Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welk abonnement?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Welk abonnement? Empty Welk abonnement?

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 3:26

Welk abonnement voor je mobiele telefoon heb jij? Ik ben aan het uitzoeken wat ik wil, ik heb nu een sim-only abonnement voor 30 minuten en onbeperkt sms van Telfort. Ik heb er destijds gratis een Blackberry bij gekregen (via een vriend die daar werkt en een family and friends actie had waardoor ik er een kon krijgen). Ik wil nu graag een nieuwe Blackberry, maar als ik dan sim only neem zal ik daar flink voor moeten bijbetalen. Dus ik denk nu aan een ander abonnement, graag met internet. Ik betaal nu iets meer dan 30 euro per maand, en wil niet meer dan 40 euro gaan betalen. 300 minten is voor mij wel veel, dat haal ik nooit, maar onbeperkt sms wil ik wel graag weer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk abonnement? Empty Re: Welk abonnement?

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 3:34

Ik heb Hi online 20 met verdubbel je sms en Eindeloos Online..

Ik betaal €27 per maand..

Heb zo geen idee hoeveel minuten/smsjes..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk abonnement? Empty Re: Welk abonnement?

Bericht  Pannetoet zo 13 feb 2011 - 3:40

Ik heb het MTV-Pack van Hi..
Het eerste jaar betaal ik 31,50 met 310belminuten, 750smsjes (extra smsbundel) en internet voor je BB .. het tweede jaar ga ik 55,- betalen. Best veel maar ik betaal liever iets teveel dan dat ik er elke maand overheen ga en dat loopt ook heel snel op smile

Even een linkje voor meer informatie: http://gsm.mtvmobile.nl/mtv/mcsmambo.p?M5detail=ABO&M5NextUrl=RAINF&M5Arg=803

Je zou dan het laagste pakket kunnen nemen voor €27,50:
- 120 belminuten / 60 smsjes + internet
Met een smsbundel: 750 smsjes voor €10,- per maand
En internet voor je BB: €5,-
Het eerste jaar alles voor de helft, ze hebben nu de actie 50% off! Maar dan zou je het tweede jaar €42,50 betalen..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk abonnement? Empty Re: Welk abonnement?

Bericht  Makamba zo 13 feb 2011 - 4:17

Ik heb voordeelsim van T-Mobile! 150 min + 150 sms-jes, daarbij heb ik ook nog T-Mobile Family en betaal in totaal 22,50 p.m. Een telefoon neem ik nooit, die koop ik altijd zelf.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk abonnement? Empty Re: Welk abonnement?

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 4:30

Als je niet perse de allernieuwste BB wilt, is de Hi online 20 + internet + onbeperkt sms wel wat voor je:

Hi online 20 ; 120 belminuten // 240 smsjes = 18,45
BB internet = eerste jaar 7,50, tweede jaar 14,95
Onbeperkt sms ; 1000 smsjes = 9,95

Totaal eerste jaar; 35,90
Totaal tweede jaar; 43,35

En gratis Blackberry Curve 9300 (3G, dus snelle internetverbinding)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk abonnement? Empty Re: Welk abonnement?

Bericht  Tyrael zo 13 feb 2011 - 4:32

I-150 van T-mobile (bij mijn iPhone). 150 minuten en 150 smsjes + onbeperkt mobiel internet voor 29,95 per maand
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk abonnement? Empty Re: Welk abonnement?

Bericht  Blond zo 13 feb 2011 - 5:09

Ik zou eens kijken op www.studentmobiel.nl, die hebben redelijk gunstige abbonementen, kan je precies zien hoeveel je kwijt bent en hoeveel smsjes en/of belminuten je hebt.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk abonnement? Empty Re: Welk abonnement?

Bericht  Cheesegirl zo 13 feb 2011 - 5:12

Ik heb Hi 30 en eindeloos online.
Ik betaal ongeveer 35 euro per maand, maar dat is meestal omdat ik eroverheen zit.
Weet niet precies hoeveel min/smsjes dat zijn..
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk abonnement? Empty Re: Welk abonnement?

Bericht  Pannetoet zo 13 feb 2011 - 6:48

Trisha schreef:
En gratis Blackberry Curve 9300 (3G, dus snelle internetverbinding)

Persoonlijk zou ik niet de Curve nemen..ik ken vrij veel mensen die de Curve hebben en allemaal hebben ze er problemen mee, voornamelijk dat hij heel snel kapot gaat.. dat staat ook wel op internet maar idd hij is wel gratis! Maar zelf zou ik gaan voor kwaliteit én dus liever iets bij betalen smile En ik vind de Bold ook mooier dan de Curve maar dat is helemaal persoonlijk..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk abonnement? Empty Re: Welk abonnement?

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 6:56

_Chance schreef:Ik zou eens kijken op www.studentmobiel.nl, die hebben redelijk gunstige abbonementen, kan je precies zien hoeveel je kwijt bent en hoeveel smsjes en/of belminuten je hebt.
Wauw, die hebben zeker leuke acties.. Ga daar in de zomer m`n contract ook maar verlengen denk ik..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk abonnement? Empty Re: Welk abonnement?

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 7:34

Ik_zelf_87 schreef:
Trisha schreef:
En gratis Blackberry Curve 9300 (3G, dus snelle internetverbinding)

Persoonlijk zou ik niet de Curve nemen..ik ken vrij veel mensen die de Curve hebben en allemaal hebben ze er problemen mee, voornamelijk dat hij heel snel kapot gaat.. dat staat ook wel op internet maar idd hij is wel gratis! Maar zelf zou ik gaan voor kwaliteit én dus liever iets bij betalen smile En ik vind de Bold ook mooier dan de Curve maar dat is helemaal persoonlijk..

Ik heb zelf de Curve 8900, sinds september. Heb er al een hoop gekke dingen mee gedaan (laten stuiteren en zo, met 't lel in m'n zak tegen de deurpost lopen etc) maar heb er 0,0 schade aan en hij werkt nog perfect Wink Ligt er ook beetje aan hoe je er zelf mee omgaat en volgens mij zijn alle Blackberry's qua kwaliteit 't zelfde. Lijkt me niet dat RIM de ene Blackberry sterker maakt dan de ander... De Curve is alleen een beetje lichter. Wat ik dan weer fijner vind dan de groffe Bold, maar dat is helemaal persoonlijk Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk abonnement? Empty Re: Welk abonnement?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum