Wie heeft dit ook..
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wie heeft dit ook..
Oke wiefkes, ik heb een gek en pijnlijk probleem die ik in de groep gooi..
2 weken voordat ik ongesteld moet worden, dan worden mijn borsten groter en veel pijnlijker.. ze groeien serieus 2 cups.. ik heb BH's in 2 verschillende maten.. BH's voordat ik het wordt en bh's nadat ik hebt ben geweest. Het bouwt op in 2 weken (ben elke 28dagen ongesteld, zelfs zonder pil) en meteen na mijn 1ste dag bouwen ze weer af.. En ze zijn zo pijnlijk, kan ze bijna niet aanraken/op liggen.
Wie heeft dit ook? Is dit normaal?
2 weken voordat ik ongesteld moet worden, dan worden mijn borsten groter en veel pijnlijker.. ze groeien serieus 2 cups.. ik heb BH's in 2 verschillende maten.. BH's voordat ik het wordt en bh's nadat ik hebt ben geweest. Het bouwt op in 2 weken (ben elke 28dagen ongesteld, zelfs zonder pil) en meteen na mijn 1ste dag bouwen ze weer af.. En ze zijn zo pijnlijk, kan ze bijna niet aanraken/op liggen.
Wie heeft dit ook? Is dit normaal?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Re: Wie heeft dit ook..
Ik heb wel dat ze heel erg gevoelig pijnlijk worden en iets groter zijn, maar zoveel?
Gast- Gast
De mijne worden ook erg gevoelig en harder zeg maar. Maar bij mij groeien ze geen 2 cups Handig dat je iig 2 verschillende maten hebt. Zijn ze ook harder dan normaal? Want daardoor lijken ze natuurlijk ook groter.
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
2ckc2, geen last van met mijn theezakjes.
Sorry dat ik het vraag, maar ik dacht dat je zwanger was?
Sorry dat ik het vraag, maar ik dacht dat je zwanger was?
Gast- Gast
Geez dan zou ik ineens cup...g hebben? Nee dus niet zo veel groter...wel een beetje en pijnlijk zeker!
Gast- Gast
Is toch raar he? Ik snap er zelf ook niets van.. vroeger waren ze alleen maar pijnlijk maar niet zo pijnlijk dat ik er niet op kon liggen ofzo.. ik heb normaal cup b/c ligt aan de bra maar maar als ik het bijna ben D/E Mijn man vindt het awesome, beetje jammer dat ie de wind van voren krijgt als ie er maar naar kijkt alleen al.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik heb er totaal geen last van eigenlijk. Ze worden niet groter en zijn ook niet pijnlijk..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Arwyn schreef:Ik heb er totaal geen last van eigenlijk. Ze worden niet groter en zijn ook niet pijnlijk..
+1
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik had dat ook ineens toen ik nog aan de pil was, ontzettend pijnlijk. Andere pil werkte niet en ik werd er heel depri van. Nu ik de prikpil heb (op het moment even niet) heb ik er geen last van.
Gast- Gast
Slik je nu de pil dan? Misschien zou je een andere kunnen proberen. Anders zou ik niet weten hoe het kan. Misschien dat je lichaam gewoon veranderd.
Ik heb alleen last als ik de pil te lang doorslik (lees, 8 strips ofzo). Dan voel ik wel iets, maar ook niet dat m'n vriend er niet meer naar mag kijken
Ik heb alleen last als ik de pil te lang doorslik (lees, 8 strips ofzo). Dan voel ik wel iets, maar ook niet dat m'n vriend er niet meer naar mag kijken
Gast- Gast
Ik niet, jammer genoeg.
2CKC2, zou je aub antwoord willen geven om mijn vraag?
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Ik niet, jammer genoeg.
Als ze ongesteld wordt weet je het antwoord op je vraag al CBL en als je geen antwoord krijgt zou ik het hier lekker bij laten als ik jou was
Gast- Gast
Jen_ schreef:Caribbeanlover schreef:Ik niet, jammer genoeg.
Als ze ongesteld wordt weet je het antwoord op je vraag al CBL en als je geen antwoord krijgt zou ik het hier lekker bij laten als ik jou was
+1
Pijnlijker wel, groter worden ze bij mij niet!
Ilargi- Prater
- Aantal berichten : 777
Punten : 823
Jen_ schreef:Caribbeanlover schreef:Ik niet, jammer genoeg.
Oh pardon hoor . Was echt geintereseerd in het baby verhaal. Dacht dat ze zwanger was, maar misschien verwar ik haar met een ander, kan toch.
Gast- Gast
.Caribbeanlover schreef:Jen_ schreef:Caribbeanlover schreef:Ik niet, jammer genoeg.
Oh pardon hoor . Was echt geintereseerd in het baby verhaal. Dacht dat ze zwanger was, maar misschien verwar ik haar met een ander, kan toch.
Je hoeft geen sorry te zeggen Ik moet me er ook niet mee bemoeien, achteraf gezien
Gast- Gast
He gelukkig, hahaCaribbeanlover schreef:Ach tja, van jou kan ik het hebben haha
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» wie heeft hem ook al!!!
» Wie heeft er zin...
» Wie heeft er ook een Pou?
» Wie heeft een wii?
» DA heeft..
» Wie heeft er zin...
» Wie heeft er ook een Pou?