er ook 1 en ik speelde er bijna elke dag op. Nu heel weinig omdat ik niet verder kom met een spel. Maar ga wel weer beginnen. Zelf vind ik het erg leuk omdat je ook echte bewegingsspellen kan doen. Heb je meer variaties met de spellen.
jacje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 30
Punten : 35
Registratiedatum : 27-11-10
Inge schreef:Ook wij hebben een wii, maar speel er amper mee.
+1
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Wij hebben er ook zo'n beetje 2 jaar één. Zomers word ie wat minder gebruikt maar hij word nu regelmatig gebruikt. Ook deze is aangepast en ik geef mijn vader de naam van een spel door en hij brandt ze dan voor ons. Ook met verjaardagen word ie regelmatig gebruikt..
Ik speel er heel erg minimaal mee. Mario Party is favoriet, en ik speel zelf ook regelmatig monopoly ermee, omdat ik dat erg leuk vind maar geen maatje heb om het in echt te spelen
Wij hebben hem ook omgebouwd, maar ik weet eigenlijk weinig leuke spellen, dus ik doe altijd hetzelfde..
Wij hebben hem ook omgebouwd, maar ik weet eigenlijk weinig leuke spellen, dus ik doe altijd hetzelfde..
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Wij hebben er sinds een maand eentje. Die sportspelletjes zijn leuk om samen te doen, wij hebben sports en sports resort. Met name die laatste is erg leuk! Daar zitten ook meer spelletjes op dan sports. Zwaardvechten is de grote favoriet hier!
Vorige week ook mario kart gekocht. Ik houd helemaal niet van racespelletjes, maar dit is vrij intuïtief en erg blij. We hebben maar één stuurtje, dus nog niet met zijn tweetjes geprobeerd.
Sims op een onbewoond eiland heb ik ook gekocht, maar zit er nu vast in, dus vind het veel minder leuk ineens. Na 10x heen en weer rennen heb ik het wel een beetje gezien.
Hoorde wel dat je het beste de originele spellen kunt kopen omdat die het leukst zijn en het best reageren.
Ik vind het een leuke afwisseling voor de pc. En na een hele dag stijf achter mijn bureau gezeten te hebben is het ook best fijn de schouderspieren weer even los te gooien met een kwartiertje zwaardvechten. Ik speel er wel vaak op, maar meestal niet lang.
Vorige week ook mario kart gekocht. Ik houd helemaal niet van racespelletjes, maar dit is vrij intuïtief en erg blij. We hebben maar één stuurtje, dus nog niet met zijn tweetjes geprobeerd.
Sims op een onbewoond eiland heb ik ook gekocht, maar zit er nu vast in, dus vind het veel minder leuk ineens. Na 10x heen en weer rennen heb ik het wel een beetje gezien.
Hoorde wel dat je het beste de originele spellen kunt kopen omdat die het leukst zijn en het best reageren.
Ik vind het een leuke afwisseling voor de pc. En na een hele dag stijf achter mijn bureau gezeten te hebben is het ook best fijn de schouderspieren weer even los te gooien met een kwartiertje zwaardvechten. Ik speel er wel vaak op, maar meestal niet lang.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb er 1 gehad, 5x gebruikt, daarna een jaar in de kast gestaan en daarna verkocht..
Saaaaaai!
Saaaaaai!
Gast- Gast
Ik had een wii maar toen verkocht vanwege ruimte gebrek. Nu we ons eigen huisje hebben willen we allebei graag weer een Wii.
Ik houd dus regelmatig marktplaats in de gaten. Alleen vragen ze belachelijke hoge prijzen
Ik houd dus regelmatig marktplaats in de gaten. Alleen vragen ze belachelijke hoge prijzen
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb ook een wii maar speel er eigenlijk nauwelijks op. Binnekort toch maar weer eens gaan doen want heb er wel leuke spelletjes voor!
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Ik wil er ook een aanschaffen!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik heb er een gekregen van mijn vriend vorig jaar
Mijn vriend is nogal handig (IC-ter) en heeft hem omgebouwd voor ons, wij hebben er een harde schijf aan zitten en downloaden dus elke keer de nieuwste spelletjes!
Bij ons wordt hij dus echt veel gebruikt !
Ik zelf doe vaak lets dance, kun je dansen met je wii controle echt heel leuk!
We spelen ook vaak spelletjes samen nu is vooral donkey kong (de nieuwste) favoriet!
We hebben nu 48 spellen de op staan
Mijn vriend is nogal handig (IC-ter) en heeft hem omgebouwd voor ons, wij hebben er een harde schijf aan zitten en downloaden dus elke keer de nieuwste spelletjes!
Bij ons wordt hij dus echt veel gebruikt !
Ik zelf doe vaak lets dance, kun je dansen met je wii controle echt heel leuk!
We spelen ook vaak spelletjes samen nu is vooral donkey kong (de nieuwste) favoriet!
We hebben nu 48 spellen de op staan
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Ik heb mijn vriend een wii cadeau gedaan en ben er zelf ook erg blij mee :-)
We spelen er (zeker in de winter) bijna elke dag op en met verjaardagen of als we bezoek hebben is het ook altijd wel even grappig om te doen. Sports en resort zijn favoriet hier.
We spelen er (zeker in de winter) bijna elke dag op en met verjaardagen of als we bezoek hebben is het ook altijd wel even grappig om te doen. Sports en resort zijn favoriet hier.
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Ik heb er ook 1, een omgebouwde, maar na 10x gespeeld te hebben ligt hij in de kast...
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Ik had een Wii, zo graag als ik 'm per sé wilde, zo weinig heb ik ermee gespeeld. Uiteindelijk heb ik 'm verkocht en heb ik er een DS voor terug gekocht. Daar doe ik uiteindelijk veel meer mee
Edit: Overigens vind ik de Kinect leuker. Wii vind ik leuk voor de minigames en kleine handelingen enzo, maar de Kinect vind ik leuker omdat je daar echt je complete lichaam bij moet gebruiken, zónder controller of balanceboard of wat dan ook. Op die manier vind ik het veel leuker om complete spellen te spelen.
Edit: Overigens vind ik de Kinect leuker. Wii vind ik leuk voor de minigames en kleine handelingen enzo, maar de Kinect vind ik leuker omdat je daar echt je complete lichaam bij moet gebruiken, zónder controller of balanceboard of wat dan ook. Op die manier vind ik het veel leuker om complete spellen te spelen.
Gast- Gast
Ja ik heb er één! Zelf omgebouwd met mn vader Heb er veel mee gespeeld maar nu al een half jaar niet meer, het is echt een vakantie activiteit geworden Als ik bezoek heb en ik ben nog niet klaar met koken is het wel handig dat ik m heb, dan laat ik ze karten of mario party spelen
edit: is het iemand al gelukt om new mario bros draaiende te krijgen op een omgebouwde wii?
edit: is het iemand al gelukt om new mario bros draaiende te krijgen op een omgebouwde wii?
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
ButterflyEffect schreef: Als ik bezoek heb en ik ben nog niet klaar met koken is het wel handig dat ik m heb, dan laat ik ze karten of mario party spelen
Ik speel juist vaak als mijn vriend aan het koken is. Die begint vaak pas op het moment dat ik thuiskom. Heb ik even een kwartiertje om de spieren weer los te gooien.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Hmm gedeelde meningen dus.
Vroeger had ik een gameboy en super nintendo. Daar speelde ik dagelijks op.
Ik heb ook een ds daar speelde ik de eerste 1,5 jaar ook dagelijks op.
Is een wii alleen maar handelingen met bewegingen? Of ook gewoon 'normaal' gamen?
De wii is de komende do, vrij en zaterdag voor maar 175,- met 2 games bij de intertoys...ik twijfel
Is een wii alleen maar handelingen met bewegingen? Of ook gewoon 'normaal' gamen?
De wii is de komende do, vrij en zaterdag voor maar 175,- met 2 games bij de intertoys...ik twijfel
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
ik heb er een met de wii fit pluss en ga er echt vaak op! vind ht leuk en effectief!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Welke games? ja je kan ook 'normaal' gamenijsjemeisje schreef:Hmm gedeelde meningen dus.
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Mag ik asociaal vragen hoe jij hem hebt omgebouwd? En hoe je die spelletjes download + brand?ButterflyEffect schreef:Ja ik heb er één! Zelf omgebouwd met mn vader Heb er veel mee gespeeld maar nu al een half jaar niet meer, het is echt een vakantie activiteit geworden Als ik bezoek heb en ik ben nog niet klaar met koken is het wel handig dat ik m heb, dan laat ik ze karten of mario party spelen
Ik zit er ook over te denken om dat te gaan doen.. Heb al wel gegoogled, maar twijfel een beetje..
Iemand verder nog een tip voor een spelletje wat ik MOET hebben? Ben op mijn spelletjes uitgekeken, dus morgen naar de Bart Smit!
Roodtomaatje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 394
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: