Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heeft er een lading positiviteit? ?

+6
Pompoen
Caroow
Annie24
Jezzie
Floor
joyce0606
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wie heeft er een lading positiviteit? ? Empty Wie heeft er een lading positiviteit? ?

Bericht  joyce0606 zo 20 jan 2013 - 2:11

En wilt het deze kant opsturen!!

Mijn hormonen beginnen op te spelen haha! Eigenlijk nog niet zoveel last van gehad maar nu begin in zenuwachtig te worden!

Morgen heb ik weer gesprek in het ziekenhuis over hoe en wat betreft de bevalling omdat mijn nieren weer aan het protesteren zijn! 2 weken gelwden begon de pijn weer en dat werd bevestigd door de uitslag van een nierecho.

Kindje is aan de kleine kant....opzich maak ik mij daar geen zorgen over...het groeit en K was ook aan de kleine kant bij de 100 echo's die ik onderhand had gekregen en dat is nu ook een reus!

Het huis is werkelijk een puinzooi door het intern verhuizen van kamer! Ik probeer de zooi op te ruimen en uit te zoeken maar na 5 minuten heb ik alweer last en kan ik geen stap meer verzetten vanwege harde buiken...en het moet toch gebeuren...er staat dus 0, 0 klaar voor de baby en dat maakt mij zenuwachtig....doordeweeks komt het er niet van...ik werk 3 dagen en met K is het ook kansloos.....wat nou als deze baby ook eerder wordt gehaald....het gaat al zoo loeianel!!

Ik ben niet in paniek maar gewoon onrustig gevoel!

Einde klaagbericht
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een lading positiviteit? ? Empty Re: Wie heeft er een lading positiviteit? ?

Bericht  Floor zo 20 jan 2013 - 2:14

Kan er niet iemand komen helpen met opruimen/uitzoeken zodat je wat dingen klaar kunt maken voor de baby. Dan is het voor je gevoel misschien ook rustiger want je moet wel op je gezondheid letten.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Wie heeft er een lading positiviteit? ? Empty Re: Wie heeft er een lading positiviteit? ?

Bericht  Gast zo 20 jan 2013 - 2:16

Het is dat ik de komende twee weken loeidruk ben, maar ik woon natuurlijk wel in de buurt, dus had graag willen helpen!

Gast
Gast

Bericht  Jezzie zo 20 jan 2013 - 2:18

Wat vervelend dat je je zo voelt. hug
Idd, wat Floor ook zegt misschien kan iemand je helpen met uitzoeken en opruimen. Als je uitlegt hoe het zit zal diegene het vast wel begrijpen. Dan kan jij rustig blijven zitten. En als het klaar is voel je je waarschijnlijker ook weer wat rustiger.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  joyce0606 zo 20 jan 2013 - 2:26

Lief lennox! Tnx

Ik vind het alleen beetje gek om iemand te vragen om mijn zooi op te ruimen Embarassed
Maar ik zou het eigenlijk wel kunnen doen...maar wie haha meeste wonen ver weg of hebben het druk!

joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 20 jan 2013 - 2:33

Haha, als het nodig is PM je me maar. De komende twee weken wordt alleen wel lastig..

Gast
Gast

Bericht  Annie24 zo 20 jan 2013 - 2:35

Waar woon je dan?
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  joyce0606 zo 20 jan 2013 - 2:54

Bij Leiden in de buurt....ik moet ook wel zeggen dat ik mij schaam voor mijn zooi!!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Annie24 zo 20 jan 2013 - 3:12

Das niet om de hoek, sorry Sad Anders had ik best willen komen helpen.

Kan je geen familie vragen? Al komen er maar een paar 2 uurtjes helpen ofzo. Het hoeft niet lang te zijn, maar 4 mensen die 2 uurtjes komen, maakt alweer 8 uurtjes smile

Mocht je Ă©cht niemand kunnen vinden kan ik altijd Y. nog opsturen via de TNT. Die heeft een hekel aan troep, dus dan kan jij op een stoeltje gaan zitten en hem opdracht geven Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Caroow zo 20 jan 2013 - 3:21

L.eiden is echt te ver om even te helpen, anders was ik zo langs gekomen!

Je werkt 3 dagen? Mag je niet iets later beginnen of iets eerder naar huis zodat je thuis ook nog energie hebt? Heb je op het werk geen last? Er is een regel dat je 1/8 deel van je werktijd pauze mag nemen (doorbetaald) ivm je zwangerschap, misschien dat je (er vanuit gaande dat je acht uur werkt op een dag) een uur eerder doorbetaald naar huis mag?

En je vriend/man? Ik neem aan dat je niet alles alleen hoeft te doen.. Kan die niet een snipperdag opnemen op een dag dat er niemand thuis is en dan 8 uur lang alles opruimen?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Pompoen zo 20 jan 2013 - 3:25

Ik stuur je wel een stukje van mijn baby, die is groot en ik heb ook genoeg buik!

Verder herken ik je schaamte, maar soms is de opluchting gewoon groter. Ik heb dat recent zelf ondervonden want heb veel hulp gehad, vond het vreselijk dat anderen dat decen, maar wat een ádemruimte je dan ineens hebt! Wauw! Ik worstel er nog steeds mee hoor, maar ik zou het je toch aanraden hulp aan te nemen én te vragen!

Verder balen dat je nieren weer opspelen zeg!!!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Gast zo 20 jan 2013 - 3:34

Ik ken je dan wel niet maar woon ook in de buurt van Leiden.. Wellicht kan ik je ergens mee helpen mocht je dat willen.
Je mag me altijd PMèn..

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 zo 20 jan 2013 - 3:41

Jullie zijn lief!!

Thnx meiden!

Manlief werkt 40 uur en vindt het geloof ik niet zo belangrijk!

Ik werk sinds 2 weken weer dus om nu al te vragen om eerder weg te gaan en ik maar een cotract tot mijn verlof ik moet mij bewijzen dat ik daarna terug mag komen..dus eigenlijk ben ik over 2 maanden weer werkloos!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  sanne-84 zo 20 jan 2013 - 3:49

Maar lukt t wel om te werken? Is (gedeeltelijk) ziektewet iets? Natuurlijk niet leuk, maar wat moet dat moet
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Blue flower zo 20 jan 2013 - 5:51

Jemig, lijkt wel of ik mijn eigen verhaal lees... Alleen heb ik geen last van mijn nieren maar van mijn suiker, schildklier en een veel te laag ijzergehalte... En de grote jongenskamer van mijn zoon is net klaar dus nu pas aan de babykamer beginnen en ga bevallen met 36 weken... Stresss... Dus ik kom jou helpen en dan kom je daarna mij helpen goed? :p 2 kneusjes kunnen samen vast heel veel en woon in de buurt van Leiden
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354

Bericht  Gast zo 20 jan 2013 - 6:29

Ik ben nu wel stiekem heel benieuwd waar Blue Flower en ProudMommy wonen Laughing

Gast
Gast

Bericht  Supertalentje zo 20 jan 2013 - 7:12

Veel positiviteit komen jouw kant op! Echt vervelend van je nieren zeg!
Jammer dat man het niet belangrijk vindt, hij kan jou toch ook niet zo laten ploeteren in je eentje? Gewoon aan zn oren trekken, gooi het maar op je hormonen smile
En als je realistisch kijkt, is het dan echt, echt nodig? Heb je een ledikantje voor baby staan? En eerste kleertjes? En de rest mooi in dozen in een hoek stapelen? Kan me voorstellen dat je 'makkelijker' bent met een tweede, niet alles hoeft net zoals bij de eerste spik en span klaar te staan Wink

Succes met de laatste loodjes!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  joyce0606 zo 20 jan 2013 - 7:21

Blue flower schreef:Jemig, lijkt wel of ik mijn eigen verhaal lees... Alleen heb ik geen last van mijn nieren maar van mijn suiker, schildklier en een veel te laag ijzergehalte... En de grote jongenskamer van mijn zoon is net klaar dus nu pas aan de babykamer beginnen en ga bevallen met 36 weken... Stresss... Dus ik kom jou helpen en dan kom je daarna mij helpen goed? :p 2 kneusjes kunnen samen vast heel veel en woon in de buurt van Leiden

BF: laten we het andersom doen! jij bent verder hahahd Wie heeft er een lading positiviteit? ? 561177 loop je in het ziekenhuis voor de suiker en schildklier ?

supertalentje: er staat nog helemaal niets klaar voor de baby, niet eens een bedje, we hebben niet eens een matrasje waar de baby op kan slapen! maar goed als het nu snel wordt geboren dan heeft dat het voorlopig ook nog niet nodig! verder ook nog geen kleertjes...niets...alleen K zijn kamer is nou ja laat ik het zo zeggen, hij kan er slapen!

Ons bed is als je hink stap sprong doet bereikbaar.

mocht de baby snel geboren worden zou het het moeten doen met maat 80 smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  hellowkitty zo 20 jan 2013 - 7:29

Ons huis is momenteel ook 1 grote chaos dus slapen we een nachtje of meer bij opa en oma even rust en als man vrij is weer verder met verbouwen en opruimen.
Als alles bij mij weer op orde is wil ik best wel een keertje komen helpen zal niet op korte termijn zijn.
hellowkitty
hellowkitty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12

Bericht  joyce0606 zo 20 jan 2013 - 7:32

Weet je wat ik leuker zou vinden!!

als jullie allemaal op kraamvisite komen!! smile misschien heb ik dan geen kraamvisite trauma meer! dat lijkt mij nou veel gezelliger dan hier puinruimen smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 20 jan 2013 - 7:33

Ohhhhh dat wil ik zeker wel!

Gast
Gast

Bericht  Supertalentje zo 20 jan 2013 - 7:38

Nou, regel dat bedje en matrasje, overtrekken enzo heb je nog wel toch? Google anders even en stuur je man op zaterdag op pad. Zoek 2 pakjes en rompers maat 50 en klaar is kees Wink De kraamhulp ruimt wel op, dan lig jij bij te komen in bed en zoek je het 'samen' met haar uit smile En die kraamvisite stond al, dat wordt een kinderfeestje, haha!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Blue flower zo 20 jan 2013 - 8:29

Joyce, ik wil voor de babykamer een andere kleur en heb nog allemaal lichtblauwe dingen voor je wat je voor een klein prijsje mag overnemen.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354

Bericht  Gast zo 20 jan 2013 - 9:19

Lennox schreef:Ik ben nu wel stiekem heel benieuwd waar Blue Flower en ProudMommy wonen Laughing

Stuur je wel even een PM Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 20 jan 2013 - 9:22

Haha, je hebt al PM terug smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: