meiden tussen 26-30 omgeving Arnhem/utrecht gezocht.
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
meiden tussen 26-30 omgeving Arnhem/utrecht gezocht.
Hoi,
Ik ben opzoek naar nieuwe contacten. Ik merk dat mijn oude vrienden groep inmiddels aan het moederen is of vrijwel geen tijd heeft om leuke dingen te gaan doen. iK mis de spontane acties, zoals een drankje drinken of lekker uitgaan op z'n tijd.
Zin om een drankje te gaan doen? Bij genoeg reacties wil ik wel een meeting organiseren.
Ik ben zelf 27 jaar, en zoek dan ook ondernemende meiden die tussen de 26 en 30 zijn.
Ik ben opzoek naar nieuwe contacten. Ik merk dat mijn oude vrienden groep inmiddels aan het moederen is of vrijwel geen tijd heeft om leuke dingen te gaan doen. iK mis de spontane acties, zoals een drankje drinken of lekker uitgaan op z'n tijd.
Zin om een drankje te gaan doen? Bij genoeg reacties wil ik wel een meeting organiseren.
Ik ben zelf 27 jaar, en zoek dan ook ondernemende meiden die tussen de 26 en 30 zijn.
unique27- Zwijger
- Aantal berichten : 3
Punten : 7
Registratiedatum : 28-06-12
Re: meiden tussen 26-30 omgeving Arnhem/utrecht gezocht.
Er is al een meeting Utrecht topic en ook een Arnhem en een Veenendaal topic. Ik zou gewoon daar eens kijken!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Heb je mijn pm nog gelezen?
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Hoi,
Ik merk dezelfde veranderingen in mijn vriendengroep en zou ook graag met wat meer meiden leuke dingen gaan doen. Ik ben 27 en kom graag in contact met wat meiden in de leeftijd van 27-30 die in de omgeving Veenendaal Utrecht wonen.
Ik merk dezelfde veranderingen in mijn vriendengroep en zou ook graag met wat meer meiden leuke dingen gaan doen. Ik ben 27 en kom graag in contact met wat meiden in de leeftijd van 27-30 die in de omgeving Veenendaal Utrecht wonen.
Mirjam- Zwijger
- Aantal berichten : 1
Punten : 1
Registratiedatum : 31-08-12
Soortgelijke onderwerpen
» Gezellige meiden omgeving Arnhem?
» (Stap)vriendin gezocht omgeving Nijmegen- Arnhem!
» Meiden gezocht omgeving Almere
» Nieuwe Arnhem (en omgeving) meeting!
» Gezellige meiden omgeving Breda gezocht!
» (Stap)vriendin gezocht omgeving Nijmegen- Arnhem!
» Meiden gezocht omgeving Almere
» Nieuwe Arnhem (en omgeving) meeting!
» Gezellige meiden omgeving Breda gezocht!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: